Wednesday, December 02, 2009

Christmas Mojito


Τα έχω παίξει με τον καιρό. Υποπτεύομαι πως το ίδιο ισχύει και για σένα αν ζεις Κύπρο.
Είναι δυνατόν να έχει τόσο πολύ ήλιο;
Οκ, από τη μια αυτό δεν είναι κακό αφου φωτολυόμαστε και δεν παθαίνουμε τις γνωστές καταθλιψάρες.
Όμως, εκει που πας να ρυθμίσεις τη θέρμανση, να υπολογίσεις τα λεφτά που θα δώσεις στον κύριο καύσιμο, εκεί που φυλάς φραπεδιέρα και βγάζεις καφεδιέρα και εκεί που αλλάζεις ντουλάπες, τσουπ, νατον.
Ο ήλιος ο μεγαλοπρεπής.
Που σαν να μην μας έφταναν όλα αυτά είναι και χαμηλός και αυτό σημαίνει πως πρέπει να κυκλοφοράμε με κρέμες με ψηλό SPF.

Είμαι παιδί του καλοκαιριού. Αυτό σημαίνει πως αν μπορούσα να κυκλοφορώ με μαγιώ και havaianas ολόκληρο το χρόνο θα το έκανα.
Αλλά με αυτό τον καιρό ούτε θάλασσα μπορώ να πάω, ούτε ρούχα να βγάλω, ούτε Mojito να πιω.
Επίσης, δεν μπορώ να φορέσω τα χοντρά μου πλεκτά, να πάρω τη κουβέρτα μόνιμα στον καναπέ, να ανάψω το τζάκι ( αν είχα) ή να κοιτάζω από το παράθυρο μου τη βροχή.


Σήμερα στο γραφείο μιλούσαμε για τα ρεβεγιόν των γιορτών. Δεν μου κάνει κέφι να το σκεφτώ με τέτοιο καιρό. Μου φαίνεται μακρινό ενώ τα Χριστούγεννα είναι μονο 3 βδομάδες μακριά. Πως θα μπούμε σε εορταστικό mood από τη στιγμή που τα Χριστούγεννα που βλέπουμε σε ταινίες, ακούμε σε τραγούδια και φαντασιωνόμαστε στα όνειρα μας, έχουν χιόνι, καλτσούλες πλεκτές, τζάκι, Αη Βασίλη να βγαίνει από την καμινάδα κλπ ενώ επί της ουσίας, τίποτε από όλα αυτά δεν ισχύει εδώ;


On another note, τον τελευταίο καιρό είμαι (ανησυχητικά;) ήρεμη. Σαν να έκανα 10 απανωτά session yoga. Η καθημερινότητα μου από την άλλη, καμία σχέση. Σχολνάω στις 9, πνίγομαι στη δουλειά, ξεχνάω ονόματα και πράγματα, έχω χεσμένα τα τηλέφωνα που πρέπει να κάνω σε φίλους που έχουν "χαθεί" ( άντε μην αρχίσω πάλι), αν δεν βγω είμαι happy, βλέπω ταινίες, ακούω μουσική και ώρες ώρες απολαμβάνω όλα αυτά να τα κάνω μόνη μου ή με επιλεγμένη παρέα του ενός ατόμου.
Αντικοινωνική; Πιθανόν.
Χέστηκα; Πολύ πιθανόν.
Υ.Γ1 Κατεβάζω αβέρτα ταινίες. Ακολουθεί το Cherie με Μισελ Φαιφερ που έχω πεθυμήσει.
Υ.Γ2 Μα να μην παίζει ούτε μια συναυλία της προκοπής;
Υ.Γ3 Δεν είναι καθόλου τυχαίο που προτιμώ να κάνω παρέα με τα 25αρια συναδέλφους μου. Είναι fun ρε παιδί μου, δεν φιλοσοφούν, δεν κολλάνε και δεν έχουν τις δεκάδες υποχρεώσεις (και καλά) που έχουμε εμείς οι 30ρηδες. Θα επανέλθω με αυτό το θέμα.

8 comments:

  1. μην ανησυχείς καθόλου τουλιπάκι!!! τις επόμενες 4 μέρες θα βρέχει, θα βρέχει, θα βρέχει!!

    όλα καλά!!!

    ReplyDelete
  2. μια καλησπέρα από έναν βρεγμένο (μούσκεμα λέμε) 33άρη.....!!!!

    ReplyDelete
  3. Εγώ κρούζω πεζίνα που τα αποθέματα εκτάκτου ανάγκης για να αντέξω τον τζιαιρό που μας κάμνει στη Κύπρο φέτος.

    Φυσικά εσύ εν για άλλους λόγους που τους δικούς μου που ενοχλείσαι που την κατάσταση αλλά στο τέλος της ημέρας τζιαι οι θκυό στο ίδιο φτάνουμε.

    ReplyDelete
  4. Προτείνα να ξεκινήσουμε να προβάλουμε εικόνες μόνο από Αυστραλία και το πώς περνάνε εκεί τα Χριστούγεννα έτσι δεν θα μας επηρεάζει τόσο πολύ η έλλειψη χειμώνα. Σε φοβήθηκε όμως σήμερα ο καιρός βρε τουλίπα και έβαλε πιο χειμερινή αμφίεση (λες να χεις τέτοιες δυνάμεις)

    Κάνουν οι σπυριδούλα αφιέρωμα στο σιδηρόπουλο αυτή την κυριακή στη Λεμεσό (είσοδος Ε25), σου κάνει;

    ReplyDelete
  5. Χειμώνιασε!!

    Mary, εβλεπα τον ουρανο χθες που ηταν καπως παραξενος και σκεφτηκα αυτό που είπες. και να πού έβρεξε!

    Φωτη, καλημέρα από μια ηλιοκαμένη τριαντάρα χα χα!

    the passenger, ειμαι περίεργη να μου πεις τους λόγους σου!

    Alice, που καταντήσαμε , να έχουμε καιρό βορείου ημισφαιρίου. Ειδες, έχω επίδραση! Εβρεξε για να μην γκρινιάζω! Βαριέμαι Σιδηροπουλο...τον ξεπέρασα.

    ReplyDelete
  6. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείς να πάς στη θάλασσα,να βγάλεις τα ρούχα σου και να βάλεις το μαγιό σου ...εμείς εδω στην Αθήνα αυτό κάνουμε...οκ μοχίτο καλά κάνεις και δεν πίνεις,δεν μου αρέσει καθόλου...

    ReplyDelete
  7. Εμάς πάλι, από χθες άρχισε να κουτρουβαλάει η θερμοκρασία! Άντε διότι παραζεσταθήκαμε ;-)

    ReplyDelete
  8. eza, γιατί ο ήλιος ο ντεμί είναι μαλακία. Το mojito το αγαπάμε σε αυτό το blog.

    an-lu, είστε και πιο ψηλά εσείς!

    ReplyDelete