Wednesday, March 17, 2010

Γράμμα στο Γ.

Dear G,

Δεν μπορώ να σε αποκαλέσω «αγαπημένο». Όχι ακόμα. Ούτε και ξέρω πότε. Νιώθω ότι η σχέση μας, είχε όλες τις προοπτικές να πάει καλά. Προετοιμάστηκα για σένα, έψαξα και όταν ένιωσα πως εσύ μου κάνεις, τότε ήρθα σε σένα. Στην αρχή τα πηγαίναμε καλά. Ναι, έτσι νομίζω. Δεν είμαι και σίγουρη αν νιώθεις το ίδιο ή αν τελοσπάντων κατάλαβες ποτέ τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που κατέβαλα για να έρθω κοντά σου. Γιατί Γ., ποτέ δεν σε φανταζόμουν μέρος της ζωής μου ή κάτι που «πάει» στο δικό μου χαρακτήρα. Απλά, πέρσι το Σεπτέμβρη, είχα σκεφτεί να σου δώσω μια ευκαιρία. Οι φίλοι μου έλεγαν, πως θα σε συνήθιζα και πως σε κάποια φάση μάλιστα θα επιδίωκα να σε βλέπω καθημερινά. Σκέφτηκα και εγώ λοιπόν, «Μήπως έχουν δίκιο; Μήπως οι άνθρωποι αλλάζουν και εγώ τελικά θα καταφέρω να δεσμευτώ τόσο πολύ;». Οπότε φόρεσα τα καλά μου και άρχισα να σε βάζω στη ζωή μου. Στην αρχή ήταν δυο φορές τη βδομάδα, μετά έγινε τρεις. Τελικά όμως, μεσολάβησαν οι γιορτές, απομακρυνθήκαμε λίγο και έτσι δεν σε έβλεπα. Παραδέχομαι πως δεν μου έλειψες πολύ. Όσο και αν κάθε φορά που έφευγα από κοντά σου ένιωθα σούπερ. Μα είναι δυνατόν να ξέρω πόσο καλή επιρροή έχεις πάνω μου και πάλι να μην μπορώ να εμπεδώσω την παρουσία σου; Μεγάλη ανωμαλία το ξέρω, αλλά you know…μιλάμε για μένα. Θα μπορούσα να κάνω κάτι που μου κάνει καλό, αγαπημένη μου συνήθεια; Χα!

Σου γράφω τώρα γιατί ψες προγραμμάτιζα όλη μέρα να συναντηθούμε. Το έλεγα και εδώ στη δουλειά. «Ναι να βρεθούμε αλλά μετά το Γ.» ή «Απόψε μάλλον θα είμαι στο Γ., οπότε μετά θα είμαι σπίτι.» Τελικά όπως ίσως να πρόσεξες – μπορεί και όχι αλλά το καταλαβαίνω, αφού εξαφανίστηκα από το ζωή σου τον τελευταίο μήνα- δεν εμφανίστηκα. Ξέρεις τι έκανα; Ντρέπομαι αλλά να, ξέρεις ήταν δύσκολη μέρα. Δεν έκατσε μια φάση που ήθελα στη δουλειά, διαπίστωσα πως τσάμπα ακύρωσα το ταξιδάκι στη Βαρκελώνη, εμ πολλά θέλει ο άνθρωπος για να πάθει ένα μικρό μαρασμό; Που λες, ενώ ήμουν έτοιμη να έρθω να με «ανεβάσεις» με το δικό σου μοναδικό τρόπο, μου πέταξε την ιδέα μια φίλη εδώ, να πάμε για ποτά στη μπάρα του Fridays. Το σκέφτηκα λίγο, αλλά, τι να κάνω. Είχα προβληματική μέρα. Έτσι πήγα. Κατέβασα 1 ½ pint μαργαρίτα φράουλα, έφαγα κάτι τηγανητά και πήγα σπίτι. Όπου, ναι θα μπορούσα μετά να έρθω, αλλά μετά από τόσο αλκοόλ…δύσκολο. Κοιμήθηκα από τις 1030.

Σήμερα θα έρθω. Υπόσχομαι. Ίσως και αύριο. Μπορεί και να σε συνηθίσω.

Θα τα πούμε απόψε, Γυμναστήριο μου.

Σε φιλώ.

20 comments:

  1. είσαι τρελάρα!!!τέλειο!!!χαχαχα!

    ReplyDelete
  2. :))) Πολλά χαμόγελα και ευχές. Να το συνηθίσεις!

    ReplyDelete
  3. lollllll
    εγώ ούτε καν dear δεν θα το αποκαλούσα ποτέ....

    Ναι, είχα κι εγώ μια εφήμερη σχέση μαζί του κάποια φάση, αλλά ξες πως είναι, δεν ταιριάζαμε πολύ, άλλες συνήθειες, άλλα ωράρια. Εμένα μου αρέσει το σινεμά, αυτού του αρέσει η Μπρίτνυ. Δεν έκατσε η φάση.

    Μήπως να δοκίμαζες με το Κ.(ολυμβητήριο)?

    ReplyDelete
  4. ατε, τωρά δώστου το τζιόλης να το θκιεβάσει

    ReplyDelete
  5. εγώ πάλε πιστεύκω ότι οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο

    ReplyDelete
  6. Σχέση ζωής είναι αυτή, δεν το συζητώ. Θα το επαναλαβουμέ πολλές φορές ακόμα αυτό το λάθος (εσύ αποφασίζεις αν το λάθος είναι να πάμε ή να μη πάμε στο Γ.).
    Αχ τι να πω γι αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε... :οΡΡΡΡΡΡΡΡ

    χιχιχιχι!

    Καλή επιλογή τα Fridays!

    ReplyDelete
  7. Χα χα χα χα!!!!!!!!!!
    Dear Gym...

    ReplyDelete
  8. LOL
    Όλα τα περίμενα αλλά ερωτική, παθιάρικη σχέση με το γυμναστήριο όχι! :))))))

    Καλήμερα και να πας βρε!

    ReplyDelete
  9. και εγώ προσπαθώ να καλλιεργήσω αυτή τη νέα σχέση αλλά δυστυχώς δύσκολα ξεχνάς τις πρώτες αγάπες.....ειδικά με τη συνοδεία καλής μουσικής και παρέας... εξαιρετικό ποστ! Made me smile...thanx!

    ReplyDelete
  10. άντε στο καλό.
    νόμιζα έγραφες σε γκόμενο...

    ReplyDelete
  11. Χαχαχαχαχα έφυρες με!!!!!!!!
    Πράγματι συμφωνώ μαζί σου, κι εγώ έτσι το αντιμετωπίζω το γυμναστήριο. Δεν μπορώ να το συνηθίσω γι αυτό δεν πάω!!

    ReplyDelete
  12. Τελικά, ούτε εκείνη τη βραδιά έγινε το ραντεβού. Γιατί, μάντεψε. Πήγα για κρασιά! Όμως βρεθήκαμε το Σάββατο το πρωί και ήταν σούπερ και λέω να πάω μια επισκεψούλα και σήμερα το απόγευμα.

    ReplyDelete
  13. Marcella, :))


    postbabylon, ο μούσος μου και γω σας ευχαριστούμε!



    ρίτσα, αυτό ήταν το πείραμα!

    ReplyDelete
  14. homo, ναι και πρέπει κιόλας γιατί πίνω τόσο πολύ τον τελευταίο καιρό που η σχέση μου με το Γ. πρέπει να εντατικοποιηθεί.


    κροτ, δεν γίνεται με το Κ. Η επαφή μας μου χαλάει το μαλλί και μετά πρέπει να τρέχω στο άλλο Κ. ( κομμωτήριο).


    Ηλέκτρα, διακρίνω μια δυσπιστία στη σχέση μου με το Γ.?

    ReplyDelete
  15. Neerie, χα χα χα να υποθέσω ότι τη δική σου την αγάπη την ΕΣΤΕΙΛΕΣ στον παράδεισο;



    Alice, θα κρατήσω τη σχέση αυτή λέω λόγω της έντονης σχέσης μου με το Α. ( αλκοολ). Μπας και δω και γω παραλία το καλοκαίρι!


    Aurora, ε ναι ειμαι και ευγενική και σωστή. Δεν είμαι παιξε γέλασε γκόμενα.

    ReplyDelete
  16. DaisyCrazy, μερικές φορές γίνεται και σεξουαλική η σχέση μας. Αφού με κάνει και ιδρώνω. Αχ!



    gnapp, glad we made you smile :)



    ria, αν περιμένετε από μένα να γράψω σε γκόμενο αυτή την περίοδο, θα βλέπετε καθημερινά ένα άδειο blog!


    rain, μα δεν γίνεται να αρνείσαι να πηγαίνεις επειδή δεν το συνηθίζεις. αφού δεν πηγαίνεις! να πας!

    ReplyDelete
  17. prixtis, χαιρομαι που σας διασκεδαζει η ερωτικη μου ζωή με το Γ. Δεν καταλαβαινω γιατι δεν μας παιρνετε σοβαρα...

    ReplyDelete