Monday, November 30, 2009

Blood (y) Days

Πριν από λίγο με πήρε τηλέφωνο η μαμά μου να με ρωτήσει κάτι για μια δουλειά. Της απάντησα ότι θα μάθαινα από την τάδε φίλη η οποία ζει Αθήνα.
Μητέρα: - Είναι Ελληνίδα;
Τουλίπα: - Όχι είναι από Κύπρο αλλά μετακόμισε πριν από δύο χρόνια στην Αθήνα.
Μητέρα: - A, μάλιστα.
Τουλίπα: - Ναι έχουμε αρκετά κοινά. Μπορεί και να πάω και γω που ξέρεις.
Μητέρα:- Ποτέ και πουθενά. Ξέρω εγώ.
Τουλίπα:- ...

Κατάλαβες τι έκανε; Έβγαλε πόρισμα και χρησιμοποίησε ή μάλλον εκμεταλλεύτηκε τον τίτλο της ως μάνα για να το επικυρώσει. Τι να πω άλλο;
Τώρα θα μου πεις, θα πας Αθήνα τελικά; Τι να πω πλέον, ρεζίλι έχω γίνει.
Αλλά δεν ειναι αυτό. Είναι το πόρισμα! Να δεις ότι τώρα από αντίδραση θα αρχίσω να στέλνω βιογραφικά. Μια ζωή τέτοια ήταν η σχέση μας. Ότι μου έλεγε, έκανα το αντίθετο.


Το σαββατοκύριακο κύλησε όμορφα και πολύ ήσυχα. Παρασκευή βράδι, στης Α. για μακαρόνια και κιμά και ιταλικό κρασί. Έφυγα από εκεί κατά τις 2.
Το Σάββατο ήμουν όλη μέρα σαν ζόμπι ( η κούραση της βδομάδας βγαίνει τελικά το Σάββατο) αλλά πάλι με έπιασε η γνωστή κρίση τι να έκανα το βράδι αφού οι μισοί είχαν υποχρεώσεις και οι άλλοι έλειπαν εξωτερικό. Όπως ήμουν λοιπόν στον καναπέ, δουλεύοντας και ρίχνοντας ματιές στο facebook ( έχω αρχίσει να το μισώ και εκείνο και τα παιχνίδια του), κτυπάει το skype. Ήταν η φίλη που μένει μακριά. Πιάσαμε την κουβέντα για κανά δίωρο.
Μου είπε τα δικά της, της είπα τα δικά μου και της είπα και για την κρίση.
Μου άνοιξε τα μάτια "Καλά τουλίπα, αφού τώρα εσύ δεν περνάς ώρα με τον εαυτό σου. Έτσι κι αλλιώς αφού το ξέρεις και εσύ πως επί της ουσίας βαριέσαι να βγεις έξω αν δεν είναι για κάτι ουσιαστικό". Είχε δίκιο. Δεν ήθελα να βγω. Βαριόμουνα. Ήξερα πως άμα έπαιρνα 1-2 τηλέφωνα θα είχα κάτι να κάνω το βράδι. Αλλά όχι, δεν με ιντρίγκαρε τίποτα.
Έτσι έμεινα σπίτι, έκανα αυγά ποσέ , άπλωσα στον καναπέ και είδα ταινία.
Και ερωτεύτηκα.
Αχ, γιατί δεν με προειδοποίησε κάποιος για τον Edward Cullen; Αχ τι βρικόλακας...πω πω τι να πω. Είμαι ερωτευμένη με έναν 17χρονο βρικόλακα. Που παίζει σε μια εφηβική ταινία ( Twilight). Τελικά ρε παιδί μου, μπας και είμαι 16;

Δηλαδή, μια ζωή με αποκαλούσαν " πολύ ώριμη για την ηλικία της" κλπ. Και έπρεπε να κτυπήσω τα 30 για να αποφασίσω να δω τη ζωή πιο ανάλαφρα και πιο αθώα. Άσε που τα εικοσάρια είναι way cooler από τους συνομίληκους μου ( είμαστε η γενιά της βολεμένης μούχλας)


Υ.Γ1 Μήπως τελικά οφείλουμε στον εαυτό μας, ώρες στον καναπέ με βιβλίο/dvd και απομόνωση;
Υ.Γ2 Δεν λέω ότι θα μετακόμιζα μόνιμα αλλού, αλλά 1-2 χρόνια στο εξωτερικό δεν θα με χαλούσαν καθόλου.

14 comments:

  1. αχ τουλίπα μου αυτός ο βρυκόλακας είναι φοβερός. κι εγώ τρελλάθηκα από αυτό το έργο. είναι άψογο παραμύθι. ελπίζω το δεύτερο που βγήκε στο σινεμά να είναι εξισου καλό.

    ωραίο είναι και το να μένεις μέσα που και που, ειδικά αν το εναλλακτικό είναι να κάνεις κάτι με το ζόρι.

    η σχέση που περιγράφεις με τη μάνα σου μου θυμίζει τη σχέση με τη δική μου. έτσι είμαστε κι εμείς όλο στην κόντρα.

    να πας αθήνα αν γουστάρεις. θα αλλάξεις αέρα και προοπτικές. ακόμα και μέσα να κάθεσαι κάποιες φορές θα νιώθεις αλλιώς δεν το συζητώ! είμαι ερωτευμένη ως γνωστό με αθήνα άρα δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι προκατηλημένη :)

    ReplyDelete
  2. oxi re, dustuxws h eytyxws, -opws to parei kaneis-, den eisai 16, apla st ali8eia einai polu wraio to tekno sto twolight!!

    ReplyDelete
  3. Χαίρεται! Εγώ προτιμώ το άλλο το μανάρι, τον Ερικ από το True Blood!Αυτός είναι βρυκόλακας - άντρας με τα όλα του!
    Κaι γω στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγω τουλιπάκι καλύτερα ουσιαστικές εξόδοι που να τις χαίρεσαι παρά να τρέχεις σαν χαζό πάνω κάτω!

    ReplyDelete
  4. εγώ ερωτεύτηκα τον Έντουαρντ διαβάζοντας το 1ο βιβλίο της τετραλογίας. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Σε ότι αφορά το πρώτο Υ.Γ., συμφωνώ, συχνά οφείλεται σε εμάς. Δεν είναι κακό πάντως να περνάς ώρα ή και ώρες με τον εαυτό μας. Συχνά το έχουμε ανάγκη. Δε θεωρώ πάντα απαραίτητο να περιβαλλόμαστε από κόσμο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα γίνουμε αναχωρητές. Ωχ, πολύ φιλοσοφία δεν έπεσε?

    ReplyDelete
  5. Daisy, Άψογος γκόμενος! Είναι σωτήριο να περνάς ώρα με τον εαυτό σου. Συμφωνώ με όλα για Αθήνα ( θεωρητικά πάντα - δεν ξέρουμε πως πραγματικά ειναι η ζωή στην Αθήνα).


    homo, αχ και να γύριζα το χρόνο πίσω...

    pink fish, Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θα ερωτευόμουνα τον Edward αν διάβαζα μόνο το βιβλίο. Με συνεπήρε και η εικόνα, το μουντό σκηνικό, το σπίτι τους, το χλωμό πρόσωπο του και η μουσική.
    ναι πολλή φιλοσοφία. Ισως δεν θα έπρεπε τελικά να πέφτει τόση πολλή σκέψη για φιλίες και για έξω....χμ

    Alice, έγινε ο Ερικ βρικόλακας; Μηπως μιλάς για τον Μπιλ; Και εκείνος πολύ πολύ σέξυ είναι αλλά παρακοιτά "επικίνδυνα" και μερικές φορές γελώ.

    ReplyDelete
  6. υγ1) ΝΑΙ
    υγ2) ΝΑΙ

    υγ3) twilight... ακόμη να το δω αλλά το έχω στο πρόγραμμα!!!

    υγ4) αν δεν το'χεις δει να πας να δεις το γαλλικό που παίζει στον όμιλο από προχτές την παρασκευη. Καιρό είχα να γελάσω τόσο!

    ReplyDelete
  7. Όχι βρε τουλίπα, για τον Έρικ μιλώ, τον σερίφη του Μπίλ.Το ξανθό αγόρι με τις επικύνδινες διαθέσεις και ορέξεις, αλλά που κρύβει μέσα του ένα ευαίσθητο άντρα... Και ότι δεν μαρέσουν οι ξανθοί αλλά ο συγκεκριμένος πολύ μ'αρέσει! Ο Μπιλ από τη άλλη μου κάνει για τρελλά ξενέρωτος, με τόση καλοσύνη που να χωρέσει ο βρυκόλακας!

    ReplyDelete
  8. o apolitos vrikolakas en o lestas sto queen of the damned! en sikonno kouventa!!!

    ReplyDelete
  9. Πού να δείτε στο twilight:the new moon τον λυκάνθρωπο και την παρέα του. Εγώ όταν τους είδα, έμεινα στήλη άλατος και τους χάζευα!! :P. Αλλά ομολογώ ο Έντουαρντ με μαγνητισε με το μελαγχολικό βλέμμα που είχε.

    ReplyDelete
  10. mary, well if you say say... :). Twilight - έρωτας. Δεν νομίζω να το προλάβω το γαλλικό. 9 μπαινω σπιτι αυτες τις μέρες.

    Alice, Ποιο σερίφη;; Χμ ειμαι στο season 1 στα πρώτα 7-8 επεισόδια. έρχεται κι άλλος; Η μιλας για τον αδελφο της Souki (ακου ονομα) που ειναι βλακας; Ναι ο Μπιλ εινα καπως ξενερωτος.

    roam, αμα αρχισω να βλεπω όλες τις ταινιες με βρικολακες δεν θα ξανακοιμηθω ! χμ τον θυμαμαι αυτο. ομορφος!

    κοπελλουα, ο λυκανθρωπος ειναι αυτος ο ινδιανος φιλος της ε; χμ θυμαμαι στο trailer κατι τρικεφαλους..χμ!

    ReplyDelete
  11. τουλιπίτσα, το συγκεκριμένο twilight πίπινι είναι πολύ γιαμ γιαμ, το σπίτι τους δε είναι σουπερ!!! Παρόμοιο σκηνικό είχα τις εποχές της Buffy, Angel και του Dawson's Creek (ο Joshua Jackson ήταν και είναι τέλειος!) Ανέβαζα τον μέσο όρο ηλικίας των τηλεθεατών!!! Μην ανησυχείς, δεν είσαι η μόνη και όπως λένε και οι Άγγλοι just act your shoe size! Όσο για το ΥΓ1, that's quality time with myself το οποίο χρειάζομαι. Όσο για το εξωτερικό, υπό τις παρούσες συνθήκες, δεν είναι εύκολη απόφαση ειδικά αν είσαι 30+. Εγώ έλειπα 9χρ. και δεν μετανιώνω καθόλου το ότι επέστρεψα.

    ReplyDelete
  12. alice, α καινούριο πρόσωπο! χμ...

    gnapp, δεν το συζητώ για το σπίτι, είναι φανταστικό! Καθόλου εύκολη απόφαση δεν ειναι. 9 χρονια χορτάνεις εξωτερικό...

    ReplyDelete
  13. η αντίδραση μου εμένα όταν είδα το twilight τυχαία ήταν να διαβάσω και τα τέσσαρα βιβλία το ένα μετά το άλλο. Είναι καθαρά για 14χρονα γραμμένα χωρίς κάτι και πολύ wow μεν αλλά είναι τόσο gentleman ο mister Cullen που μπαίνω και εγώ στην διαδικασία να πιστεύω ότι χρειαζόμαστε που και που το παραμύθι

    ReplyDelete