Thursday, August 02, 2007

Ιδανικό σενάριο ( για σήμερα)

Εικόνα: Μια απόμερη παραλία ή μια μικρή ταβερνούλα/μπαράκι πάνω στο κύμα κάπου στο Αιγαίο.
Σκηνικό: Παγωμένη μπύρα ή καφές και τσιγάρα.
Soundtrack: Χαλαρή μουσική στο background (όχι ελληνικά σκυλο-μπουζούκια).
Σενάριο: Διάβασμα βιβλίων.

Αυτή την εικόνα σκέφτομαι από το πρωί και έχει λιώσει ο εγκέφαλος μου πάνω από τα χαρτιά και τον τόνο δουλειάς. Αλλά δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. Έτσι έχει από τις 10 που κάνω surfing στο ίντερνετ στον Ελευθερουδάκη και στο Amazon ψάχνοντας για βιβλία. Ακούω στο mp3 player Kiss Fm (γιατί αμέλησα να βάλω καινούρια τραγούδια). Και αργοπεθαίνω από πλήξη.


Είπα λοιπόν φέτος να διαβάσω το Ανιμάλ του Αύγουστου Κορτώ ( είναι παλιό αλλά τώρα το πέτυχα και μου το σύστησαν) . Διάβασα καμιά δεκαριά σελίδες και αν και τα τύπου αστυνομικά δεν μ αρέσουν, ευελπιστώ ότι απλά θα ειναι αρκετά ενδιαφέρουσα η γραφή ώστε να με κρατήσει.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Μετά θα διαβάσω το Φτωχή Μαργκό της Σώτης Τριανταφύλλου γιατί έμεινα πίσω όσο αφορά Σώτη. We love Soti, είναι urban.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Θα ακούσω πολύ Κωνσταντίνο Βήτα,


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


γιατί είναι πολύ μινιμάλ και "νύκτα καλοκαιριού ξάπλα σε ένα παρκέ κοιτάζοντας το ταβάνι" η μουσική του.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Έχετε κάποιο άλλο βιβλίο να προτείνετε; Κανά ταξιδιάρικο cdάκι;

16 comments:

  1. γεια σου τουλιπάκι :)

    πράγματικα πολύ όμορφο το σενάριο που περιγράφεις για την ημέρα!

    ..για τα βιβλία, τη Φτωχή μαργκο την διάβασα κάποιο καλοκαίρι στην κέρκυρα. ωραίο βιβλιο (η σώτη πάντα παίζει!!)

    δεν έχω για την ώρα κάτι άλλο να προτείνω.. :)

    ReplyDelete
  2. Αν σου αρέσει ο Γκρίσαμ, σου συνιστώ ανεπιφύλακτα το τελευταίο του!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα σας. Πότε θα τελειώσει αυτό το βάσανο που ονομάζεται "γραφείο";;;

    @mary Μέσα σε 2 βδομάδες και σε συνδυασμό με παραλία και ποτάκια και καλή παρεούλα θα είμαι πολύ τυχερή αν καταφέρω τελικά να διαβάσω 2 βιβλία :)

    @an-lu αυτά τα θρίλερ/μυστηρίου λες γοργόνα μου; σκιάζομαι!

    ReplyDelete
  4. Βρίσκω ότι οι συλλογές διηγημάτων είναι ιδανικές για τις διακοπές γιατί δεν κουράζουν το περιορισμένων δυνατοτήτων μυαλουδάκι μου. Διαβάζεις μια ιστοριούλα, κάνεις μια βουτιά, ένα καφέ και ένα τσιγάρο και συνεχίζεις με αυτό το ρυθμό μέχρι το βράδυ!!! Εχω πάρει (αλλά δεν έχω διαβάσει ακόμα)
    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ¨, Νίκος Ζούδιαρης (2 σε 1, cdακι και διηγήματα)
    Τώρα διαβάζω: Αληθινή αγάπη κι άλλες ιστορίες Γιάννης Παλαβός (πραγματικό επώνυμο!). Καλός ο μικρός, γλυκόπικρες ιστορίες, ότι πρέπει για παραλία!
    Φιλιά
    Maggie

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα τουλιπάκι και καλό σου μήνα!
    Ελπίζω να περνάς ή να περάσεις καλά αν δεν έχεις φύγει ακόμα..
    Πρόταση για βιβλίο σου έχω αλλά δεν είναι καθόλου καλοκαιρινό. Το διάβασα πρόσφατα και με συνεπήρε.
    Γιοστέιν Γκάρντερ, Το κορίτσι με τα πορτοκάλια. Μικρό, ευαίσθητο, νοσταλγικό.
    Καλές βουτιές!

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα σας! Ακόμα μια βδομάδα κολλήματος στο γραφείο, όπου μερικοί επιμένουν να δουλεύουμε! Αν είναι δυνατόν!

    @maggie Μ αρέσει ο Ζούδιαρις (σ άρεσε ο δίσκος του με την Αρβανιτάκη;). Διήγηματα διαβάζω κατά τη διάρκεια του χρόνου. Το καλοκαίρι εκμεταλεύομαι τον πιο ξεκούραστο μου εγκέφαλο μου και του βάζω δύσκολα με μυθιστορήματα! θα τα έχω υπόψιν μου όμως για το χειμώνα :)

    @bebe Γειά σου και σένα! Εσύ περνάς καλά; Θα το σημειώσω το βιβλιάκι για φθινόπωρο. Το καλοκαίρι θέλω κάπως πιο "σχιζοφρενικά" και ακραία βιβλία :)

    ReplyDelete
  7. Εεεεεε.. cdάκια πολλά! Άκου Sunset Blvd - Tell Me About America οπωσδήποτε!!! (δε σου λέω να ακούσεις Koop - Island Blus γιατί σίγουρα θα το ξέρεις) ...πάρε κι αυτό που είναι ότι πρέπει!

    Και ναι άκου πολύ Κ.Β. είναι αυτό ακριβώς που είπες...

    Μουσικές, βιβλία, ξάπλα... αυτά είναι!!! Καλό κουράγιο με τη δουλειά... φιλιάαααααα!

    ReplyDelete
  8. Ελα αγόρι, υπάρχεις; :)
    Το Tell me about america το χω ( δεν είναι πολύ ατμοσφαιρικό cdακι;).
    Το "αυτό" θα το τσεκάρο :)
    και συ, καλά αράγματα! φιλια !

    ReplyDelete
  9. Εχω πέσει σε ψαγμένη... :P Τρελά ατμοσφαιρικό!! και ξέχασα...

    άκου Bonobo - Days To Come

    downtempo αλλά πανέμορφο... ότι πρέπει για ξάπλες...

    C ya around!!!!! :)

    ReplyDelete
  10. Τουλίπα δεν έφυγες ακόμα; Μας έλειψες στο Υ.Γ. της Κυριακής.

    Αν διαβάζεις Αλιέντε προτείνω Ινές, ψυχή μου. Το χω αφήσει στη μέση για να το τελειώσω το χειμώνα! Το Σ/Κ διάβασα "Ο έρωτας δεν κάνει για πιλότος". Αρκετά καλό για παραλία.

    Το cd με Αρβανιτάκη είναι απ' τα αγαπημένα μου από πέρσυ που την άκουσα να ανοίγει τη συναυλία της με το Μέτρησα!!! Απλά μαγευτική...

    Φιλιά

    ReplyDelete
  11. @crazycow τα σημειώνω όλα και θα σε ενημερώσω σύντομα! gracias τρελλή μου αγελάδα :) θα σε δω κάπου ανάμεσα σε μοχίτο και ξαπλώστρες!


    @maggie Θα φύγω από την πόλη στις 13 του μήνα και θα καταλήξω σε νησάκι στις 15. Αμην και πότε. Προς το παρόν εδώ στην άδεια Λευκωσία!
    Η Αλιέντε δεν είναι η φάση μου τώρα, θέλω κάτι πιο "αστικό" :). Το "Μέτρησα" είναι από τα αγαπημένα μου των τελευταίων χρόνων :)

    ReplyDelete
  12. Η Φτωχή Μάργκο δεν ήταν μόνο φτωχή. Στην ψάθα ήταν... Μέχρι και την κιθάρα πούλησε στο τέλος το ζώον, για λίγο χόρτο! είδες τι κάνουν τα χόρτα άμα δεν είσαι κουέλλα;

    ReplyDelete
  13. Μα κουέλλα δύο, μόλις μου είπες το τέλος ενός βιβλίου που ακόμα να διαβάσω;;; Είσαι πάρα πολύ κουέλλα τελικά!! :)

    ReplyDelete
  14. η Φτωχή Μάργκο είναι εξαιρετική!
    Τον Υπόγειο Ουρανό τον έχεις διαβασει? το Αλμπατρος? το Εργοστασιο των Μολυβιών?

    επίσης, συνιστώ Γιάλομ!

    ReplyDelete
  15. To Kill a Mockingbird by Harber Lee. πολύ όμορφο βιβλίο. ειδικά αν έχεις δει και την ταινία με τον Γκρέκορυ Πεκ.

    ReplyDelete
  16. Καλημέρα σας! Αχ επιτέλους δροσούλα!

    @krotidi αχ οχι, οχι και οχι! Εχω διαβάσει μόνο τα παλιά της, ειδικά τα american-based. Άρα όλα αυτά ( με εξαίρεση το Αλμπατρος που βαριέμαι σε αυτή τη φάση) θα τα διαβάσω λίαν συντόμως. Γιάλομ έχω διαβάσει αλλά νομίζω άρχισε να επαναλαμβάνεται!

    @idiotropi Το έχω διαβάσει στο πανεπιστήμιο :)

    ReplyDelete