Friday, October 14, 2011

7 things

Αυτο το παιχνιδι γυρίζει την μπλογκόσφαιρα εδώ και αρκετές μέρες.
Η Ina με κάλεσε να παίξω και γω. Ευχαριστώ :)
Ορίστε 7 πραγματα που - όλως παραδόξως - δεν ξέρεις για μένα.

1. Είμαι απροσανατόλιστη και δεν έχω μνήμη. Ο συνδυασμός ήταν σχεδόν θανατηφόρος στο Λονδίνο που σπούδαζα γιατί χανόμουν στις λάθος συνοικίες - μην σου τύχει μεθυσμένος να σε κυνηγάει με ένα σπασμένο μπουκάλι μπίρας. Από την άλλη, όταν πηγαίνω σε μια νέα χώρα και χάνομαι ανακαλύπτω μικρούς θησαυρούς. Επίσης εννοείται πως δεν ξέρω τι κατεύθυνση έχει το σπίτι μου και το υπνοδωμάτιο μου αν είναι βορρά κλπ.

2. Μιλάω γρήγορα. Πολλές φορές τα σύμφωνα ενώνονται και γίνονται ένας ακατανόητος ήχος. Σε αυτό φταίει πρώτο το γονίδιο του μπαμπά μου γιατί κάνει το ίδιο ακριβώς πράγμα και δεύτερο στο γεγονός ότι η αδερφή μου πάντα με διέκοπτε όταν μιλούσα στην μαμά μου για να πει τα δικά της. Οπότε και εγώ βιαζόμουν να τα πω. Ή τελικά απλά σκέφτομαι γρήγορα :)

3. Έχω μια συγκεκριμένη φοβία για την οποία με δουλεύει πολύς κόσμος. Κάτσε καλά. Φοβάμαι...τα πολλά μικρά πράγματα μαζί! Δηλαδή πολλές μπίλιες μαζί, κάτι σαλιγκαράκια που κολλάνε τα καλοκαίρια όλα μαζί στις φοινικιές στον κεντρικό δρόμο στον Πρωταρά. Και μόνο που το γράφω δεν αισθάνομαι καλά.

4. Είμαι φανατική mac-user. Αγαπώ το λευκό macbook μου σε σημείο που πολλές φορές κοιμάμαι μαζί του. Το iphone μου είναι ο νέος μου γκόμενος και μονίμως θα με δεις με τα λευκά ακουστικά του ipod να κρέμονται από τα αυτιά μου. Και όχι δεν θα αγοράσω ipad. Μόνο αν μου το κάνουν δώρο.

5. Το αγαπημένο μου τραγούδι ever είναι η "Συννεφιασμένη Κυριακή". Προτιμώ να το τραγουδάει ο Στελλάρας παρά η Μπέλου αν και γενικά δεν είμαι οπαδός του. Απλά λέει πιο ωραία τα φωνήεντα σε αυτό το τραγούδι. Αυτό το τραγούδι μου το έμαθε ο μπαμπάς μου.

6. Έχω πoλλά πράγματα που θα ήθελα ν γράψω στο blog. Αλλά υπάρχει κόσμος που το διαβάζει, εκτός από εκείνους που τους το είπα, και που ξέρω ποιοι είναι και αυτό με περιορίζει πάρα πολύ. Γι αυτό και εδώ και αρκετούς μήνες γράφω αερολογίες. Νομίζεις πως η ζωή μου είναι μόνο θεωρίες; :P

7. Είμαι πολύ δύσκολος άνθρωπος. Μπορεί να περνιέμαι για κοινωνική, να ξέρω κόσμο, να προσαρμόζομαι εύκολα σε παρέες αλλά το να παραμείνει κάποιος στη ζωή μου είναι δύσκολο. Δεν συγχωράω εύκολα αν και έχω πάντα καλές προθέσεις. Γενικά δεν πιστεύω στις δεύτερες ευκαιρίες γιατί απλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει.

Αυτά. Όσοι σχολιάσουν τους καλώ να παίξουν το παιχνίδι.

10 comments:

  1. η φοβία σου στο 3 είναι μια απ'τις πιο παράξενες που'χω ακούσει και πίστεψε έχω ακούσει αρκετά παράξενες φοβίες στη ζωή μου :)
    αν δε σε περιορίζει στη ζωή μια χαρά τη βρίσκω.

    όσο για το παιχνίδι πέρα απ'όσα μας λες με έκανε να καταλάβω ότι έχεις αδυναμία στον μπαμπά σου όπως κι εγώ άλλωστε ;)

    φιλάκια!!

    υγ. δε θα παίξω αφού το'χω ήδη κάνει και είσαι μέσα σ'αυτούς που το έδωσα..

    ReplyDelete
  2. η ακοή δεν είναι και το πιο δυνατό μου σημείο και συνήθως δυσκολεύομαι να καταλάβω ανθρώπους που μιλάνε γρήγορα και όχι καθαρά..
    σκέψου μια συζήτηση μεταξύ μας!
    συνεννόηση κολοκύθι!!

    ReplyDelete
  3. Έχει την πλάκα του το παιχνίδι. Ποτέ δεν περίμενα διαβάζοντας το blog σου ότι το πιο αγαπημένο σου τραγούδι είναι το "Συννεφιασμένη Κυριακή".

    Τελικά κάποια πράγματα μας συνοδεύουν από την παιδική μας ηλικία και τις εικόνες που έχουμε από το περιβάλλον μας (οικογένεια);

    ReplyDelete
  4. daisy, χα χα ε ειπα οτι ειναι παραξενη φοβια. Αγαπω τον μπαμπα μου σε σημειο τρομακτικο.

    ReplyDelete
  5. vanillia, οχι καλε θα εκανα προσπαθεια να μιλαω πιο αργα. συνηθως μιλαω γρηγορα οταν ειμαι πολυ αγχωμενη και οταν εχω χιλιαδες σκεψεις που θελω να τις πω ταυτοχρονα :)

    ReplyDelete
  6. heatjo, χαιρομαι που σε εξεπληξα :)
    σιγουρα η παιδικη ηλικια ειναι καθοριστικη - και εκει που δεν το περιμενεις κιολας

    ReplyDelete
  7. εμένα πιο πολύ μ' αρέσει το 6. δεν είναι ανάγκη να ξέρουν όλοι τη ζωή σου. κι ακόμη κι αυτά τα κομμάτια που εκθέτεις, θέλει θάρρος για να το κάνεις.

    επίσης, ταυτίζομαι ΑΠΟΛΥΤΑ με το 7.

    καλή σου μέρα :)

    ReplyDelete
  8. Όντως ο άνθρωπος δεν αλλάζει.. Δυστυχώς όμως κάποιους είμαστε αναγκασμένοι να τους κρατήσουμε(..μακάρι να μην ήμασταν)...

    ReplyDelete
  9. pax, Ξεπήδησαν κατά καιρούς διάφοροι anonymousκαι μου την ειπαν κανονικα. Λες και εγω ειμαι υποχρεωμενη να κανω το blog μου το Hello και το Ciao!

    Καλη σου μερα!

    ReplyDelete
  10. opem, ειμαστε υποχρεωμενοι να κρατησουμε τους συγγενεις μας αλλα μονο τους στενους. Τους αλλους...γιατι;

    καλημερα!

    ReplyDelete