Friday, May 04, 2018

Tell me lies, tell me sweet little lies...

Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μια "λογοτεχνική", "κινηματογραφική" χροιά στο να είσαι single.
Τουτέστιν, ζεις τη ζωή σου μόνο για σένα,  κάνεις ότι θες στο σπίτι σου, επιστρέφεις από τη δουλειά και πάλι κάνεις ότι σου βιδώσει. Πας στο γυμναστήριο, στους καφέδες σου τις ώρες που θες. Τα βράδια μπορείς να πας όπου θες για σουβλάκι, ποτό, φαγητό με τις τις παρέες σου. Μπορεί επίσης να μείνεις μέσα, να φας το φαγητό που γουστάρεις, να δεις τη σειρά που σε πορώνει χωρίς να πρέπει να εξηγείς το γιατί.

Είναι μια ροή τελοσπάντων στην οποία είσαι the master of your faith, the captain of your soul.


Όλα τα πιο πάνω μπορούν να ανατραπούν όταν:
1. Πρέπει να πας σε γάμο φίλης που έχεις να τη δεις 100 χρόνια και για να λέμε την αλήθεια δεν έχεις και τίποτε να πεις ή να μοιραστείς.
2. Ο αδελφικός σου φίλος σε καλεί στην θεατρική σχολική παράσταση του 8χρονου γιου του.
3. Γίνεται μόδα το baby shower πάρτι στην Κύπρο και πρέπει, εκεί στο άσχετο , να βρεθείς σε ένα από τα στέκια σου, όχι κρατώντας ένα negroni, όχι κάνοντας PR από εκεί και απο δώ, αλλά αυτή τη φορά με πολλά μπαλόνια, γύρω σου, πάνες τυλιγμένες ως δώρα και μια έγγυο με την κοιλιά στο στόμα.

Κανένα από τα πιο πάνω δεν είναι μέρος της ζωής σου.
Νιώθεις ενοχές που βαριέσαι να ασχοληθείς. Η έμφαση στο "βαριέσαι".
Τελικά για να τα αποφύγεις λες δικαιολογίες π.χ. " αχ έχω ένα σημαντικό ταξίδι δουλειάς" ή "έχω πήξει και θα μείνω γραφέιο ως αργά".
Λευκά ψέματα ή απλά ψέματα;

7 comments:

  1. Καλημέρα!
    Ή φτάνεις σε ένα σημείο που απλά λες την αλήθεια:
    "Ξέρεις, έχω ένα δικό μου τρόπο που ζω και έχω θέσει τις ώρες μου και τα ενδιαφέροντα μου.
    Δεν νομίζω να με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο. Απλά είμαι ειλικρινής".

    Κάπως έτσι ήταν η απάντηση μου, όταν μια γνωστή με κάλεσε σε ένα meeting για γνωριμία με κάποια καλλυντικά.

    Ξέρω, δεν μπορούμε να δίνουμε πάντα αυτή την απάντηση.

    Από την άλλη, συζητούσα με ένα φίλο μου ψες για το ότι ο χριστιανισμός μας δημιουργεί ενοχές για το ψέμα. Ενώ, θα μπορούσε απλά να είναι ένα βοηθητικό εργαλείο για καλή επικοινωνία και διπλωματία, όπου προχωρεί παραγωγικά η ζωή χωρίς να χαλούν οι διαπροσωπικές μας σχέσεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με λίγα λόγια, ζήτω τα white lies :)

      Delete
  2. Εν θα έλεα σε φίλη μου που θέλει να μοιραστεί τη χαρά της μαζί μου ότι "ρε ξέρεις, εν με ενδιαφέρει το άθλημα". Στην τελική τι εν το baby shower; Μια ευκαιρία να δεις τη φίλη σου και τις φίλες της (σας), να βρεθείτε όλες μαζί, πριν να έρτει το μπεμπέ και να είναι πιο δύσκολο να βρεθείτε.
    Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου ότι συνηθίζεται πολλά το single-λίκι και περνάς ωραία με τον εαυτό σου. Εν πρέπει να σκεφτείς κανέναν, να ρωτήσεις κανέναν, μπορείς να μείνεις τελευταία στιγμή να αποφασίσεις να κάμεις κάτι, ξέρεις ανά πάσα στιγμή σε τι κατάσταση εν το σπίτι κλπ, υπάρχει μια ανεμελιά, πώς να το πούμε τώρα; Που την άλλη σκέφτουμαι ότι όσο περνά ο καιρός, τότο πιο δύσκολο είναι να μπεις σε σχέση και να ανεχτείς τις αλλαγές που επιφέρει το να έχεις κάποιον να σε κόφτει. Εν λίο φοϊτσιάρικο...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moonlight να μην φοβασαι. Νομιζω εισαι αρκετά χρόνια πιο μικρή μου. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, απλά το λέω γιατί πέρασα πολύ περισσότερα χρόνια single από σένα. Έλεγα ακριβώς το ίδιο πράγμα " που να ξεσυνηθίσω, όταν κάνω σχέση". Ξεσυνηθίζεις και γουστάρεις να είσαι με τον άλλο. Λεπτομέρεια; Να γουστάρεις τον άλλο.

      Delete
  3. ασχετο αλλα κάμνω χάζι καθε χρόνο έτσι εποχη που πολλα ποστς εχουν θεμα γαμους και κοινωνικες υποχρεωσεις! ωσπου, οι όσοι δραστηριοι εμειναμε, να αρκεψουμε τες κηδειες, φτου φτου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πηγα και σε μια κηδεία τελικά!

      ΝΑι γάμοι, υποχρεώσεις, τραπέζια οικογενειακά - αυξημένη ποσότητα αλκοόλ για να αντέξουμε :)

      Delete
  4. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία, είμαι ο François από τη Γαλλία.
    Έχω ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων δανείων που κυμαίνονται από 5.000 έως 1.000.000,00 € σε οποιοδήποτε σοβαρό πρόσωπο που επιθυμεί δάνειο.
    Το δάνειό μου χορηγείται με σταθερό επιτόκιο 2% για τη διάρκεια του δανείου.
    Μπορείτε να εξοφλήσετε το δάνειο για περίοδο μεταξύ 1 και 24 ετών ανάλογα με το ποσό δανείου.
    Έχετε διάφορα προγράμματα που έχουν αποκλειστεί για λόγους χρηματοδότησης, μπορώ να σας βοηθήσω.
    Έτσι, αν χρειάζεστε πιστωτική μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους μου, ενώ προσδιορίζει το ποσό που θέλετε να δανειστείτε.
    Francoismathieu28@gmail.com

    ReplyDelete