Tuesday, January 21, 2014

Πήγα, Είδα, Άκουσα



Λοιπόν, αυτή την περίοδο

Είδα
Το American Hustle. Να το δεις, ένα απόγευμα Κυριακής, με κόκκινο κρασί. Θα πάρει Όσκαρ και θα του αξίζει
Το Rush. Ακόμα και αν δεν είσαι φαν της Formula 1, με αυτό το φιλμάκι που είναι βασισμένο σε μια χρονική περίοδο της ζωής του Nikki Lauda, θα γίνεις. Αδικημένο, αν μη τι άλλο μια υποψηφιότητα για Όσκαρ Καλύτερης Ταινείας αλλά και Α' ανδρικού ρόλου έπρεπε να την είχε πάρει.
Τη σειρά Sherlock Holmes και τη σύγκρινα με την αντίστοιχη αμερικάνικη το Elementary. Το αγγλικό σαφώς ανώτερο. Εκπληκτικές ερμηνείες, τέλειο αγγλικό χιούμορ. Δες και το αμερικάνικο, καλογυρισμένο.
Το Her. Αγαπημένο μου θέμα, η τεχνολογία και η σχέση των ανθρώπων με αυτή. Ο Joakin Phoenix καταπληκτικός όπως πάντα, η Scarlett Johansson απίθανη στον ρόλο-έκπληξη, η εικόνα πανέμορφη, η μουσική φανταστική. Τι ωραία ταινεία!

Είμαι σε οσκαρικό mood, οπότε σκοπεύω να δω τα περισσότερα και θα σου πω. Φυσικά, πολλές από τις ταινείες που αξίζουν, είτε στο σύνολο είτε στις ερμηνείες τους, αδικήθηκαν, οπότε δεν θα περιοριστώ μόνο στις υποψηφιότητες.

Άκουσα
Μόνο Spotify. Κατέβασε την εφαρμογή στον υπολογιστή, το τάμπλετ, το κινητό σου. Οτι μουσική γουστάρεις, από Τσιτσάνη μέχρι Μότζαρτ και 80s όλα εδώ. Το αγαπώ.
Αλλά για άκου London Grammar - ωραίο γκρουπ από τα νέα.

Πήγα
Στο Lost & Found. Επειδή λατρεύω την εποχή της ποταπαγόρευσης, εδώ ήμουν στο στοιχείο μου. Και αν ας αρέσουν τα σωστά κοκτέιλ, this is the place.
Στον καναπέ μου. 



17 comments:

  1. Το Spotify είναι πλέον τσάμπα στα ντέσκτοπ μας; Από τις ταινίες μόνο το Her και το American Hustle να σου πώ ψήνομαι να δώ αλλά αν βρώ χρόνο που ξέρεις. Καλό σου βράδυ ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ειναι δωρεάν - στην Ελλάδα πολύ πιο πριν από την Κύπρο. Ειναι δωρεάν το version που σου μιλάει ένας τύπος κάθε 5-6 τραγούδια. Αν πληρώσεις, μπορείς και να κατεβάσεις τα τραγούδια δωρεάν στο desktop και να μην ακους τον τύπο. Αυτό το Saving Mr Banks πρέπει να είναι ωραίο και μου είπαν και για την αμερικανιά του Di Caprio ότι είναι πολύ καλή! Κατά τα άλλα, δεν θα δεις το August της θεάς Meryl?

      Delete
  2. Μα τι ωραίες εισηγήσεις!
    Θα δω όσα μπορώ Τουλίπα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τα δεις και να τα συζητούμε!

      ( μου άρεσε πολύ το θεατρικό σας - το είδα την Κυριακή)

      Delete
    2. Πολύ χαίρομαι γιατί η γνώμη σου μετρά! Δεν ήρθες να μας πεις κι ένα γεια όμως :-)

      Delete
    3. Δεν συνηθίζω τα one to one meetings με blog φίλους :)
      Αλλά σας καμάρωσα, μου αρέσατε και θα ήθελα να υιοθετήσω τη 12χρονή - να της το πεις!

      Delete
    4. χαχα! Η 12χρονη είναι 29 αλλά θα της το πω :-)

      Delete
    5. Ειναι θεικη! δηλαδη τη θελω και διπλα μου στο γραφειο για φρικαρει τους αλλους και να με αφηνουν ησυχη.

      Μολις εμαθα οτι νικησατε!!!

      Delete
  3. Τούλιπ; Εν τέλειο το Rush, άρεσεν μου παραπάνω που το Senna. Λατρεύω Sherlock, αλλά εν μαλακία να καρτεράς ένα χρόνο να φκεί το επόμενο επισόδειο.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το Senna δεν το ειδα, αλλά άμα είδα το καλύτερο του δεν θα το δω. Βγήκε ο νέος τρίτος κύκλος του Σέρλοκ!

      Delete
    2. χε, ετέλειωσα τζιαι τον 3 κύκλο, εν πράμα; Καρτερώ ως του χρόνου.....

      Delete
    3. Χμ ειναι όντως ένα θέμα. Μπορείς να δει το Elementary - το αμερικάνικο Σέρλοκ. Δεν είναι τόσο ατμοσφαιρικό ή τελοσπαντων τόσο υπέροχα αγγλικό, αλλά δεν είναι καθόλου κακό!

      Delete
  4. Spotify rulez. Σε ευχαριστώ τουλίπα!!!

    Καλημέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι οτι καλυτερο εχει γινει στη μουσικη τα τελευταια χρονια! χαιρομαι που σ αρεσε Γιωργο!

      Delete
    2. και καλό και νόμιμο επιτέλους!!!

      Delete
  5. Rodrigo y Gabriela
    και μόνο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για εξήγα βρε παιδάκι μου :)

      Delete