Monday, May 07, 2018

Sleepwalking

Δεν ξέρω αν φταίνε τα χρόνια που περνούν και εγώ είδα και έζησα αρκετά, δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει ότι αρχισα να κουράζομαι και δεν ξέρω εαν τα παίρνω όλα τόσο τοις μετρητοίς και δεν πρέπει.

Όμως. Πόση καταπίεση;
Από την κοινωνία, από τον κόσμο γύρω, από την οικογένεια.
Αυτά τα "πρέπει" της κυπριακής κοινωνίας, είναι σαν θηλιά που άρχισε να στενεύει επικίνδυνα. Ναι, δεν θα έπρεπε να με επηρεάζουν σε αυτή την ηλικία. Όμως η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν παράγοντες που με κάνουν να μένω ακίνητη. Σε μια γωνιά.

Δεν αναπνέω πια. Και αυτό με επηρεάζει πάρα πολύ. Μου προκαλεί μια λύπη, τόσο μεγάλη που είναι σαν να έχει αποκτήσει οντότητα. Ειναι σκούρα γκρι, ειναι ψηλή, και αναπνέει στο σβέρκο μου, μόλις κάνω να κινηθώ.

Πιέζομαι. Να είμαι κάτι "αποδεκτό στην κοινωνία". Δηλαδή να έχω μια "κανονική" δουλειά με εξασφαλισμένο μισθό. Να έχω οικογένεια - "άργησες, δεν μετράς πια"-, να είμαι με κάποιον που είναι "καλό παιδί και σιγά τι είναι ο έρωτας".
Να βγαίνω έξω και να μιλάμε όχι για ιδέες, όχι για όμορφα πράγματα αλλά για τους άλλους. Τι κάνουν, που πάνε. Γιατί έτσι...εμείς οι "φυσιολογικοί" μιλάμε για ανθρώπους και είναι οκ.

Οχι, δεν δικαιούμαι να έχω φίλους που δεν ειναι "καλά παιδιά". Όχι φυσικά, δεν πρέπει να έχω φίλους γκέι γιατί, "ο κόσμος μιλάει και λέει οτι εισαι και συ γκει". Ωραία...το ξεκαθαρίσαμε και αυτό. Κάτω οι γκέι, κάτω οι single, κάτω οι αλλόθρησκοι, οι αλλο..., κάτω οι ενδιαφέροντες πραγματικά, κάτω όσοι έχουν άποψη. Κάτω, πολύ κάτω όμως.

ΣΣΣ.....κάνε ησυχία. Ο πραγματικός μου εαυτός κοιμάται.  Και ξυπνάει εύκολα. Αλλά μην ανησυχείς θα του αυξήσουμε τη δόση του αναισθητικού. Ναι καλέ, θα είναι οπως τον θες.
Ένα ζόμπι. Τέλειο. Θα το κάνεις ότι πραγματικά θες.

19 comments:

  1. ΣΣΣΣ
    μην ακούω τέτοια!
    Καιρός για επανάσταση!
    Άτε να δούμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου έχουν τελείωσει τα αποθέματα υπόμονής/σεναρίου/ελπίδας. Ουφ

      Delete
  2. https://www.youtube.com/watch?v=WwkDvxYZGLg

    ReplyDelete
  3. Ουγκ!
    https://www.youtube.com/watch?v=Sa6bI_95G9I

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπάμε Bowie! (Νιώθω ότι με τραβάει κάτω η ανάγκη για "αποδοχή". Δυστυχώς)

      Delete
  4. Αυτή σου η ανάρτηση να ξέρεις εκφράζει πολλούς.. δε θα πω ψέματα τρέμω τη μέρα που θα γυρίσω πίσω Κύπρο (Γιατί κάποια μέρα θα γυρίσω και ίσως σύντομα) και θα συναντήσω απέναντι μου όλα αυτά τα πρέπει. Από την άλλη νιώθω ενδόμυχα μια χαρά και μια αίσθηση ελευθερίας, που είμαι αυτά που δεν πρέπει. Ξέρω οτι δεν σε τρώει η άποψη της κοινωνίας αλλά η απογοήτευση που βλέπεις στα μάτια των δικών σου, αυτή η έλλειψη αποδοχής από τους ανθρώπους που μας φόρτωσαν με την ευθύνη της ύπαρξης. Αυτό είναι η πραγματική μάχη. Δεν θα καταλάβουν, δεν καταλαβαίνουν. Ας τα βρούμε τουλάχιστον εμείς με τον εαυτό μας, δε ξέρω τελικά πόσο μας αγαπάνε και αν μας αποδέχονται οι γονείς μας, εμείς όμως πρέπει να τους αγαπήσουμε και να τους αποδεχτούμε σαν ανθρώπους που διαψεύστηκαν γιατί πίστεψαν σε μια μεγαλη ψευδαίσθηση, την 'κανονικότητα'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο χρόνος που περνάει; Και δεν κάνεις αυτά που θες; Ή δεν είσαι "τιποτα" εαν δεν κάνεις αυτα που θέλουν; Ακούγεται παθητικό και ο 30χρονος τότε εαυτός μου θα με μαστίγωνε. Αλλά ειναι μεγάλο το βάρος και τα κολλήματα που σου επιβάλλει η κυπριακή κοινωνία. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο. Αν έρθεις ποτέ πίσω - στέιλε μήνυμα να σου πω εφόδια!

      Delete
  5. Νιώθω πολλά τυχερή που η οικογένειά μου και οι άνθρωποι που έχω γυρώ μου δεν είναι τέτοιοι τύποι που κρίνουν τα πάντα με τέτοιο τρόπο. Έχω φίλους και παρέες διαφορετικούς από ότι τους συνηθισμένους, και δεν αισθάνομαι πιεσμένη να μιλώ για τα πράαμτα που θέλουν άλλοι.
    Δεν ξέρω τι θα έκαμνα αν η οικογένειά μου ήταν αλλιώς, αλλά σε ττη την ηλικία νομίζω μπορώ να ξέρω σε τι έχουν δίκαιο και τι δεν μπορούν να δουν σωστά, και θα έκαμνα τις επιλογές μου, πάλε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μεχρι κάποια ηλικία σε "πρήζουν" αλλά δεν μασάς. Έτσι ήμουν.
      Τώρα απλά έχω κουραστεί και από το πρήσιμο και από το βαρεμάρα γύρω μου και από το ότι είανι όλα τα ιδια. Άρα γιατί να το παίζω επαναστάτης σε ένα έργο που το έχω δει χιλιάδες φορές;

      Delete
  6. Τουλιπούδι τουλιπάκι ανθισμένο μπουμπουκάκι. Ή όπως είχε πει η καλή μας η Νεράιδα, τι περιμένεις ν' ακούσεις τωρά; Έχεις θρησκευτικές ανησυχίες; Laser focus and stand by!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχω βλαμμένες ανησυχίες ρε συ Μενέλαε μου. Δεν ξέρω ποου να κάνω focus πια...

      Delete
  7. Ποιου/ας τη ζωη ζεις ειπαμε?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Των άλλων. Παλιά κουβέντα.

      Delete
  8. ονειρεύτου βρε τουλιπάκι και σταμάτα το sleep-walking!!!! αυτό!
    φιλιά :)

    ReplyDelete
  9. Πόσο δίκιο έχεις. Η κυπριακή κοινωνία είναι απόλυτα κουραστική και γεμάτη ζήλια, μισός και κουτσομπολιό.
    Οσο ζούσα στην Αθήνα δεν μου έλειπε καθόλου κι ακόμα ονειρεύομαι να ξεφύγω κάποια στιγμή. Ναι υπάρχουν άτομα με τα ελαττώματα των Κυπρίων και στην Ελλάδα αλλά υπάρχουν και αλλού είδους και πάστας ανθρωποι. Εδώ αν υπάρχουν είναι περιθωριοποιημενοι και υπερβολικά λίγοι.
    Υπομονη τουλίπα μου ή μετακόμιση στο εξωτερικό μόνιμα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξερεις πόσος κόσμος μου λέει όλα αυτά τα χρόνια να μετακομίσω; Και χωρίς να ανοιξω το στόμα μου να πω τις φρίκες που σκέφτομαι. Αλλά εδώ κόλωσα στα 30, δεν θα κολώσω τώρα; Που έχουν μεγαλώσει και οι γονείς μου και έχω ευθύνες;

      Delete
  10. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία, είμαι ο François από τη Γαλλία.
    Έχω ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων δανείων που κυμαίνονται από 5.000 έως 1.000.000,00 € σε οποιοδήποτε σοβαρό πρόσωπο που επιθυμεί δάνειο.
    Το δάνειό μου χορηγείται με σταθερό επιτόκιο 2% για τη διάρκεια του δανείου.
    Μπορείτε να εξοφλήσετε το δάνειο για περίοδο μεταξύ 1 και 24 ετών ανάλογα με το ποσό δανείου.
    Έχετε διάφορα προγράμματα που έχουν αποκλειστεί για λόγους χρηματοδότησης, μπορώ να σας βοηθήσω.
    Έτσι, αν χρειάζεστε πιστωτική μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους μου, ενώ προσδιορίζει το ποσό που θέλετε να δανειστείτε.
    Francoismathieu28@gmail.com

    ReplyDelete