Sunday, March 28, 2010

Workaholic Vs Απλά μαλάκας


Νομίζω αυτό ήταν το πιο "άχρηστο" σαββατοκύριακο του '10.
Και τι εννοώ άχρηστο...Εκείνο που νιώθεις ότι απλά σπαταλήθηκες. Ότι δεν έκανες κάτι για σένα, ούτε για να περάσεις καλά, ούτε για να περιποιηθείς τον εαυτό σου.
Δούλευα πάλι. Κατάντησε αηδία η κατάσταση. Ήθελα να ξέρω, ποιος θα μου φέρει πίσω τις χαμένες στιγμές. Και να πεις, θα βγάλω τρελά λεφτά. Μπα. Τα ίδια, απλά πιο πολλές ώρες δουλειάς γιατί απλά δεν λέω "όχι". Θα ήθελα και γω να πάω για καφέ με τους φίλους μου σήμερα που ήταν και ωραία η μέρα. Θα ήθελα να είχα όρεξη να βγω το βράδι του Σαββάτου και της Παρασκευής.
Θα μπορούσα να το κάνω. Αλλά δεν είχα διάθεση. Από την μια ήταν οι "τύψεις" που θα άφηνα τη δουλειά πίσω - πως τολμάω δηλαδή!"- και από την άλλη, ήταν κάτι άλλο, το παραδέχομαι.
Απλά με τόση κούραση, δεν ήθελα το κλασικό σενάριο, ποτάκι-μπαράκι-φίλοι-γνωστοί-σπίτι. Θα μου πεις, τι κακό έχει αυτό; Όχι, δεν είναι καθόλου κακό. Μπορεί στην τελική να συνέβαινε κάτι πολύ συνταρακτικό ή έστω χαριτωμένο. Αλλά βαριόμουνα να μπω στη διαδικασία καν. Σου τυχε ποτέ, να βαριέσαι να ντυθείς και να βαφτείς;
Αυτά έλεγα σήμερα στον κολλητό μου.
Εκτός από τις απίστευτες γουρουνιές που έκανα με γλυκά, ήμουν τρεις μέρες με φόρμες. Καθόλου chic και δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που φόρεσα φουστάνι/φούστα ( άσχετο αλλά πραγματικά δεν θυμάμαι).
Οι περασμένες βδομάδες/μέρες ήταν υπέροχες. Όλα ήταν αβίαστα, εύκολα. Έτσι όπως σου τα περιέγραψα σε προηγούμενο ποστ.
Άρα είναι οκ που ένα σαββατοκύριακο είναι απλά....άκυρο;

Υ.Γ1 Μιλούσα με μια φίλη στο msn και της έλεγα ότι με κούρασε η ρουτίνα και τα ίδια και τα ίδια. Και απάντησε "θες σχέση ε;". Θέλω; Δεν ξέρω. Σίγουρα όμως έχω πεθυμήσει τρελά, να με ιντριγκάρει κάτι και να παίζει παιχνίδι ( και από τις δύο πλευρές).
Υ.Γ2 Λες να καταντήσω couch potato με ένα laptop;
Υ.Γ3 Κάτι κάνω λάθος, είμαι σίγουρη.
Υ.Γ4 Το μάτι ακόμα "παίζει".

5 comments:

  1. Εγώ! Εγώ ειδικά σήμερα βαριόμουνα να ντυθώ και να βαφτώ και τώρα οι άλλες τρεις κολλητές πίνουν μπίρες και εγώ κάθομαι εδώ. Βέβαια εμένα ήταν επιλόγη μου... Επειδή κοιμήθηκα ξημερώματα χθες, σήμερα δλδ.
    Δεν έγινε και τίποτα όμως, όλοι το πάθαμε. Ποτέ δεν θα ξεχάσω που έπρεπε να δουλέψω πρωτομαγιά, πριν πολλά χρόνια, χωρίς να πληρωθώ βέβαια. Θα βρεθεί κάποια άλλη μερα, μια καθημερινή, ή ένα ένα πολύ γεμάτο γουίκεντ που θα ξελασπώσει για το συγκεκριμένο.

    ReplyDelete
  2. Τούλιπα,
    Αλίμονο να μην είχαμε όλοι άκυρα σ/κ που δεν βγάλαμε πυτζάμες και δεν σηκωθήκαμε από τα κρεβάτια και τους καναπέδες. Αλίμονο να μην έτυχε ποτέ να βαριόμαστε να ντυθούμε και να βαφτούμε!
    Αυτά από μόνα τους δεν σημαίνουν τίποτα. Τώρα αν εσύ βαρέθηκες τη ρουτίνα επειδή θέλεις κάτι άλλο, κάτι συγκεκριμένο (;) είναι άλλου παπά ευαγγέλιο!

    ReplyDelete
  3. Αν ήθελες σχέση νομίζω θα το ήξερες.. Δε θα ρώταγες! Άμα δεν ξέρεις σημαίνει δε θέλεις! Αυτή είναι η άποψη μου..

    Όσο για το άκυρο Σ/Κ έχει και τούτο τη μαγεία του. Μαθαίνεις να εκτιμάς τζίνες τες 2 μέρες που σου δίνουνται για να χαλαρώσεις.. Τζαι σιγά σιγά εν να κερδίσεις άλλες στιγμές τζαι εν να τα ξεχάσεις τούτα ούλλα!
    Μάθε να λες και κανα όχι κάποτε.. Ενεν κακό! Σκέφτου ότι χρειάζεσαι το για τον εαυτό σου!

    Καλή εβδομάδα
    φιλιά
    ΧΧ

    ReplyDelete
  4. Τουλιπάκι όπως σου είπα κι άλλη φορά είναι θέμα προτεραιοτήτων. Αυτή τη στιγμή μάλλον έχεις τη δουλειά πιο ψηλά στις προτεραιότητες σου και γι'αυτό της τα δίνεις όλα. Όταν αλλάξουν οι προτεραιότητες σου θα αλλάξουν και τα δεδομένα.

    Καλημέρα και καλή Μεγάλη βδομάδα.

    ΥΓ. Τι έχουν οι φόρμες δηλ. αν σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα; :)

    ReplyDelete
  5. :)
    καλές μου....:)

    xx

    ReplyDelete