Thursday, March 11, 2010

Notes


Τρίτη βράδυ. Αφού τέλειωσα κάτι δουλειές που είχα - μαθήματα γευσιγνωσίας- , ήρθε η κολλητή μου , με μάζεψε και πήγαμε στο Σκαλί.
Εκεί έπαιζε ο Λευτέρης ο Μουμτζής με τη γνωστή παρέα. Τον είχα δει και πριν από δυο βδομάδες στο Brew. Μ΄ αρέσει αυτός ο τύπος. Πρώτα απ' όλα γιατί είναι εξαιρετικά ταλαντούχος και δεύτερο γιατί δεν κάνει τα ίδια και τα ίδια.
Προχθές ήταν κάπως ψυχεδελικές, πειραματικές οι μουσικές. Κιθάρα, φωνητικά, ντραμς και πολύ μπάσο.
Δεν ήμαστε πολλοί, άντε το πολύ 30. Τί περίμενες από μια Τρίτη στις 10;
Η Σπηλιά μ΄ αρέσει ως χώρος και ως ενέργεια. Κάθε φορά που πάω - σπάνια- νιώθω ότι είμαι κάπου τελείως αλλού, σε έναν άλλο πλανήτη.
Την Τρίτη "ταξίδεψα" στη Νέα Υόρκη. Έτσι όπως άκουγα τον Λευτέρη να τραγουδά με εκείνη την αισθαντική φωνή και εγώ άραζα στον καναπέ και έπινα κρασί, ένιωθα πως κάλλιστα όλο αυτό το σκηνικό θα μπορούσε να ήταν σε ένα μικρό μπαράκι στο Village. Ο κόσμος γύρω χόρευε, παρακολουθούσε, έβγαινε έξω να καπνίσει κρατώντας ένα μπουκάλι μπίρα, έμπαινε ξανά μέσα, χαλαρά πράγματα. Δεν ήθελα να ξεκολλήσω από εκεί. Φύγαμε στο σημείο που διαπίστωσα πως θα έκανα μόνο πέντε ώρες ύπνου.
Τέτοιες βραδιές μ΄ αρέσουν. Όχι τα club και το γυναικοπάζαρο του Aperitivo ή η δηθενιά του Zoo. Αυτά τα έκανα, τα χόρτασα και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν θυμάμαι και πολλές ιδιαίτερες στιγμές.
Τώρα θέλω δόσεις δημιουργικότητας και χαλαρότητας. Και τις καθημερινές και τα σαββατοκύριακα.
Και πολλή μουσική :)

Υ.Γ1 Λυπάμαι εκείνους που νομίζουν ότι είναι cool και τα "έχουν βρει με τον εαυτό τους". Η ανασφάλεια τους βγάζει μάτι από μακριά.
Υ.Γ2 Κατάφερα να μιλήσω στο msn 30 ολόκληρα λεπτά με τον πρώτο έρωτα! Δεν μιλήσαμε για τα προσωπικά μας, αλλά για ακίνδυνα θέματα και πρώην κοινούς φίλους. Διερωτούμαι όμως, αν δεν έλεγα το πρώτο "γεια" δεν θα μου μιλούσε;

17 comments:

  1. Τουλιπάκι τι σημασία έχει ποιος μίλησε πρώτος? Σιγά. Καλό είναι που μιλήσατε :)

    Αυτή η βραδιά όπως την περιγράφεις μου θύμισε την πρώτη φορά που πήγα στο 7seas και είχε live μ'ενα τρελο-εγγλεζο και ενιωσα οτι θα μπορουσα να βρισκομαι κάπου εκτός κύπρου. Μ'αρεσε πολύ η αίσθηση... Μάλλον θέλω να νιώθω ότι είμαι πάντα έτοιμη για απόδραση.. έστω κι αν είναι ψευδαίσθηση..

    ReplyDelete
  2. α, τέλεια!

    το σημειώνω για την επόμενη φορά που θα είμαι στα μέρη σας!

    [μάλλον δε θα μιλούσε, είναι λίγο χέστες οι άντρες!]

    ReplyDelete
  3. μα περπατουσα εξω απο το σκαλι την τριτη!γαμωτο, να μην το ξερω να μπω μεσα....

    ReplyDelete
  4. κι εγώ σημειώνω το σκαλί...;)

    ReplyDelete
  5. Εγώ δεν ξέρω από Κύπρο.. αλλά και μένα μαρέσουν τέτοια μαγαζάκια!

    ReplyDelete
  6. Εμένα, ρε παιδιά, να μη μου κάθεται αυτός ο χώρος... Δεν ξέρω γιατί. Είναι σε απίστευτο σημείο, είναι μικρός και ζεστός... Ίσως φταίει η "κολόνα" στη μέση. Με ενοχλεί πολύ, παρεμποδίζει το οπτικό μου πεδίο και ίσως να μου εκπέμπει αρνητική ενέργεια.
    Χμ...
    Ναι, είμαι πελλή.

    ReplyDelete
  7. τα μαγαζιά της Κύπρου δεν τα ξέρω, αλλά η δηθενιά και το "ubercool" ύφος υπάρχει κι εδώ σε πολλά Αθηναϊκά μαγαζιά. Αισθάνεσαι να πνίγεσαι. Προτιμώ κι εγώ μικρότερους χώρους, τουλάχιστον να παίζουν μουσική που μ' αρέσει. Για ακίνδυνα θέματα ε? Ναι, ξέρεις, αν δεν έλεγες το πρώτο γεια μπορεί και να μη μίλαγε..

    ReplyDelete
  8. Πολλοί λίγοι -ειδικά στην Κύπρο-είναι πραγματικά cOOl και τα έχουν βρει με τον εαυτό τους. Είχα την τύχη να γνωρίσω τέτοια άτομα και πραγματικά δεν έχουν καμία σχέση με τους πλείστους δήθεν που κυκλοφορούν. Δεν είναι περίεργο να μιλάς για ακίνδυνα θέματα με κάποιο που ερωτεύτηκες, αγάπησες, έγινες ένα και έκανες όνειρα μαζί του?

    ReplyDelete
  9. DaisyCrazy, εχει σημασία. Είναι βλήμα. Η ψευδαίσθηση...χμ δεν ειμαι σίγουρη αν είναι αυτό το θέμα, ή απλά this is it!


    κροτ, ήταν καλό το μπαράκι για τα live. Χέστης ή απλά αδιαφορία;


    πρασινη, ε είδες; θα πίναμε και κρασί!

    ReplyDelete
  10. marcella, σημειώστε και τα events. βρες τρόπο να μαθαίνεις και για τα Live του Λευτέρη.


    Δραπέτης, να μου πεις τότε για την Αθήνα!


    aurora, αμα δεν γίνεται κάτι εκεί, ε ειναι λίγο πληκτικό. αλλά άμα παίζει φάση και είναι και άνοιξη...εε ωραία είναι!

    ReplyDelete
  11. pink, δυστυχώς όταν έρχομαι δεν μπαίνω στη διαδικασία να πάω στα πιο ψαγμένα μαγαζιά. Ίσως είναι καιρός.
    Ναι το ξέρω πως δεν θα μου μιλούσε. Τον ξαναπέτυχα online μια φορά νομίζω και δεν μου μίλησε. Το βρίσκω ανεξήγητο.


    gnapp, συμφωνώ και θα ήθελα να κάνω παρέα μόνο με αυτούς. Ευτυχώς οι περισσότεροι φίλοι είναι τυπάκια και το χαίρομαι αυτό.
    Για το άλλο..χμ ναι έτσι όπως το θέτεις έχεις δίκιο. εκεινα τα έντονα βλέμματα, τα φιλιά, το σεξ...έχουν σβηστεί;

    ReplyDelete
  12. Basika osoi kyprioi den einai "mazemenoi" moiazoun paraksenoi mprosta stous "klassikous" kypraious

    Apo a8hna na proteinw Waiting for Godot kai Low Profile (sti Lykavitoy) kai Priza, Bartessera, Key sthn Karytsi

    ReplyDelete
  13. @tulip:καθόλου ανεξήγητο δεν είναι. Εκείνη την ώρα θα ήταν busy(Κοινώς μιλούσε αλλού...) Μη το παίρνεις προσωπικά, αλλά μάλλον έτσι θα ήταν...Ξέρεις, δεν είναι κατ' ανάγκη τα πιο ψαγμένα μαγαζιά. Απλά, αυτά τα μαζικά είναι πλέον πνιγηρά και δε καταφέρνουν να γεμίσουν

    ReplyDelete
  14. Μα τι ωραία μουσική είναι αυτή που έχεις βρε τουλίπα στο ραδιοφωνάκι σου εδώ!!

    ReplyDelete
  15. zappa, αυτό το bartessera...


    pink, Κοίτα έμαθα ότι έχει σχέση. Αλλά θα έπρεπε αυτό να τον εμποδίσει από το να πει ένα γεια μέσα σε αυτούς τους τρεις μήνες; Συμφωνώ για μαγαζιά!


    rain, μερσι rain μου. αχ το χω απωθημενο να έχω δική μου ραδιοφωνική εκπομπή !

    ReplyDelete
  16. Λατρεύω το μπαράκι στο σκαλί και έτσι πληροφοριακά το όνομα του είναι 'Beyond than paradise', πολύ ταιριαστό όνομα έτσι;

    Κάθρ φορά που πάω εκεί κατακλύζομαι από ενέργεια και δεν κολλάω σε τίποτα, χορέυω, τραγουδάω, ξεδίνω!

    Όσο για τις 'γκλαμουράτες' καταστάσεις τις Λευκωσίας δεν τις ακολούθησα ποτέ γιατί αρνούμαι κατηγορηματικά να κάνω παρέλαση μόδας για να σχολιασττώ αρνητικά από τις γυναίκες και για να βαθμολογηθώ σαν ένα κομμάτι κρέας από τους άντρες. Επίσης αρνούμαι να το παίζω δήθεν, θέλω να κάνω το γούστο μου!

    ReplyDelete
  17. α πας συχνά δηλαδή εκεί! ναι το ξερω το όνομα του, αλλά μου κάνει πιο πολύ νόημα το "η σπηλιά".
    Όσο για τα άλλα, διάβασε το ολόφρεσκο σημερινό post

    ReplyDelete