Tuesday, May 29, 2018

Αναπνοή- Εκπνοή και ξανά.

Έχει φορές που γράφω εδώ και αμέσως το μετανιώνω που εκφράζομαι τόσο άνετα.
Βέβαια, αυτός ήταν και ο σκοπός του blog όταν το έκανα πριν από 12 ολόκληρα χρόνια, εκείνο το βράδι του Μάη. Να μάθω να εκφράζομαι, να γράφω καλύτερα.
Αλλά τώρα δεν είναι ώρα για ανασκόπηση του blog - όσοι το διαβάζουν από τότε,  ξέρουν την πορεία του. Και την ηλεκτρονική και την έντυπη σε Ελλάδα και Κύπρο ( ας παινευτώ λιγάκι, δεν πειράζει).

Αυτό που σκέφτομαι είναι πως υπάρχει κόσμος που γνωρίζει ποια είμαι. Κόσμος που ξέρω, που τους είπα καιρό πριν ποια είμαι για να διαβάζουν τις σκέψεις μου χωρίς να πρέπει να τις λέω κάθε φορά και  κόσμος που ξέρω αλλά δεν ξέρω ότι ξέρουν την Τουλίπα.
Τέλοσπαντων.
Και γράφω αυτόν τον καιρό, όλα όσα σκέφτομαι που δεν είναι ιδιαίτερα καλά, γιατί η αλήθεια είναι αγαπητέ μου φίλε αναγνώστη, τα πράγματα δεν έχουν καλύτερέψει. Απλά είναι σε καταστολή.
Και τα διαβάζουν και ανησυχουν και στέλνουν μηνύματα. Δεν θέλω να στενοχωρώ κανένα. Εαν κάποιος θέλει να βοηθήσει φυσικά μπορεί:
1. Να μου βρει γκόμενο της προκοπής. Η έμφαση στο "της προκοπής".
2. Να μου κάνει career management. Δηλαδη υπάρχει λόγος τώρα να ανατινάξω τη ζωή μου εδώ και να φύγω σε μια άλλη πόλη σε μια άλλη χώρα; Μπορεί όχι, μπορεί ναι. Δεν ξέρω.
3. Να κάνει πλύση εγκεφάλου στην οικογένεια μου και να με αφήσει ήσυχη να ζήσω τη ζωή μου, να κάνω τις επιλογές μου ( που σίγα τις επιλογές και την επανάσταση - λίγη πίστη στην τουλίπα δεν θα έβλαπτε αγαπητό σόι).
4. Να σταματήσει το χρόνο - τόσο απλό - μέχρι να σκεφτώ.
Γίνεται;

Στα άλλα νέα, δεν έχω. Κυκλοφορώ, όπως όλοι. Γκρινιάζω λιγότερο  ( δεν ξέρω γιατί) και η θλίψη μου ειναι εκεί ριζωμένη να με κοιτάει κατάματα.
Δεν με ενδιαφέρουν τα τριήμερα, τα σαββατοκύριακα.
Αυτοκαταπιέζομαι να βγαίνω έξω τα βράδια. Όχι γιατί δεν θέλω να βλέπω τους φίλους μου, ίσα ίσα τους πεθυμώ πάντα. Απλά γιατί "έξω υπάρχουν γκόμενοι". Δεν ξέρω, δεν βρήκα ποτέ γκόμενο από έξω. Και βλέπω το έξω ως "δουλεια που πρέπει να κάνω γιατί ο καιρός περνάει".

Αναπνέω αγαπητέ αναγνώστη. Αυτό κάνω. Βλέπω τον ουρανό, κλεινω τα μάτια και παίρνω βαθιά αναπνοή. Εκπνέω. Και ξανά.




6 comments:

  1. Βαθιά ανάσα, οξυγόνωση εγκεφάλου - αλλαγή σκέψεων ίσως - και προχωράμε :)

    ReplyDelete
  2. Σταμάτα να ψάχνεις γκόμενο. Μόνο τότε θα σου έρθει. Εμένα μου ήρθε όταν πλέον σιγουρεύτηκα ότι θα μείνω μόνος μου. Επίσης, έρθει δεν έρθει, όλοι μόνοι μας θα πεθάνουμε. Αυτά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν ψάχνω - είμαι σε φάση " δεν γαμιέται" . Το αποδέχθηκα. Νιωθω παράξενα που δεν έχω ελπίδα.

      Ναι όλοι πεθαινουμε μονοι, αλλά ειναι και ωραίο να έχεις τον άνθρωπο σου ( και κανα δυο κουτσουβελα)

      Delete
  3. Γεια σου Τουλιπα, σε διαβαζω χρονια, δε σε ξερω, πως μοιαζεις, ποσο χρονων εισαι, που ζεις, πως φωναζεις την μανα σου, τα γκομενικα σου, τον ηχο του χαμογελου σου ή πως μοιαζουν τα δαχτυλα των ποδιων σου. Δεν εχει σημασια γιατι αλλος ειναι ο σκοπος του μπλογκ σου. Μεινε στην μεγαλη εικονα, μην ψαχνεις να. Ρεις το δικαιο στην μεγαλη ταξη των πραγματων κ φροντισε να γραφεις τα μεσα σου οποτε και οπως βγαινουν. Οι γραμμες αυτες ειναι για σενα οχι για τους αλλους.

    Καλη συνεχεια
    το τέλσον

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου τέλσον :)
      Σε θυμάμαι κατά καιρούς να σχολιάζεις.
      Σε ευχαριστώ πολύ, με συγκινείς <3

      Delete
  4. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία, είμαι ο François από τη Γαλλία.
    Έχω ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων δανείων που κυμαίνονται από 5.000 έως 1.000.000,00 € σε οποιοδήποτε σοβαρό πρόσωπο που επιθυμεί δάνειο.
    Το δάνειό μου χορηγείται με σταθερό επιτόκιο 2% για τη διάρκεια του δανείου.
    Μπορείτε να εξοφλήσετε το δάνειο για περίοδο μεταξύ 1 και 24 ετών ανάλογα με το ποσό δανείου.
    Έχετε διάφορα προγράμματα που έχουν αποκλειστεί για λόγους χρηματοδότησης, μπορώ να σας βοηθήσω.
    Έτσι, αν χρειάζεστε πιστωτική μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους μου, ενώ προσδιορίζει το ποσό που θέλετε να δανειστείτε.
    Francoismathieu28@gmail.com

    ReplyDelete