Wednesday, March 18, 2020

Ημερολόγια μιας εσώκλειστης τουλίπας - Μέρα 7

Δεν θέλαμε μια αλλαγή να μας ταρακουνήσει; Νάτην! 
Όλος ο πλανήτης κλεισμένος στο σπίτι του σε total lockdown. 
Παραπονό δεν πρέπει να έχουν οι εσωστρεφείς αλλά και εκείνοι που δουλεύουν έτσι και αλλιώς από σπίτια τους. Πιο σκούρα τα βρίσκουν όσοι έχασαν δουλειές, είτε προσωρινά είτε μόνιμα, όσοι έχουν ιατρικά προβλήματα και φυσικά εκείνοι που έχουν τον ιό.
Εμείς οι υπόλοιπα απλά πρέπει να σκάσουμε και να το αποδεκτούμε.
Από την δική μου πλευρά, από τη μέρα που επέστρεψα από το ταξίδι, την περασμένη Πέμπτη, παραμένω στο σπίτι σε υποχρεωτικό αυτοπεριορισμό. Πήγα 2 φορές σουπερμάρκετ και από τότε είμαι σπίτι. 
Αυτές οι μέρες μου θύμισαν την ένδοξη περίοδο του freelancing μου.
Δουλειά έχω, παράπονο δεν έχω. Πρέπει φυσικά να βοηθήσω λίγο στο γραφείο, για να μην μου πουν "άκου να δεις τουλίπα δεν μας είσαι χρήσιμη αυτή την περίοδο". Οπότε σκαρφίζομαι διάφορα για να βοηθήσω.

Τις επτά μέρες που είμαι σπίτι συμβαίνουν τα εξής:
1) Μαγειρεύω όπως όλος ο κόσμος αρκετά συχνά. Δεν κάνω ψωμιά και κέικ όπως πολλοί που βλέπω στα insta stories μου, αλλά για άνθρωπος που μια ζωή έβγαινε έξω για φαγητό, δεν τα πάω και άσχημα.
2) Παίζει τρελό πλυντήριο. Με αφορμή τον ιό, πλένω συνέχεια. Λατρεύω τη διαδικασία του να βάζω ταμπλέτες στον κάδο, μαλακτικά, αποσκληρυντικά νερού αλλά και τον ήχο που κάνει το πλυντήριο. Η δε μυρωδιά των φρεσκοπλυμένων ρούχων, αχ!
3) Συγυρίζω ντουλάπια, σκουπίζω, σφουγγαρίζω, ξεσκονίζω. Πρώτη φορά το σπίτι είναι υπό τόσο έλεγχο.
4) Ακούω ανελέητα spotify, Εν Λευκώ ( Τζούμα σ' αγαπώ) και Pepper. Ανακαλύπτω καινούριες μουσικές, μια διαδικασία που μου έχει λείψει.
5) Μιλάω με φίλους στο τηλ, viber, instagram, whatsapp. Κάνω βίντεοκλήσεις το βράδι , πίνουμε ποτά και μιλάμε σαν να βρισκόμαστε στην αγαπημένη μας μπάρα.
6) Έχω απίστευτη δουλειά, του γραφείου και δικά μου. Τα έχω παίξει. Δεν με φτάνει ο χρόνος! Και σκέψου πως διάβασμα ακόμα δεν άρχισα.
7) Δεν βρήκα ακόμα σειρά να πορωθώ. Εισηγήσεις;
8) Έμαθα στον κολλητό μου στην Αθήνα πως να φτιάχνει Dry Martini μέσω βιντεοκλήσης. 
9) Κάνω τις γνωστές βόλτες στη γειτονιά. Στόχος περίπου 2-3 Km τη μέρα/νύκτα.
10) Αποφεύγω το facebook. Έχει  καταντήσει μια μπούρδα. Από την άλλη λατρεύω insta stories, παίζει χιούμορ και βιντεάκια τύπου "How To".
11) Δεν θέλω να κοιμάμαι συνέχεια - ίσα ίσα ο ύπνος με παίρνει στις 1.30 περίπου κάθε βράδι. Ισως το γεγονός ότι δεν βγαίνω έξω, αν και δουλεύω, να ξεκουράζει το σώμα μου. Επίσης η έλλειψη συναναστροφής με αρνητικές ενέργειες τελικά συμβάλει.
12) Πίνω περίπου μισό μπουκάλι κρασί ή 1 gin 'n' tonic τη μέρα. Το καλοκαίρι θα βγω στην παραλία και θα προκαλέσω τσουνάμι και δεν το εννοώ μεταφορικά.
13) Συνεχίζω την ανασκόπηση των τελευταίων βδομάδων, μηνών. Είμαι πιο ήρεμη. Δεν ξέρω γιατί. Δεν έχει αλλάξει κάτι σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Μήπως να σκεφτώ σοβαρά να μονάσω;
14) Όταν τελειώσω όλα αυτά που έχω να κάνω, σκέφτομαι μήπως αρχίσω να γράφω κάτι. Τώρα είναι καιρός.

Πες μου πως περνάς εσύ.

UT.

5 comments:

  1. Ανοίκω στους εσωστρεφείς με τάσεις εξωστρέφειας και σε αυτούς που δουλεύουν από το σπίτι.
    Εδώ και καιρό γίνομαι πιο σπιτόγατος. Έτσι, μου ήρθε γάντι. Μακριά μας ο ιος φυσικά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σαν να ακούω τον εαυτό μου να μιλά ( αν και οι φίλοι μου επιμένουν πως λέω μπουρδες όταν δηλώνω εσωστρεφής).
      Μια χαρά ειναι στο σπίτι αλήθεια, δεν μου λείπει κάτι.

      Delete
  2. Αρέσκουν μου πολλά αυτά που κάνεις. :) Πολύ ωραίο πρόγραμμα.

    Για εμένα δεν άλλαξαν πολλά στην καθημερινότητα (καλά, κάποια σχέδια είναι όλα στον αέρα, αλλά θα επανέλθουμε). :) Πάω δουλειά κανονικά, το ίδιο και ο άντρας μου. Δε μπορούμε να λείψουμε από τις δουλειές μας. Αναγκαστικά είμαστε ψύχραιμοι. Απομονωμένοι από όλους τους υπόλοιπους, αλλά ευτυχώς αρέσει στον έναν η παρέα του άλλου (δε μπορώ να σκεφτώ πώς περνούν τα ζευγάρια στα οποία δεν ισχύει αυτό).

    Υπομονή και θα περάσουν όλα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που στο σπίτι τα βρίσκετε. Πολύ σημαντικό να σου αρέσει η παρέα του άλλου και συμφωνώ πως δεν είναι δεδομένο. Δεν μου ακούγεται κακή απομόνωση πάντως :)

      Delete
    2. Τουλιπάκι μου έχεις απόλυτο δίκαιο. Θα ήμουν απόλυτα αχάριστη αν παραπονιόμουν. Απλά ξέρεις. Είναι ωραίο να έχεις και το έξω. Κάνει το μέσα ακόμα πιο ωραίο και το εκτιμάς ακόμα πιο πολύ. :)

      Delete