Monday, January 09, 2012

Το σπίτι δίπλα στη θάλασσα


Μετά από δεκάδες πυραμίδες ION αμυγδάλου και γάλακτος, μετά από άλλες τόσες ώρες σε καναπέδες με φόρμες και μετά από δεκάδες ποτήρια κρασί και Gin 'n' Tonic επιτέλους μπήκα στη ρουτίνα.

Και λέω "επιτέλους" γιατί έχω ανάγκη να εφαρμόσω πλέον όλα όσα σκέφτηκα για τη νέα χρονιά.
Οι μέρες που πέρασαν με βρήκαν μπροστά σε διλήμματα, σε διαπιστώσεις, σε προβληματισμούς, σε ακραίες συμπεριφορές ( και από την πλευρά μου) αλλά και αντιμέτωπη με μεγάλες αλήθειες και ψέματα.

Ο αστικός μου εαυτός έχει ταλαιπωρηθεί αυτές τις μέρες. Τριγυρνώντας στην πόλη, είδα πράγματα που δεν ήθελα και μίλησα με κόσμο που δεν θα το έκανα υπό άλλες συνθήκες. Η πόλη, ιδιαίτερα όταν είναι μικρή, δεν σ' αφήνει να ξεφύγεις.

Το σαββατοκύριακο, άφησα αυτό το σκηνικό πίσω μου και βρέθηκα με μια γυναικοπαρέα στο σπίτι της κολλητής μου που βρίσκεται πενήντα μέτρα από τη θάλασσα. Δύο γεμάτες μέρες και νύκτες, όπου ο χρόνος είχε σταματήσει. Έξω πολλή βροχή και κρύο, ο αέρας κτύπαγε με μανιά τα παράθυρα, στο βάθος ακούγονταν τα κύματα που κτυπούσαν με δύναμη πάνω στα βράχια. Το βράδι ήμουν τρομοκρατημένη με τις βροντές και τις αστραπές και νόμιζα πως ανά πάσα στιγμή θα ξεκολλούσε το σπίτι από το έδαφος.
Όμως ακόμα και με όλα τα στοιχεία της φύσης να μας περιτριγυρίζουν, εγώ ήμουν καλά. Σκεφτόμουν, κατά φάσεις, τα της Λευκωσίας αλλά κατάφερνα να βρίσκω ένα μηχανισμό και τα έβαζα σύντομα ( αλλά με κόπο) στις πραγματικές τους διαστάσεις.

Πραγματικές Διαστάσεις: Το τέλος του κόσμου θα έρθει μόνο με το τέλος του κόσμου.

Η νέα χρονιά άρχισε πολύ παράξενα. Μόνο σημαδιακά μπορώ να το πάρω.
Είναι σαν να μου λέει "δυνάμωσε τουλίπα, κοίτα συγκεντρωμένη τους στόχους σου, κοίτα εσένα, κοίτα το μέσα σου".

Και αυτό σκοπεύω να κάνω.
Ακόμα και αν χρειαστεί να βγάλω όλα μου τα σαββατοκύριακα στο σπίτι δίπλα στη θάλασσα.

10 comments:

  1. Χαίρομαι που βγαίνει αυτή η αισιοδοξία τώρα απο τις αναρτήσεις σου. Στο κάτω κάτω κάνε όλα τα σπίτια να 'ναι δίπλα στην θάλασσα. Ποιος θα το καταλάβει; ;)

    ReplyDelete
  2. η θάλασσα κι ειδικά η μανιασμένη μας κάνει να βάζουμε τα πράγματα στην πραγματική του διάσταση.
    καλή χρονιά!

    ReplyDelete
  3. το λευκουδιν, χαιρομαι που βρισκετε αισιοδοξια στα κειμενα μου, ειδικα αυτη την περιοδο που μου τυχαινουν τρελλες αναποδιες :)
    Ολα διπλα στη θαλασσα θα τα κανω!

    ReplyDelete
  4. Γενικά οι αναρτήσεις σου, παλιές και νέες, μου βγάζουν ότι κάτι ψάχνεις μέσα σου, έξω σου... Εσύ ξέρεις. Ελπίζω φέτος να το βρεις.

    ReplyDelete
  5. Daisy, αγαπουμε θαλασσα. εσυ ως Λεμεσιανη την απολαμβανεις καθημερινα. Τυχερη :)

    ReplyDelete
  6. Ina, Νομιζω πως αν μη τι άλλο όλοι οφειλουμε να ψαχνουμε την ευτυχια και αυτο που μας την προσφέρει.

    ReplyDelete
  7. signwmh, exete asximo kairo sthn kypro;;;;;;;;

    love & kalh xronia!

    ilias.bl

    ReplyDelete
  8. το τέλος του κόσμου έχει έρθει ήδη (όπως τον ξέραμε)

    ReplyDelete
  9. Ηλία, για δέκα περίπου μέρες το χρόνο ναι! Και μην φανταστείς κάτι τραγικό. Απλά βροχές και άντε και λίγο αέρα.
    Καλή σου χρονιά!

    ReplyDelete
  10. ασωτε, ναι εδώ και καιρό...

    ReplyDelete