Saturday, December 26, 2009

Just be


Αυτά τα Χριστούγεννα τα υποδέχθηκα με μισή καρδιά. Από τη μια βαριόμουνα και από την άλλη ειναι αυτό το άγχος ότι ΠΡΕΠΕΙ να είμαι "κάπως". Ρεβεγιόν, δώρα, βόλτες downtown και στα mall. Άσε που όπως όλες τις γιορτές φοβόμουν το εξής ένα: αυτές τις στιγμές στο πατρικό. Που θα αρχίσουν πάλι να ρίχουν σπόντες για το σύζυγο- που δεν έχω- και για τα εγγόνια - που επίσης μας τελείωσαν, σόρι.

Παραμονή Χριστουγέννων κάναμε το παραδοσιακό γεύμα με γονείς και αδελφή κάτω κέντρο. Τέλειωσα δουλειά, έκανα 40 λεπτά να βρω πάρκιγκ και πήγα. Τους βρήκα, καθίσαμε, παραγγείλαμε. Γύρω μας, χαμός. Μέσα σε 10 λεπτά αρχίσαμε να τσακωνόμαστε με την αδελφή μου, με την οποία δεν έχουμε κανένα κοινό και αυτή θεωρεί πως πρέπει να είναι το κέντρο της προσοχής. Κάτι που είναι το τελευταίο πράμα που θέλω, ειδικά όσο αφορά τη μάνα μου.
Το γεύμα άρχισε να γίνεται σουρεαλιστικό με τη μάνα μου να δηλώνει ότι δεν θα ξαναφάμε μαζί και μένα να ρίχνω την ατάκα πως είναι γνωστό πως επιλέγουμε φίλους και όχι οικογένεια. Να μην στα πολυλογώ ένιωθα δυσάρεστα. Άβολα.
Τους άφησα αφού τους υποσχέθηκα πως θα μείνω το βράδι εκεί. Δεν ήθελα να πάω και σίγουρα δεν ήθελα να μείνω. Από την άλλη, ειλικρινά δεν ήθελα να κάνω και κάτι άλλο. Τα μπαράκια αυτές τις μέρες δεν μου κάνουν κλικ, μόνο η προσωπική επαφή και οι ουσιαστικές κουβέντες.
Τελικά πήρα ρούχα και βιβλία και πήγα με βαριά καρδιά.

Εκείνο το βράδι της Παραμονής άλλαξαν όλα.
Άραξα στο τζάκι , πήρα το βιβλίο μου και διάβαζα. Χωρίς καμία ανάγκη να είμαι πουθενά αλλού, χωρίς καμιά σκέψη για ρεβεγιόν και "πρέπει".
Η επόμενη μέρα, πάλι με οικογένεια και κόσμο, κύλησε όμορφα. Έκανα bonding με ξαδέρφια, είδα παππούδες και γιαγιάδες, τους αγκάλιασα σφικτά. Είχα χαλαρώσει.
Ξέρεις κάτι....το είπε και ο One of the people στα τελευταία του δύο post. Η ουσία είναι να είμαστε ουσιαστικοί και ρομαντικοί. Να δίνουμε, να αισθανόμαστε.
Τίποτα άλλο, καμία φανφάρα και πράγματα που μας βάζουν να μπαίνουμε σε auto pilot.
Είναι δύσκολο. Αλλά... δεν έχεις άλλη επιλογή.
Θες να είσαι καλά; Κάνε ότι θες. Φτάνει να αγαπάς και να υπάρχεις. Ουσιαστικά.

Χρόνια σου πολλά, να περάσεις όμορφα και πολύ ζεστά.

Υ.Γ1 Ο έρωτας μου με την Αθήνα, παρουσιάζεται σήμερα στο blog του athensville, σε ένα ποστ που μου ζητήθηκε από τον ίδιο. Athensville, σε ευχαριστώ πολύ. χχ
Υ.Γ2 Ξαναβρέθηκα, ουσιαστικά, με την κολλητή μου. Σε είχα πεθυμήσει πολύ. Θα τα πούμε απόψε με κρασιά.
Υ.Γ3 Βρήκα καινούριο εθισμό...Band Hero στο PS3.

11 comments:

  1. μ'αρέσει πολύ το "just be"..

    just be λοιπόν..

    εγώ στο'πα να μην βιαστέις να απαντήσεις το προηγούμενο μου σχόλιο.. σσσς!! μην σχολιάσεις :)

    χρόνια πολλά τουλιπάκι :)))

    ReplyDelete
  2. nixtolouloudo12/26/2009 1:43 PM

    Χρονια Πολλά και σε σένα Τουλιπάκι, γεμάτα μόνο στιγμές "just be"...

    ReplyDelete
  3. Καλή μου Τουλίπα, Χρόνια Πολλά το μωγιάκι, να'σαι πάντα καλά χαρωπή γατούλα και όλα τα καλά στην αγκαλιά σου!!

    ReplyDelete
  4. Just be Mary μου. Ομορφες στιγμές, με "Μικρούς Πρίγκηπες", επιστροφή στο γέλιο και το χαμόγελο λοιπόν :)

    nixtolouloudo, σε ευχαριστω καλή μου. Τα φιλιά μου.

    Μενελαέ, αχ πεθύμησα αυτά τα παλαβά μωρουδίστικα σου! Χρονια σου πολλά κουταβακι

    ReplyDelete
  5. Πρωταράς, καλοκαίρι 2008, κουβέντες μέσα στη θάλασσα, ψάξε και θυμήσου...εκεί είναι η λύση για το θέμα. Δάγκωσε τα δόντια και θυμήσου. Ξέρεις ότι σ' αγαπάω φιλενάδα.

    Και σου 'πα, πού είσαι; Γιατί δεν είσαι Αθήνα;

    ReplyDelete
  6. The Passenger12/27/2009 2:25 AM

    Always nice to see that other people like Royksopp too

    ReplyDelete
  7. one, θυμάμαι πως δεν θυμάμαι...αλλά νομίζω δεν έχω τέτοιες δυνάμεις αυτή την περίοδο. Και γω σ αγαπάω πολύ μικρέ μου :) Γιατί δεν είμαι....έλα ντε!


    the passenger, μα φυσικά.

    ReplyDelete
  8. χρόνια πολλά τουλιπάκι! "Θες να είσαι καλά; Κάνε ότι θες. Φτάνει να αγαπάς και να υπάρχεις. Ουσιαστικά." τέλειο! Κάντο! τα φιλιά μου!!!

    ReplyDelete
  9. Τουλιπάκι χρόνια πολλά και κυρίως χρόνια καλά. Δεν αξίζει να το υπεραναλύεις ειδικά όταν πρόκειται για οικογένεια. Δεν οφελεί καθόλου κια μόνο σε φθείρει. Μάζεψε καλούς φίλους, αγαπημένους, όμορφες στιγμές, ζεστά χαμόγελα. Αγνόα όλα τα υπόλοιπα. Σημασία έχει τι κρατάς.

    ReplyDelete
  10. Ωραία πέρασες καλή τουλιπούλα :)

    Οι τσακωμοί τέτοιες μέρες νομίζω είναι αναπόφευκτοι. Τουλάχιστον έφυγαν τα χμας, ως του χρόνου πάλι..

    Καλή Πρωτοχρονιά και εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει ό,τι ονειρεύεσαι.

    Φιλιά

    ReplyDelete
  11. Αγάπες μου, χρόνια σας πολλά και να περνάτε όμορφα. Θέλω να μου περιγράψετε εικόνες, ατάκες και στιγμές :)

    ReplyDelete