Monday, June 16, 2008

Το 3ήμερο σε αριθμούς

Πάει και το τριήμερο. Απολογισμός:
1. Μια καμένη πλάτη
2. 1/2 μπουκαλάκι λάδι μαυρίσματος με δείκτη προστασίας 4.
3. Μια ωραία έκθεση φωτογραφίας, στους Χαροπόμυλους στη Λεμεσό, δες την
4. 12,456 ώρες στ' αυτοκίνητο, κολλημένη στον αυτοκινητόδρομο
5. Αριθμός ομπρέλων και ξαπλώστρων μπροστά από το δικό μας σημείο : 345.
6. Πρόσβαση στο νερό επιτεύχθη μετά από ακροβατικές προσπάθειες αντάξιες του Cirque du Soleil
7. Αριθμός μπίρων : 30
8. Αριθμός γύφτων, άσχετων, μεθυσμένων τουριστών και ατάλαντων τραγουδιστών σε φεστιβάλ: 5,7088
9. Επιστροφή στη Λευκωσία, διάρκεια 2 ώρες. Καθόλου άσχημα
10. Φορές που σκέφτηκα "μακάρι να μην σε σκεφτόμουν". Πολλές. 

10 comments:

  1. "we could find a 'place' to stay"...

    ReplyDelete
  2. εγώ προσπάθησα να αποφύγω την πολυκοσμία, όσο το δυνατό γινόταν.
    i will go back to my beach tomorrow.

    ReplyDelete
  3. anonymous, με σένα το μόνο που μπορώ να πω είναι "..."


    unshaved, άμα ξέρεις τα κατατόπια, αποφεύγεις και τις ταλαιπωρίες. Όχι σαν εμάς.

    ReplyDelete
  4. Έλα, έλα, που μου παραπονιέσαι!
    Άλλοι τη θάλασσα την βλέπουν ακόμη από φωτογραφία (που λέει ο λόγος, δηλαδή, γιατί το γραφείο είναι στην παραλία της Θεσσαλονίκης. Αλλά αρμύρα στο κορμί μας, δε νοιώσαμε...)

    ReplyDelete
  5. Μερικοι δουλευαμε...

    ReplyDelete
  6. Άριστα έκανες και μην γκρινιάζεις! Τα καλά, τώρα αρχίζουν ;-)

    ReplyDelete
  7. Δεν παραπονιέμαι καλέ μου diastimata, παραθέτω απλά τα γεγονότα :)

    entelech1a, δεν πειράζει δεν έχασες και κάτι από τον πανικό.

    an-lu, λες γοργόνα μου;; μακάρι να είναι έτσι...

    ReplyDelete
  8. Εντωμεταξύ Τουλίπα κάθε φορά που βάζεις μια χρωματιστή λέξη στο κείμενο την "πατάω" και νομίζω ότι είναι link!! Κάθε φορά όμως...δεν μπορεί είμαι χαζή! :Ρ

    ReplyDelete
  9. και να φανταστείς μερικές φορές είναι όντως link!!
    so keep clicking ;)

    ReplyDelete
  10. Εννα σταθώ στον αριθμό 10 Τουλίπα μου,τζαι εγώ επροσπάθησα να το εφαρμόσω τούτο δυστηχώς όλες οι προσπάθειες εππέσαν στο κενό..Είμαστε ομοιοπαθείς νομίζω.

    ReplyDelete