Wednesday, January 29, 2014

Let's Wander



Θέλω ταξίδι.
Θέλω να νιώσω αυτό το συναίσθημα ότι όλα είναι καινούρια. Ότι υπάρχουν άπειρες γειτονιές που με περιμένουν να τις ανακαλύψω, δεκάδες καφέ που το καθένα έχει να μου πει τη δική του ιστορίες, εκατοντάδες μπαράκια και εστιατόρια, χιλιάδες νέες φάτσες και αμέτρητες θέες.

Ένα ταξίδι.
Σε μια πόλη ή έστω επαρχία άγνωστη. Να νιώσω εκείνη την ανασφάλεια του άγνωστου. Που είναι οι πινακίδες; Που είναι ο χάρτης μου; Γιατί με κοιτάζουν έτσι οι ντόπιοι; Πώς πρέπει να τους κοιτάζω εγώ;

Ένα ταξίδι.
Να μην έχω καθημερινότητα. Να μην έχω ωράρια. Να μην έχω μια σταθερή πορεία. Να χάνομαι σε δρόμους, να μην με ενδιαφέρει, να μην έχω κάπου να πάω. Απλά να γυρίζω.

Να δώ αξιοθέατα, μνημεία, να μείνω με το στόμα ανοικτό. Σκέψου, να είσαι τόσο ανοικτός σε εμπειρίες που ακόμα να μένεις έκπληκτος μπροστά στα θαύματα της φύσης και τις δημιουργίες του ανθρώπου.

Σκέφτομαι πολλούς προορισμούς.
Βιετνάμ. Γη του Πυρός. Βόρειο Σέλας. Σαν Φρανσίσκο. Αμάλφι. Καππαδοκία. Πέτρα.

Just Wander.




2 comments:

  1. αφιερωμένο ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=AzdigxCIuOE

    ReplyDelete
  2. 2015 Λατινική Αμερική. Αν και με το μισθό που πέρνω και τις οικονομίες που κάνω, μέχρι τότε ούτε μέχρι τη Μαλακάσα δεν με βλέπω να φτάνω….

    ReplyDelete