Tuesday, June 13, 2006

Προβλέψεις

Αρχή της βδομάδας και κλασικά μέσα στο πρώτο μισάωρο στη δουλεια και αφού δεν έχω ( οπως σχεδον πάντα) όρεξη να κάνω τηλεφωνήματα ( δεν ξερω πως τα καταφερα, σε οποια δουλεια πάω να πρέπει να ειμαι παρα πολύ κοινωνική - αφού δεν ειμαι!) , αποφασίζω να διαβάσω το ζώδιο μου. Λογικά δεν θα πρεπε να το παιρνω και πολυ στα σοβαρα, αλλα...τελοσπαντων, βαριεμαι να απολογουμαι και γι αυτο.
Οι πλανήτες, οι μετεωρίτες, οι μαύρες τρύπες και ότι τέλος πάντων περιέχει το Σύμπαν, συμφωνούν απόλυτα για τα Λιοντάρια : Χωρισμός. Ένα κομμάτι σου, χαίρεται ενδόμυχα για αυτή την πρόβλεψη. Το κομμάτι της βουβωνικής χώρας σου. Ένα άλλο κομμάτι σου όμως είναι τελείως έξαλλο με το Σύμπαν. Το πορτοφόλι σου. Άτιμη κοινωνία και τα λοιπά και τα λοιπά.
Λες και δεν το ξερα. Εδω και ακριβώς ένα χρόνο, η κάθε μέρα είναι ενα 50άρι. Και να πεις και να έκανα και ρεκόρ...τρέχω μόνη μου και έρχομαι δεύτερη.
Κολλάω στη λέξη "χωρισμός". Μου κάνει καλό όσο περισσότερο τη διαβάζω. Έχω μια ανάγκη ( πολύ βαθιά - με ακούει κανεις;), να πετάξω πράγματα από πάνω μου ( ας είναι και της βουβωνικής χώρας!), να ξυπνήσω μια μέρα και να είναι όλα 180 μοίρες διαφορετικά. Προς το παρόν, είμαι έξαλλη με το Σύμπαν και τις Μέρες της Μαρμόττας μου. Πάρα πολύ έξαλλη.... Λέω να βγάλω το καλοκαίρι στο καναπέ με τσιγάρο και μουσική...Can't Escape myself

3 comments:

  1. Λιονταράκι ε το τουλιπάκι.. Θα'πρεπε να το'χα καταλάβει!!!

    Μια χαρά δυνατή σε ακούω σήμερα τουλιπάκι!

    Καλή βδομάδα :)

    ReplyDelete
  2. Καλη βδομάδα και σε σένα!
    ειδες τι ωραία έκπληξη βρήκες στο blog σου :)
    να σαι καλα mary!

    ReplyDelete
  3. όντως πολύ ωραία έκπληξη :)
    κι εσύ τουλιπάκι να’σαι καλά :)

    ReplyDelete