Monday, March 22, 2010

Bus Stop


Χαράματα Κυριακής μου στέλνει email: " Κάπως σαν επανάληψη μου μοιάζουν όλα".
Μεσημέρι Κυριακής και με ένα τεράστιο hangover, κάθομαι μπροστά από την οθόνη του laptop προσπαθώντας να κατανοήσω αυτή τη φράση.
Επανάληψη. Ποτέ δεν κατάλαβα αν είναι καλό πράγμα ή κακό. Για μερικούς είναι καλό γιατί μαθαίνεις. Εγώ πάλι σκέφτομαι πως η ζωή είναι πολύ μικρή για να μου συμβεί το ίδιο πράγμα έστω και δύο φορές.
Δεν το συζητήσαμε πολύ, μου το εξήγησε λίγο απόψε από το τηλέφωνο και μετά έπρεπε να φύγει. Νιώθει πως η ζωή του είναι μια από τα ίδια.
Και η δική μου. Αν και γίνονται διάφορα. Κυρίως όμως στη δουλειά και γνωριμίες με νέο κόσμο.
Είμαι άπληστη. Θέλω και γω νέα πράγματα. Καινούριες καταστάσεις που θα μου χρωματίζουν τις μέρες και τις νύκτες μου.
Καμιά φορά νομίζω πως δεν θα καταφέρω να βγω ποτέ από το loop. Αν μείνουν όλα ίδια όπως τώρα; Και το μόνο πράγμα που θα αλλάζει θα είναι τα χρόνια μου;
Αλλά μετά μου λένε πως πρέπει να κάνω υπομονή. Μου τη δίνει αυτή η φράση. "Κάνε υπομονή". Δεν είναι εκνευριστικό άμα δεν ξέρεις για ποιο πράμα κάνεις αυτή την υπομονή; Δεν είναι ότι κάθεσαι στη στάση του λεωφορείου και άντε και αργήσει ένα δεκάλεπτο θα έρθει τελικά. Εδώ μπορεί να χάσουμε όλα τα λεωφορεία και όλα τα τραίνα και τα αεροπλάνα του κόσμου. Και να μείνουμε στη στάση για πάντα. Ποιος μας το εγγυάται ότι μια μέρα, θα έρθει και το δικό μας λεωφορείο;
Καλά άντε, μην σε μαυρίζω.
Δεν είναι ότι δεν είμαι καλά. Είμαι. Άρχισα να βλέπω τα πράγματα πιο καθαρά και τις λεπτομέρειες πιο εύκολα. Είμαι καλά.
Απλά...ε, αν δεν ήμουν τώρα μόνη στον καναπέ, θα ήμουν εξαιρετικά :)

Υ.Γ1 Ποιος βλάκας απόφάσισε ότι το Alice in Wonderland δεν είναι ταινία που μπορεί να προβάλλεται στις 10 το βράδι; Ή στις 8; Και γιατί αυτός ο βλάκας αποφάσισε πως ένα φιλμ του Tim Burton κατατάσσεται στα "παιδικά;".
Υ.Γ2 Εμείς οι λέοντας είμαστε λίγο καβαλημένα καλάμια τελικά. Scary.

20 comments:

  1. Μα είσαι Λέων;; Φυσικά και είστε καβαλημένοι! Και κάνετε perfect match με εμάς τους Υδροχόους, που σας τη λέμε και σας προσγειώνουμε! Και είμαι straigh.

    Κι εγώ ήθελα να δω την Alice! Kαι ταντίστηκα για τον ίδιο λόγο. Εσύ κατάλαβες αν ήρθε σε 3D? Γιατί έχω την εντύπωση πως όχι...

    ReplyDelete
  2. Aurora, χμμ μιλησε και ο αλλου για αλλου υδροχόος! εχε χάρη που σας συμπαθώ. Τί είσαι; straigh?
    οχι δεν ηρθε σε 3d. σιγα να μην έκαναν κάτι σωστά.

    ReplyDelete
  3. ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΟ ALICE IN WONDERLAND???? Shame!
    Λέων here too.

    ReplyDelete
  4. Ππεεε... Χαχα! Εννοώ straight! Έφυεν μου το t! Ναι, το έγραψα γτ έτσι όπως ξεκινήσα ήταν λες και σου την πέφτω!! Χα! Ε, κι εγώ στον καναπέ. Αλλά απολαμβάνω που είμαι μόνη (κάποτε). Βέβαια, εγώ ήμουν πολλά χρόνια με κάποιον, όποτε... για μένα αλλάζει το πράμα.
    Πτου σου ρε γαμώτο, και μιλούσα με τον κολλήτο μου στο Λονδίνο και ήταν κατενθουσιασμένος "με τις πεταλούδες που έρχονται πάνω σου!"

    ReplyDelete
  5. Θα ήθελα να μπορώ να απολαμβάνω κάθε βράδυ που κάθομαι στον καναπέ μου μόνη μου...
    Αχ να θέλαμε λιγότερο τους άλλους γύρω μας. Ή μάλλον να τους χρειαζόμασταν λιγότερο.
    (άλλη μια υδροχόα)

    ReplyDelete
  6. Λέων και ξερό ψωμίιιιιι!
    Τζαι εγώ είμαι λίο ψώνιο νομίζω, αλλά με το δίκιο μου. (άμπα τζαι χάσω)

    Αν θα ζείς στην επανάληψη πάτα pause κοίταξε γυρώ σου. Μετά πάτα stop τζαι exit.

    Απλά τα πράγματα!

    φιλούθκια
    ΧΧ

    ReplyDelete
  7. Λες εμείς οι λέοντες να μην ξέρουμε τι θέλουμε; Εγώ πολλές φορές το νομίζω για τον εαυτό μου :)

    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  8. εκνευρίστηκα κι εγώ για το Alice
    μα πολλά!

    but stop, πολλά ωραίο... τουλάχιστον πιάνεις την κουβέντα με τους άλλους που κάθουνται δίπλα τζαι καρτερούν επίσης...
    έννα σε shαιρετίσω που έξω πόννα μπαίνεις μες το λεωφορείο... ;)

    ReplyDelete
  9. Liar, ε ναι! να τους το πεις στο Cineplex. Γεια σου Leo :)


    aurora, χα χα δεν κατάλαβα κάτι. Αμα εισαι πολλά χρόνια με κάποιο, ίσως ναι αλλάζει. ΚΑι γω το απολάμβανα όταν χώρισα, αλλά τώρα μου είναι αδιάφορο.

    neflus, τι έγινε παιδιά; Τελικά είναι πλεονέκτημα το μόνος στον καναπέ; Υδροχόος..τι συμπαθητικά ζωδιάκια!

    ReplyDelete
  10. Ηλέκτρα, Ακόμα ένα λιονταράκι. Είμαστε ψώνια και μας αρέσει και έχουμε και κάθε δικαιολογία να είμαστε. Νομίζω είχα pause για πολύ καιρό, ίσως μήνες. Και τώρα δεν ξέρω αν είμαι στο ξεκίνημα ή ακόμα στο pause.


    Daisy,αυτό το blog διαβάζεται από λέοντες και υδροχόους! Δεν είναι ότι δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Είναι ότι δεν ξέρουμε πως να κάνουμε τις μανούβρες για να έχουμε αυτό που θέλουμε.


    Νeerie, η τελευταία ατάκα...:))

    ReplyDelete
  11. Ναι, γίνεται αδιάφορο είναι η αλήθεια. Αλλά οκ, κάθε φάση έχει τα καλά της και τα κακά της, τα πάνω της και τα κάτω της.

    Έσσιει σαν τους Υδροχόους, μάνα μου; Πού πελλάραν [...] πάμε σιήσιη, που λένε.

    ReplyDelete
  12. ε, αυτοί που κανονίζουν τις ταινίες στα σινεμά είναι όντως βλάκες και άσχετοι. Μη μου πεις πως παίζεται ΜΟΝΟ μεταγλωττισμένο?!

    [Κι άλλο Υδροχόος εδώ και συμφωνώ με την Ηλέκτρα!]

    ReplyDelete
  13. τουλίπα μου, κάπου το διάβασα πρόσφατα και μένα με βοήθησε, ελπίζω να σε βοηθήσει και σένα: ζήσε τη ζωή σου με τέτοιο τρόπο, ώστε αν σου πουν να την ξαναζήσεις όλη από την αρχή, να μην έχεις κανένα ενδοιασμό να το κάνεις...

    ReplyDelete
  14. ρε τουλιπάκι μα τι γίνεται; μόνο λέοντες και υδροχόοι έρχονται εδώ;!!! εγώ που είμαι τοξοτάκι να φύγω;!

    ...ε ...τους λέοντες ειδικά δεν τους πάω! όντως καβαλημένοι οι πιο πολλοί... ...ε ..να φύγω;

    ...exit! stage left!

    ReplyDelete
  15. Τουλίπα
    Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι είσαι λιονταράκι. Οι πιο στενοί μου φίλοι είναι λιοντάρια και μου αρέσει πολύ η παρέα μαζί τους, (αν και βλέπω τα κακά τους) και είναι μια έκπληξη ο χαρακτήρας τους συνέχεια.
    Πέρα από αυτά...Κι εμένα μου τη δίνει να μου λένε υπομονή και να μην ξέρω τι να περιμένω!!
    Όσο για την μοναξιά του καναπέ...τι να σου πω...υπομονή!! :)

    ReplyDelete
  16. Aurora, έχει έχει. Τους Λέοντες. Όσο για τις φάσεις, αυτό είναι ακριβώς.


    κροτ, όχι, αυτό μας έλειπε να είναι και μεταγλωτισμένο! είσαι υδροχόος;;


    marcella, αυτή η φράση είναι τόσο αγχωτική!

    ReplyDelete
  17. mary, Μίλησε ο Τοξότης, ο wannabe ζώδιο της φωτιάς! είστε πολύ πρακτικοί για μας χα χα!!



    Raintears, έχουν κακά οι λέοντες; ε όχι! Πόση υπομονή...πόση!

    ReplyDelete
  18. Αγκρ!!! Αγκρ!!!
    Όχι και wannabe!!! (αν και.. δεν έχεις κι άδικο σ'αυτό, εδώ που τα λέμε!!)

    δεν είμαστε πρακτικοί καλέ! στον κόσμο μας είμαστε! εγώ κι η πρακτικότητα ούτε καν εξ αγχιστείας συγγενείς!

    καλη σας μέρα λεοντες και υδροχόοι :)

    ReplyDelete
  19. eee oi k kavalimenoi oi leontes!apla oloi oi alloi ine ligotero diaforetikoi apo ekinon!:)
    k emena ekneurizei me to kane ipomoni!!!os pote?

    ReplyDelete
  20. mary, και ΑΥΤΗ ακριβώς την αντίδραση περίμενα! δεν μπορείτε ούτε να νευριάσετε όπως τα λιοντάρια χα χα! οι τοξοτες που ξερω ειναι πρακτικοί, αλλά έχεις ένα δικιο, γιατί πάντα είναι και λίγο στον κόσμο τους.

    nekatomeni, αληθεια, ειμαι λεων, αλλα πραγματικα όσα λιοντάρια έχω γνωρίσει είναι πολύ καβαλημένα. πολλές φορές και εγώ!
    κάνεις υπομονή ώσπου να αποδειξεις στο συμπαν ότι δεν σε ενδιαφερει τιποτα. μετα το συμπαν επανερχεται και σου φέρνει πραματα. τσεκαρισμενο.

    ReplyDelete