Thursday, September 17, 2009

Guilty Pleasures (aka Γουρουνιές)


  • Nutella. Με το κουτάλι, από το κουτί. Δεν θεωρείται guilty pleasure αν μιλάμε για ΜΙΑ μόνο κουταλιά!

  • Εννοείται, τα eighties. Και εννοείται πως όταν μιλάμε για μουσική, δεν εννοώ να τα ακούμε ΜΟΝΟ αλλά να τα χορεύουμε. Όταν σφουγγαρίζω, όταν κάνω ντουζ κλπ.

  • Le Big Mac

  • Πιτζάμες και φόρμες. Πέρσι, πήγα μια Κυριακή στο Hustle με φόρμες και με έβλεπαν ΟΛΟΙ οι άνδρες. Ήταν η μοναδική φορά που συνέβη αυτό το φαινόμενο στα χρόνια που βγαίνω έξω.

  • Γάλα τριαντάφυλλο. Yes, yes, yes. Ειδικά όταν είμαι κάπως "πεσμένη".

  • Να μιλάω για αφρόλουτρα ( Κορρές, Kings & Queen)

  • Σειρές, σειρές, σειρές. Αμερικάνικες και επιλεγμένες αγγλικές. Και μια στο τόσο, ελληνικές. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να ακυρώνω έξοδο γιατί "κολλάω".

  • Πατατάκια, τσιπς, γαριδάκια. Mε εκνευρίζω όταν πάω στο περίπτερο και παίρνω 4-5 κουτιά από Lays μέχρι τα κόκκινα Χαραλάμπους.

  • Cosmopolitan UK - τα τεύχη που έχει αφιέρωμα με ημίγυμνους άνδρες.

  • Σοκολάτες. Mars, Twix, Cadbury ( οι μεγάλες) με turkish delight. Δούκισσα από Ζορμπά.

  • Σοκολατάκια από Pralina.

  • Τυριά, ειδικά το blue.

  • Εφημερίδες και περιοδικά. Αυτό γίνεται guilty pleasure όταν επι της ουσίας , όταν τα διαβάζω πραγματικά δεν θέλω να μου μιλά κανένας. ( εννοείται πως κανείς δεν καταλαβαίνει).

  • Πατάτες τηγανητές. Με φρέσκο κρεμμύδί ή φέτα. Και μπύρα.

  • Να σερφάρω σε κουτσομπολίστικα sites πχ. yupi.gr ή Daily Mail και να μαθαίνω τις πιο άχρηστες μπούρδες.

  • Kitchen Nightmares, Hell's Kitchen, Εφιάλτης στην Κουζίνα, Top Chef. Με φτιάχνουν.

  • Να κοιμάμαι με φόρμες όταν βαριέμαι να αλλάζω. (όταν είμαι με γκόμενους εννοείται πως δεν το κάνω)

  • Να κοιμάμαι στον καναπέ. Έχω έναν από τους πιο άνετους καναπέδες ever.

  • Μπίρα Mojito - το έχουμε ξαναλύσει.

Τελικά τα περισσότερα guilty pleasure έχουν να κάνουν με το φαγητό. Ίσως επειδή μια ζωή είμαι σε δίαιτα - και ποτέ δεν την τηρώ. Επίσης τα περισσότερα υποδηλώνουν single behaviour. Guilty as charged.


Υ.Γ1 Είναι πολύ πολύ δύσκολο να κάνεις πρόγραμμα σύμφωνα και με τις ανάγκες των άλλων. Που καμιά φορά, τυχαίνει να πρέπει να συνειδητοποιείς πως δεν είσαι μόνος σε αυτή τη ζωή. Αλλά δύσκολο.

Υ.Γ2 Ο περισσότερος κόσμος είναι ευθυνόφοβος. Δεν το αναλύω περισσότερο.

Υ.Γ3 Πότε επιτέλους θα χαλαρώσω με το θέμα "περνώ λίγη ώρα μόνη μου"; Παλιά δεν με ένοιαζε. Γιατί τώρα;

31 comments:

  1. "Πατάτες τηγανητές. Με φρέσκο κρεμμύδί ή φέτα. Και μπύρα."

    Oh yeah.

    Α, και ΖΗΤΩ ΤΑ 80s! Επιτέλους βρέθηκε ακόμα ένα πλάσμα που εν ντρέπεται να το πει.

    ReplyDelete
  2. πόσα κιλά είσαι είπαμεν;;;;

    ReplyDelete
  3. Cadbury με turkish delight...oh yes!!! I thought I was the only one...

    ReplyDelete
  4. pollopaiti, ο cool κόσμος εκτιμά τα 80s!! Και τα ροκ και τα ποπ. Να πας στα "Προπυλαια". Από το roundabout του ΟΧΙ κάτω. Ο κύριος Ανδρέας κάνει τις πιο τέλειες πατάτες τηγανητές!

    ktino, χιλιάδες!

    tinkerstell, ααα εσυ και εγω. Δεν αρέσει σε κάποιο άλλο. Και ήξερες ότι αυτές οι cadbury που ειναι κύπρο, δεν λιώνουν με ζέστη άρα δεν θέλουν ψυγείο; Η εταιρεία κάνει μια ειδική φουρνιά με λιγότερο βούτυρο για χώρες της μέσης ανατολής και αφρικής, ώστε να μην λιώνουν. και η κύπρος παίρνει από αυτή τη φουρνιά!

    ReplyDelete
  5. οι πατάτες σκέτες, χωρίς κρεμμύδια και τυριά.
    τα 80ς τα μισώ.
    το μπλου τσιζ επίσης.
    και σειρές δεν πολυβλέπω.

    Σε όλα τα άλλα συμφωνούμε -και δεν είμαι σινγκλ! Δεν είναι θέμα σίβιλ στάτους, είναι άττιτιουντ λέμε!

    Και γιατί είναι θέμα το "περνώ χρόνο μόνη μου;". Μπααααα....

    ReplyDelete
  6. aaaax
    ti apolavsi pou einai to gala me triantafillo... Paw na kamw twra, kopiase

    ReplyDelete
  7. 80's forever!
    protimo burger king!
    seires kales yes!
    love lacta!
    kopanes apo gym yia na masuliso lixudies:)

    ReplyDelete
  8. Έχω το ίδιο πρόβλημα! Αμαν διαβάζω εφημερίδες και περιοδικά ΕΝ θέλω ρε κουμπάρε να με ενοχλείς! Αλλά πάντα άμαν πω να διαβάσω θυμούνται με ούλοι... Εν πράμα????

    ReplyDelete
  9. sokolatakia pralina me pandespani!
    axxx
    filaw lefta gia na mborw na agorazw opote mu lifkun!

    maria t.

    ReplyDelete
  10. Τουλίπα είσαι η αποθέωση των ενοχικών απολάυσεων!

    Ξέρεις κάνα μαγαζάκι με eighties που ο κόσμος να χωρεύει; Μην πεις domus γιατί το βρίσκω ξενέρωτο.

    Αλήθεια πρέπει να κάνεις έρευνα γιατί ο κόσμος δεν χορεύει πια, κάποτε θεωρούμασταν πολύ γλεντζέδες σα λαός, τι πάθαμε;

    ReplyDelete
  11. Εγώ προσθέτω:
    1. Ben & Jerry's, με κουτάλι κατευθείαν απο το κουτί βλέποντας ταινίες!
    2.μαστιχα ποτό, οποιαδηποτε στιγμή!!!
    3. pop-corn, αλατισμένα φυσικα!!
    ΥΓ3: Τελευταίως, όλοι μου λένε ότι πρέπει να περάσω χρόνο με τον εαυτό μου και πραγματικά είναι το τελευταίο πράγμα που θέλω να κάνω...δεν με χωράει το διαμέρισμα!! so u r not alone dear!!

    ReplyDelete
  12. wow, τέλειο post:-)))))
    νομίζω ο Brad Pitt είχε πει πως τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι είτε ανήθικα είτε παράνομα είτε παχαίνουν.
    Έχει ένα γλυκό με μους σοκολάτας και Maltesers o Ζορμπάς. ΤΕΛΕΙΟ!!

    ReplyDelete
  13. α μάνα μου μάνα μου nutella με το κουτάλι! best comfort food ever!

    ReplyDelete
  14. πιάννει με η λλιοψυshιά στην ιδέα της ΜΙΑΣ ΜΟΝΟ κουταλιάς... δύσπνοια... έξαψη... θέλεις να πεις καταφέρνεις τα;

    ReplyDelete
  15. πατάτες με κρεμμύδι!
    το φαΐ είναι η μόνη απόλαυση που μπορείς να κάνεις δημόσια χωρίς να μπορεί να σε κατηγορήσει κανένας (εκτός αν είναι κανένας κομπλεξικός βλάκας που σου μετράει τις μπουκιές)

    Υ.γ Και ναι! ο ύπνος στον καναπέ είναι ο κορυφή!

    ReplyDelete
  16. Αχ αυτό το χάσμα γενεών!!!!

    καλημέρα τουλιπάκι :)

    ReplyDelete
  17. Krot, το single behaviour δεν έχει να κάνει με το αν εισαι single ή σε σχέση. Είναι στάση ζωής. Σε ποιά χώρα έχεις φάει τις καλύτερες τηγανητές πατάτες;

    monaxikothta, αχ και το θελα χθες! "Συμβιβάστηκα" με ένα ποτήρι κρασί Βλασίδη.

    marcella, τις κοπάνες από το γυμναστήριο για να πάρω βλακειούλες από τους φούρνους τις έκανα παλιά. Τώρα είπα να τα κόψω, να μην πάω και από χοληστερόλη!

    ReplyDelete
  18. Antl-l, ακριβώς αυτό! Αφού με βλέπεις ότι διαβάζω, τι μου μιλάς; Ή γιατί με ρωτάς πράματα; Αφού έχω ένα σ/κ να χαλαρώσω!!

    maria t. από πού;


    Alice, εννοείται στο Ρετρό της Λεμεσού! Το θέμα γιατί δεν χορεύουμε εμπίμπει στην κατηγορία " είμαι κάποιος/με ενδιαφέρει υπερβολικά να το παίζω cool/ έχω κατά βάθος τρελλές ανασφάλειες με την εικόνα μου.

    ReplyDelete
  19. gnapp, παγωτά έτρωγα το καλοκαίρι αλλά δεν είναι και το αγαπημένο μου. B&J, εκείνο με το cookie dough! Εσύ γιατί δεν θες να είσαι μόνη;

    pax, έχει δίκιο ο Brad αλλά δεν μας πείθει και ιδιαίτερα με αυτό το κορμί! Αυτό το γλυκό το έχω δοκιμάσει και είναι όντως σούπερ. Και το κρεπελίνο επίσης από ζορμπά.

    οξινούδιν, comfort δεν λες τίποτα. τέλειο.

    ReplyDelete
  20. Sike, τι εννοείς καλε; Δεν σ αρέσει η nutella;;;;


    τουρνέ, α μπράβο, κανείς δεν θα σχολιάσει. Αλλά και πάλι ένοχη απόλαυση είναι, γιατί μετά σκέφτεσαι πως έχεις παχύνει κλπ.


    mary, μα ποιο χάσμα γενεών; Δεν είναι διαχρονικές αξίες όλα αυτά; Για πες μια ένοχη σου απόλαυση.

    ReplyDelete
  21. Apoluti tautisi. Profanws kai 8a einai to single behaviour...

    ReplyDelete
  22. μαν να μεν έχω πάει στο retro στη λεμεσό; ποιός έρκεται να πάμε;

    στη λευκωσία που επήα πάλε χορεύκουν... εκτός αν θυμούμαι μόνο τη δική μου παρέα...

    νομίζω συμφωνώ σε ούλλα σχεδόν τα guilty pleasures (ειδικά τη νουτέλλα όποτε δικλώ πάνω της φωνάζει μου να φέρω το κουτάλι...)

    ReplyDelete
  23. αχ ναι κι εμενα τα guilty pleasures μου έχουν να κάνουν με φαί σε μεγάλο βαθμό :)
    εγώ με εφημερίδες/περιοδικά έχω τη στιμάρα να μη θέλω να τα έχει ανοίξει άλλο χέρι. να είναι αμόλυντα, ανέγγιχτα. αλλιώς χάνομαι κάποια από την ευχαριστηση αν κάποιος άλλος την έχει μετροφυλλίσει/διαβάσει.. δεν ξέρω γιατί.. φυσικά όταν ο δικός μου το κάνει δεν του παίρνω το κεφάλι (δεν έχω τέτοια τρέλα) αλλά δεν είναι το ίδιο ρε γμτ!

    ReplyDelete
  24. α ξέχασα να πω για τη λατρεία των 80ς! όχι μόνο να τ’ακους αλλά να τα χορεύεις κι όχι μόνο στο σπίτι αλλα και σε ανάλογα μαγαζιά, κατα προτίμηση στην αθήνα :)

    ReplyDelete
  25. homo, φυσικά! μερικοί άνθρωποι μπορεί να είναι single για πάντα αλλά να συμπεριφέρονται (μόνοι τους) σαν παντρεμένοι!


    Neerie, από ότι ξέρω το Ρετρό της Λεμεσού είναι καλύτερο από αυτό της Λευκωσίας, αν και το δεύτερο έχει ανακαινιστεί. Νutella για πάντα!

    Dorothea, και εγω ιδανικα θέλω να ανοίγω τις εφημερίδες και τα περιοδικά μου πρώτη. Μυρίζουν διαφορετικά, οι σελίδες είναι φρέσκιες...:) 80s λοιπόν!

    ReplyDelete
  26. λοιπόν..

    στα διαχρονικά..

    πατάτες τηγανητές..
    μαύρη σοκολάτα..

    στις δικές μου ενοχές..

    πίτα σουβλακίων (αφαιρόντας το περιεχόμενο. Yummy!!!)
    παγωτό ηράκλη.. (μαύρη σοκολάτα)
    διάβασμα κλασσικού μίκυ μάους..
    παλιές ελληνικές ταινίες..
    τα 60ς βέβαια :)))

    ReplyDelete
  27. junk food
    alcohol
    datsun gemata me patates
    stathis psaltis
    gkousgkounis
    kostas tsakwnas
    ellhnikes tainies tou 80 me mhxanes zundappp, huqsvarna kai motto guzzi se prwto plano

    "de 8elw merokamato 8elw xiliara mhxanh kai 8anato"
    "H alh8eia brisketai stous Sex Pistols"
    "o 8eos apofasise!sthn apomonwsh!"
    "Den blepw thn wra na se gamhsw"

    opoios brei apo poies tainies einai aytes oi epikes atakes kerdizei 2 gigantoafises Stathis Psaltis kai Motley Crue

    ReplyDelete
  28. pu tin esperidwn, jame pu en to zaxaroplastio tu rousounidi.!
    maria t.

    ReplyDelete
  29. "Nutella. Με το κουτάλι, από το κουτί. Δεν θεωρείται guilty pleasure αν μιλάμε για ΜΙΑ μόνο κουταλιά!"

    είναι όμως πάντα guilty pleasure, είναι αδύνατον να φαγωθεί μόνο μια κουταλιά!!!

    άλλη μια στριμμένη με τις εφημερίδες εδώ: τις ανοίγω, βάζω τα φύλλα και τα ένθετα με τη σειρά που θα τα διαβάσω, ποιάνω τη νουτέλλα, και ξεκινώ!

    ReplyDelete
  30. mary,ναι η πιτα σουβλακια με λεμονι! Τα sixties δεν είναι ένοχη απόλαυση. Τόσο chic εποχή!


    zappa, το Περιοδικό ( το κυπριακό) θα δίνει ελληνικές ταινίες των 80s . Με Ψάλτη και τα σχετικά. Το "δεν βλεπω την ωρα να σε γαμησω ' ε ειναι γκουσγκούνης χα χα!

    prawnkraka, α από τον ίδιο δηλαδή. Δεν τα έχω δοκιμάσει αυτά. μονο τα κλασσικά με τη λιωμένη σοκολάτα μέσα.

    ουφ, θα κάνουμε club και να μαζευόμαστε να διαβάζουμε εφημερίδες ! Θα είναι το πιο ήσυχο club ever χα χα!

    ReplyDelete
  31. εννοούσα ότι είναι αδύνατον να φάεις μόνο μια κουταλιά. Μόνο στην ιδέα ότι έχω τέθκοιο περιορισμό λείφκει η αναπνοή μου.

    ReplyDelete