Wednesday, May 20, 2020

Καραντινα, ημέρα Μηδέν

"΄Πώς νιώθεις αύριο που θα τελειώσει η καραντίνα;"
Η ερώτηση που παίζει σήμερα στα μηνύματα, από μένα και από φίλους προς εμένα.
Διαβάζω εν τω μεταξύ post για το πως νιώθει ο καθένας.
Ένα θα σου πω: Μου έκανε καλό. Ήταν αυτό που χρειαζόμουν μετά από 4 χρόνια άσχημης πίεσης. Δεν θα παραπονεθώ.
Ναι, θα πεις, δεν έχεις παιδιά. Σωστό δεν έχω. Δεν έχω όμως και σύντροφο. Άρα η μοναξιά υπήρξε κατα φάσεις. Όμως είχα φίλους και τα μοιραζόμασταν. Και κρασί.
Έχω την υγεία μου. Άλλη δεν την έχουν, δεν την είχαν ή ανήκαν σε ευπαθείς ομάδες και είναι τρομοκρατημένοι. Εγώ απλά έστελνα ένα μνμ και πήγαινα βόλτα ή σουπερμάρκετ.
Έκατσα σπίτι μου με αργούς ρυθμούς. Δούλεψα πολύ, μελέτησα, συγυρίστηκα. Δεν παραπονιέμαι.
Απέκτησα άλλες δεξιότητες. Με όλα αυτά τα zoom, έκανα εξάσκηση στις παρουσιάσεις, στο να μιλώ και να αναπτύσσω θέματα μπροστά από μεγάλα γκρουπ.
Γνώρισα κόσμο από το instagram, κυρίως από τα live, σε επαγγελματικό επίπεδο. Μου άρεσε πολύ.
Ήρθα πιο κοντά με φίλους.
Έκανα καλύτερη διατροφή ( οκ παράγγειλα 6-7 φορές γουρονιές και έφαγα πατατάκια και σοκολάτες). Αλλά μαγειρεύω περισσότερο πια.

Αρα από την καραντίνα θέλω να κρατήσω την ηρεμία μου, το μαγείρεμα, το μυαλό μου, καποιες σχέσεις που αναπτύχθηκαν ΚΑΙ τα online meeting/session/εκπαιδευτικά μαθήματα.
Θα ήθελα και 1-2 σχέσεις να αναπτυχθούν πέρα από τη συνήθεια των μηνυμάτων λόγω καραντίνας, αλλά αυτό θα φανεί ε;

Καλή επάνοδο αύριο.

UT


4 comments:

  1. Καλημέρα μας, ελεύθεροι σκλαβωμένοι... και περαστικά μας!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα σας, συμφωνω με όλα. Τώρα να δούμε τι θα γίνει.

      Delete
  2. Εγώ νιώθω ότι η ηρεμία μου πάει χέρι χέρι με τη δουλειά μου και τις κοινωνικές υποχρεώσεις. Ήταν όντως πιο απλά τα πράματα στην καραντίνα, αλλά δεν ξέρω τι είναι εφικτό να κρατήσω στην "κανονική ζωή" μου, και ποια θα μου δημιουργήσουν άλλα θέματα μακροπρόθεσμα. Πάντως με το που ξεκίνησα τις δουλειές, εξεκίνησε και το άγχος και η πίεση και το νεύρο.
    Moonlight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θελει προσπαθεια να διατηρησουμε καποια καλα πραγματα της καραντινας οντως. Υπομονη, αλλα βρες τι σου αρέσει και προσπάθησε να το διατηρήσεις :)

      Delete