Wednesday, May 20, 2009

( Don't) Push


Τελικά το να πεις πως θα είσαι cool, πως θα συμπεριφέρεσαι άνετα και ότι θέλει ας γίνει και πως θα παίρνεις τη κάθε μέρα όπως έρχεται δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο. Στη θεωρία τα καταφέρνω και εσύ, είμαι σίγουρη. Στην πράξη; Παραδέξου το. Υπήρξαν φορές που έχασες το παιχνίδι ή την μπάλα, από το πολύ "σπρώξε και θα γίνει".
Μαλακία αυτό πάντως. Πάντα πίστευα πως αν θες να γίνει κάτι, πρέπει να κάνεις και κάτι γι αυτό. Τελικά, μιλάγαμε με την Α. σήμερα - η οποία είχε ένα φιλοσοφικό οίστρο πρωί ξημέρωμα - και είπε κάτι σοφό. Πως ότι και να κάνεις, όσο και να το σπρώξεις ότι και να 'ναι θα πάρει την πορεία του. Ειδικά αν αφορά και άλλους ανθρώπους. Δεν είναι για παράδειγμα όπως το θέμα της δουλειάς, που αν θες να πάρεις προαγωγή θα παίξει ρόλο και το πόσο καλός είσαι (το αν μπορείς να "γλείφεις" ή όχι είναι ένα άλλο θέμα που αρνούμαι να συζητήσω γιατί ποτέ δεν θα τα καταφέρω).
Όσο αφορά στις φιλίες και τα γκομενικά it takes two. Και να σπρώχνεις, πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει. Έτσι καταλήξαμε σήμερα με την Α.
Οκ ακούγονται αερολογίες όλα αυτά, αλλά έχω διάφορα στο μυαλό μου.

Υ.Γ1 Το mojito στο Domus είναι πολύ πολύ μέτριο και ψόφιο.
Υ.Γ2 Βαριέμαι να δουλέψω. Αλλά από την άλλη βαριέμαι να κάνω και οτιδήποτε άλλο. Μου έχουν πει πως έχω φθάσει στα όρια της κούρασης. Πιθανόν, σήμερα με πέθανε η μέση μου.

10 comments:

  1. ορμώμενη από το σκιτσάκι σου...θέλω να πω ότι όταν σπρώχνω με τόση δύναμη θα μου πονέσει η μέση ή θα σπάσω το κεφάλι μου τελικά..
    καλό απόγευμα...

    ReplyDelete
  2. Γεια σου Ελευθερία μου, χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω εδώ. Επίτηδες το έβαλα. Έχεις δίκιο..δεν είναι καιρός για να σπάζουμε τα κεφάλια μας :)

    ReplyDelete
  3. Πράγματι έχεις απίστευτο δίκιο, τα πράγματα κυλούν νορμάλ στο χρόνο τους. Στο ότι χρειάζονται δύο στις φιλίες και στον έρωτα έχω να προσθέσω και μία άλλη διάσταση. Αυτή που λέει ότι δεν θα φθάσεις ως εκεί...Μόνο αν αναγνωρίζεις πότε έχει χαθεί η μπάλα και πότε δεν έχει χαθεί.

    ReplyDelete
  4. pania m toulipa m milas polla genika touta pou 8kebazw kai touta pou 8elis na mas pis nmz en exoun kamia sxesi :P

    ReplyDelete
  5. Μένέλαε, αυτό με την μπάλα είναι πολύ καλό όντως. Και ξέρεις, καμιά φορά it hurts αλλά είναι καλά να ξέρεις πότε και αν έχει χαθεί!

    anathemase, γαμώτο είσαι έξυπνος :). Μπορεί να το γενικεύω το θέμα όμως πίστεψε με έχει μια σοβαρή βάση. Είπαμε είμαι αλλού για αλλού αλλά όχι και τόσο χα χα

    ReplyDelete
  6. αχ σε καταλαβαίνω γιατί και γω τις τελευταίες βδομάδες υποφέρω με τη μέση μου. είναι άσχημο πράγμα και πολύς ο πόνος, αλλά τι να κάνουμε όλοι οι άνθρωποι πληρώνουμε το τίμημα του να περπατάμε στα δύο αντί στα τέσσερα που ειναι προφανώς το φυσιολογικό (έτσι μου είπε ο γιατρός μου και είναι κοτσαμ επιστήμονας ποια είμαι εγώ να τον αμφισβητώ;)

    εγώ πάντως περί σπρωξίματος πιστεύω ότι από τη μια "αν είναι κατί να συμβεί θα συμβεί" αλλά από την άλλη "συν αθηνά και χείρα κίνει". δηλαδη οκ θα συμβεί το ρημάδι το κάτι, όταν ειναι να συμβεί, αλλα αν εσυ τωρα καθεσαι κλεισμενη στο σπιτι και περιμενεις να ρθει να σου κτυπησει την πορτα μπορει κι αυτο το κατι να μουλαρωσει και να πει "πριτς δεν παω".
    με αλλα λογια ναι να μην σπρωχνουμε, αλλα να ειμαστε και δεκτικες, ανοικτες κτλ και να κανουμε καποιες έστω ανεπαίσθητες κινήσεις. βοηθά.. τον άλλο και τον εαυτό μας...

    ReplyDelete
  7. Tulip,ξερεις οτι αυτο το θεμα το εχουμε εξετασει πολλες φορες. Το σκεφτομουν τις προαλλες παλι. Αγαπημενη, δεν χρειαζεται να σπρωχνεις, αλλα δεν θα πεσει και κανενας γκομενος ως μαννα εξ ουρανου. Κατι πρεπει να κανουμε κι εμεις. Ε; Τι λες;

    ReplyDelete
  8. Τουλίπα συμφωνώ με το "σπρώξιμο". Ειδικα στις φιλίες αν σπρώχνεις ενώ βλέπεις ότι δεν τραβά χάνεις την μπάλα εντελώς. Όσο για τα γκομενικά, όπως μου είπε μια φορά ένας φίλος, είναι όλα θέμα timing! Για τη μέση, αφού σταματήσεις το σπρώξιμο πας για μασαζ :)

    ReplyDelete
  9. οκ συμφωνώ άλλά να μην ξεχνάμε πως κοντός ψαλμος αλληλουια...αν χρειάζεται πολυ σπρώξιμο, ξέχνα το! Ειδικά αν είναι στις αρχές μιας σχέσης!

    Πάμε παρακάτω! Υπάρχουν πολλά πορτοκάλια και πολλες πορτοκαλιες !!

    ReplyDelete
  10. Dorothea, είναι τελικά ένας συνδυασμός των δύο. Κάνεις μια πρώτη κίνηση, και μετά περιμένεις. Σαν τη γάτα το ποντίκι ;) Περαστικά σου!

    one, ναι ναι!


    arahni, στις φιλίες είναι αλήθεια πως δεν σπρώχνεις! Για τα γκομενικά, έχεις δίκιο παίζει και αυτό ρόλο υποθέτω. Θα πάω σε χαμάμ καλή μου να μαράνω και να το απολαύσω :))

    gnapp, νομιζω ειναι στις αρχές που δεν χρειάζεται καν το σπρώξιμο-αν δεν με απατά η μνήμη μου χα χα. You know...μερικά πορτοκάλια are too sweet...:)

    ReplyDelete