Wednesday, December 21, 2011

Στη μπαρα



1730. Στο γραφείο. Το τέλος μιας αδιάφορης μέρας. Προσπαθώ να μαζέψω τις σκέψεις μου. Το εκνευριστικό έντονο φως, με προσγειώνει στην πραγματικότητα.
Στο ipod High Notional και England.
Οι τελευταίες μέρες κυλήσανε παράξενα. Κουβέντες πολλές με φίλους. Που όμως όλοι είχανε ένα κοινό θέμα: Η αγάπη, οι σχέσεις, ο έρωτας, ο αριθμός δύο.


Μερικές ερωτήσεις δεν πρόκειται να έχουν απάντηση.
Θα με αγαπάς για πάντα;
Τι θες από εμένα;
Γιατί σ' αρέσω;
Και μετά;

Τότε γιατί τις κάνουμε;
Και γιατί μπαίνουμε καν στη διαδικασία να τις σκεφτούμε;
Αφού δεν ξέρουμε.

Τον τελευταίο καιρό, πιπιλάω συνέχεια ένα «δεν ξέρω».
Δεν έχω ιδέα αν κάνω καλά ή όχι.
Νιώθω πως δεν με παίρνει να έχω απάντηση.
Από τις λίγες φορές στη ζωή μου που δεν βιάζομαι.
Τα πράγματα τυχαίνουν πολλές φορές ερήμην μας και χωρίς πολλά πολλά.
Έτσι για το σπάσιμο της υπόθεσης. Σκέφτεσαι, κάνεις στρατηγικές; Φοβάσαι, κολώνεις, κάνεις πίσω, λες δέκα λέξεις και μετανιώνεις για τις εννιά;
Δεν έχει σημασία. Ότι είναι να γίνει , θα γίνει. Η δύναμη του τυχαίου.

Μιλάω αφηρημένα γιατί έτσι νιώθω πως είναι η ζωή μου αυτό τον καιρό. Μια αφηρημένη έννοια. Ο καθένας έρχεται, βάζει τις «πινελιές» του και φεύγει. Εγώ από την άλλη δεν έχω καμιά διάθεση να τις ερμηνεύω. Έτσι κάθομαι σε μια μπάρα, πίνω το gin ‘n’n tonic μου και παρακολουθώ.

Για πόσο; Για όσο.

9 comments:

  1. προσωπική μου άποψη; να παρακολουθείς αλλά να μην περιμένεις. έτσι σε κάποια στιγμή της παρακολούθησις θα αρχίσεις να το απολαμβάνεις χωρίς να σε νοιάζει για τίποτα. πάμε στου Πλάτωνος για ποτά. cheers!

    ReplyDelete
  2. αγαπητή μου τουλίπα, σε παρακολουθώ κάπως σποραδικά εδώ και μερικά χρόνια θα έλεγα, δεν βλέπω όλα σου τα ποστ, αλλά τουλάχιστον η μεγάλη πλειοψηφία αυτών που έχω διαβάσει επαναλαμβουν το ίδιο μοτίβο - σχέσεις, αγαπη, έρωτας κ άλλα σχετικά.. σίγουρα δεν είσαι η μόνη που πάσχει από αυτό το πρόβλημα αλλά νομίζω ότι ένα μεγάλο μέρος των ατόμων που έχουν εθιστεί στο διαδίκτυο πάσχουν από αυτά τα πράγματα... έχουν μετατρέψει τα αυτονόητα της ανθρώπινης ύπαρξης σε ψύχωση... κλείσε το κομπιούτερ και βγες έξω στους πραγματικούς ανθρώπους.. εγκατάλειψε τον ναρκισσισμό του διαδικτύου που θεωρεί ότι τα πάντα είναι εκεί και μπορείς να τα έχεις πατώντας ένα κουμπί χωρίς να δώσεις και να πάρεις, χωρίς να διακυβεύσεις τίποτα... βγες έξω στην ζωή και κοίταξε τους ανθρώπους στα μάτια, με ειλικρίνεια, και όχι πίσω από το παραβάν του κομπιούτερ, και τότε θα βρεις το πραγματικό νόημα και την πραγματική αλήθεια στους ανθρώπους... γιατί δυστυχώς όλοι όσοι κρύβονται πίσω από την οθόνη του υπολογιστή αυτό που κρύβουν είναι τον πραγματικό τους εαυτό.. με τις χάρες και τις ατέλειες του.. και αν δεν είμαστε ικανοί να αντιμετωπίσουμε τον ίδιο τον εαυτό μας με ειλικρίνεια τότε πως είναι δυνατό να οικοδομήσουμε σχέσεις ουσίας με τους άλλους ανθρώπους? με πραγματικούς ανθρωπους εννοώ και όχι εικονικούς και ψευδεσθησιακούς... ακυρώνοντας έτσι και την ίδια την ύπαρξη μας..

    ReplyDelete
  3. υπερβολικά μοιρολατρικό αυτό το 'η δύναμη του τυχαίου' δηλαδή πιστεύεις ότι ό,τι κι αν κάνουμε δεν επηρεαζουμε το παρόν και το μέλλον μας; αν είναι έτσι τότε γιατί να κάνουμε οτιδήποτε;
    πιστεύω ότι τη ζωή μας την ορίζουμε εμείς σε γενικές γραμμές, αν και σίγουρα παίζουν ρόλο και εξωγενείς παράγοντες. το θέμα πάντα είναι πως εμείς αντιδρούμε σ'αυτούς. οι δικές μας αντιδράσεις καθορίζουν την πορεία.

    χαμογελά βρε τουλιπάκι Χριστούγεννα έρχονται :)

    φιλιά!

    ReplyDelete
  4. το λευκουδιν, εχεις απολυτο δικιο! cheers!

    ReplyDelete
  5. anonymous, δεν ειμαι η μονη που "πάσχω" αλλα ειναι δικο μου το blog. Το οποιο σημαινει πως γραφω οτι θελω.
    Επισης, μάλλον ειναι δικο σου το θεμα με το κομπιουτερ - ισως εσυ να κολλας και να νομιζεις οτι κανουν και οι αλλοι το ιδιο.
    Καλά Χριστούγεννα! Και πολλές βόλτες!

    ReplyDelete
  6. Daisy, επηρεαζουμε ως ενα σημειο. Ισως να το θεσω καλυτερο. Επηρεαζουμε με το να δειχνουμε πρόθεση.
    Ειπα εγω ότι δεν χαμογελάω;
    Στην μπάρα δεν κάθονται μόνο οι κατσούφηδες ξέρεις :)

    φιλια!

    ReplyDelete
  7. Η μπάρα :) την αγαπάω την μπάρα!! Τα βάζει όλα in prespective...και ανάλογα το συνδυασμό και τη σειρά...μεταβάλλει λίγο το vantage point...
    Cheers!!!
    btw εγώ κάθομαι με τους κατσούφηδες ..lol

    ReplyDelete
  8. Michael, λατρευω την μπαρα με κολλητους για ωωωωωρεεςςς!!
    Οχι κατσουφης...ξερεις πόσος κόσμος σε τσεκάρει στην μπάρα; ;)

    ReplyDelete
  9. :)με τσεκάρουν και τσεκάρω...και στο τέλος? το ένα τσεκάρισμα κάνει eliminate το άλλο...:) ΤΟ ποτό να είναι καλό και τα λοιπά......λοιπά!

    ReplyDelete