Monday, January 02, 2012

Dreams on Fire



Καλή χρονιά αγαπημένοι μου! το 12 να ειναι τέλειο!


Λένε πως οι πρώτες ώρες του νέου χρόνου είναι ενδεικτικές για το πως θα εξελιχθούν οι επόμενοι δώδεκα μήνες. Οι πρώτες στιγμές του '11...χμ ήταν ήσυχες, ήρεμες. Ηταν cosy.
Το πρώτο μισο '11 ήταν κάπως έτσι. Χωρίς ιδιαίτερες διακυμάνσεις. Μάλλον το είχα ανάγκη.

Από το καλοκαίρι και μετά όμως κάτι έγινε. Νομίζω αποφάσισε ο Θεός να με υποχρεώσει να κλείσω κύκλους και να αρχίσω άλλες ιστορίες. Βέβαια, τις περισσότερες φορές ήμουν σίγουρη πως με δούλευε κανονικότατα με τα πράγματα που μου συνέβαιναν.
Το καλοκαίρι λοιπόν. Ήταν δύσκολο. Ήταν επίπονο. Ήταν παράξενο. Ήθελα να κλείσω τα μάτια μου σε πολλά πράγματα αλλα δεν μπορούσα.
Το καλοκαίρι έκανα το μεγάλο μου ταξίδι. Ασία! Άλλος κόσμος. Άλλη ενέργεια. Άλλη ηρεμία. Εγώ αλλιώς. Εγώ χαμογελαστή. Ήθελα κι άλλο, ήθελα να το ζήσω κι άλλο, ήθελα να ξεβολευτώ κι άλλο. Λες να τα καταφέρω φέτος;
Και μετά μπήκε κόσμος στη ζωή μου. Εγώ, πιο ανοικτή πια, άφησα ανθρώπους να έρθουν. Πήγα και εγώ πιο κοντά. Μερικοί έμειναν, άλλοι τελικά δεν έκατσαν πολύ. Κάποτε νιώθω πως υπάρχει κάτι που με προστατεύει. Γιατί δεν μπορώ να εξηγήσω πως κάποια πράγματα και κάποιες σχέσεις έκαναν τον κύκλο τους στο σωστό χρόνο. Μπορεί να πόνεσα, μπορεί πολλές φορές να σκεφτόμουν "what the fuck?", αλλά νιώθω πως μακροπρόθεσμα γίνονται όλα για έναν καλό λόγο. Αλήθεια, το πιστεύω αυτό.
Τόσο πολύ πήρε φόρα το '11 που μέχρι και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, συνέβαιναν τρελλα ανοίγματα και κλεισίματα κύκλων με απίστευτη ταχύτητα. Είχα δε φτάσει σε σημείο που δεν μπορούσα να επεξεργαστώ άλλα νέα δεδομένα.

Έτσι όταν έφυγε το '11, αποφάσισα να στρώσω κόκκινο χαλί για το '12.
Φόρεσα τα καλά μου, έβαλα το πιο ωραίο μου άρωμα και πήγα σε ένα πάρτι με υπέροχο κόσμο. Για να ζήσω τις πρώτες ώρες του '12 και για να τις καθορίσω.
Χόρεψα πολύ, γέλασα πολύ, ήπια πολύ. Όλα πολύ.
Για να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η χρονιά.



12 comments:

  1. Πόσο όμορφο κείμενο, σαν να ανοίγει μια χαραμάδα με φως, πολύ φως, μέσα σου.

    Χρόνια Πολλά Τουλιπάκι! Στα καλύτερα που θα έρθουν:)

    ReplyDelete
  2. Καλή χρονιά τουλίπα... rock, drink, travel, live...to the fullest!

    ReplyDelete
  3. αν αυτό το post καθορίζει το 2012 τότε το βλέπω πολύ αισιόδοξο για 'σένα. καλή χρονιά σε 'σένα σε όλους μας!

    ReplyDelete
  4. Καλωσόρισες Γιάννη :) - Ακουγεται αισιοδοξο το κείμενο ε; Ενδιαφέρον! Λοιπον, πρόποση σε όλα τα καλά που θα μας τύχουν - γιατί θα τύχουν :)

    ReplyDelete
  5. Michael, yes, yes, yes and... yes!!!!! Επισης!

    ReplyDelete
  6. το λευκούδιν, ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Καλή μας χρονιά!!

    ReplyDelete
  7. Ευχές για μια όμορφη & δημιουγική χρονιά Τουλίπα! :))

    ReplyDelete
  8. προσυπογράφω γιάννη δράκο :]

    see you at the top!

    ReplyDelete
  9. Raindrops, Επισης και μακάρι :)

    ReplyDelete
  10. Sike, View from the Top! :)

    ReplyDelete
  11. Καλή χρονιά, γεμάτη με ό,τι θέλεις εσύ, ταξίδια, καφέ, ποτά, εξόδους, χαλάρωση, ύπνο (;)...
    You know better :p

    ReplyDelete
  12. Ιθάκη-man, ταξιδια, ταξιδια, ερωτες και ολα αυτα σε χαλαρο mode!

    xx

    ReplyDelete