Tuesday, January 14, 2014

Αφιερωμένο στους φίλους μου στην Αθήνα

Ξέρεις τι πεθύμησα πολύ;
Να με πηγαίνεις βόλτα με το αυτοκίνητο. Να ακούμε το αγαπημένο σου τραγούδι της εποχής, στο ραδιόφωνο. Να κατηφορίζουμε την Αλεξάνδρας, να μπαίνουμε στα στενά, να κολλάμε πίσω από ένα σκουπιδιάρικο. Να νευριάζεις, να σκέφτομαι ότι θα μου χαλάσει το άρωμα! Να μας παίρνει ως το κέντρο. Να το αφήνουμε πίσω μας επιτέλους, να οδηγάμε στα στενοσόκακα του κέντρου. Να παρκάρουμε στο γνωστό σημείο. Να διασταυρώνουμε. Να περνάμε απέναντι. Να πηγαίνουμε στο αγαπημένο μας εστιατόριο. Να παραγγέλνουμε τα γνωστά πιάτα, να πίνουμε χύμα ροζέ κρασί. Η νύκτα τώρα αρχίζει.

Να σε βρίσκω στη Σκουφά. Να περπατάμε κάτω από τις νερατζιές. Να σταματάμε στο Φίλιον για γαλατόπιτα και μετά να με παίρνεις σε νέα στέκια που ανακάλυψες. Ακόμα δεν πήγαμε μαζί στο Αλεξανδρινό. Να με παίρνεις βόλτες με τη βέσπα στην Αθήνα. Να χαζεύω τα κτίρια και να νιώθω ότι χάνομαι στην μεγάλη πόλη.

Να σε βρίσκω μετά από ένα χρόνο. Να νιώθω πως δεν έχει περάσει ούτε μια μέρα. Να αγκαλιαζόμαστε και πραγματικά να σε έχω πεθυμήσει. Να μου λες τα νέα σου. Να σου λέω τα δικά μου. Να λέμε τις ανησυχίες μας. Από το πανεπιστήμιο μέχρι τώρα, πόσα χρόνια μας δένουν φίλη μου αγαπημένη.

Να έρχομαι σπιτι σου. Σε έχω ζήσει σε τρία διαφορετικά σπίτια. Ως single, στο σπιτι με την τέλεια ταράτσα, μετά με τη σχέση σου σε ένα καινούριο σπίτι με την ωραία βεράντα και μετά και με το μικρό αγοράκι σου, σε ένα νέο σπίτι. Πήγαμε οι δυο μας διακοπές στο νησί, μετά ήρθα και βρήκα και τους τρεις σας. Περάσαμε πολλά μαζί. Να το ξέρεις, σε όλα τα σπουδαία της ζωής σου, εγώ θα είμαι εκεί. Ένα εισιτήριο μακριά είμαι.

Με σένα, έχω ζήσει απίθανες στιγμές. Η σύμμαχος μου σε γκομενικά. Φίλη μου τι να πω για σένα. Πεθύμησα τις μπαρότσαρκες μας, τους καφέδες μας. Άντε επιτέλους να έλθω στα πάρτι που οργανώνεις!

Σας αγαπώ, σας πεθυμώ και θα σε ανέβω σύντομα. 

Το ποστ γράφτηκε με αφορμή την είδηση που μόλις διάβασα. H Ryanair αρχίσει πτήσεις από Πάφο για Αθήνα ( στο ελ. βελ.) . Επιτέλους!


2 comments:

  1. To να ζησω Αθηνα εν ενα κρυφο ονειρο παντως, δυστυχως πιο απιαστο τζιε που το ταξιδι στη Νεα Υορκη

    ReplyDelete
  2. Η αθηνα αρχισε και παιρνει τα πανω της. Αν ακομα το θες πολύ, αρχισε να ψάχνεις και μην μείνει μόνο στο όνειρο :)

    ReplyDelete