Saturday, March 17, 2018

Ω, τι ( κυπριακός) κόσμος μαμά!

Στη νέα μου δουλειά, έχω πολλή επικοινωνία με κόσμο. Πάρα πολλή. Περισσότερο και από την προηγούμενη δουλειά. Αυτό το μήνα που γυρίζω σε όλη την Κύπρο, έχω γνωρίσει και συνανατραφεί επαγγελματικά με τις εξής κατηγορίες ανθρώπων/πελατών:

1. Ο ξερόλας: "Ναι, ο τιτλος σου δειχνει οτι μπορει να ξερεις πραγματα αλλα εγω τα ξέρω όλα και δεν με ενδιαφέρει τι θα μου πεις"
Σε αυτή την περίπτωση κάνω: Με υπομονή, την πάπια
Τι θα ήθελα να κάνω: Να τον αποκεφαλίσω χωρίς να καταφέρει να πει ακόμα μια λέξη παραπάνω.

2. Ο ημιμαθής " Δεν τα ξέρω όλα, αλλά κάνω πως τα ξέρω όλα. Φυσικά δεν θα σε αφήσω να μιλήσεις ποτέ γιατί είμαι πελάτης και έχω πάντα δίκιο"
Σε αυτή την περίπτωση κάνω: Με προσπάθεια, ευγενικό διάλογο. Πολλή προσπάθεια. Δεν πετυχαίνω πάντα.
Τι θα ήθελα να κάνω: Να αποχωρήσω με χάρη από το τραπέζι και καθώς το κάνω να ρίξω πίσω μου μια βόμβα.

3. Ο αμαθής " Δεν ξέρω τίποτα. Δεν έχει σημασία. Δεν με ενδιαφέρει ότι τα ξέρεις εσύ. Μίλα μου για λεφτά μόνο".
Σε αυτή την περίπτωση κάνω: Πάσα στον οποιοδήποτε βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων γιατί διαπιστώνω ότι δεν έχω πια τόση υπομονή.
Τί θα ήθελα να κάνω: Να ανοίξω ένα μπαρ στην Κούβα και αυτό το μπαρ να μην μπορεί να το εντοπίσει κάποιος, ούτε από δορυφόρο.

4. Ο αμαθής νούμερο 2: " Δεν ξέρω τίποτα όμως εσύ ξέρεις και σε ακούω"
Σε αυτή την περίπτωση κάνω: Πάρτι. Τον ευχαριστώ και του δηλώνω με γενναιοδωρία  "ότι θες μου λες, πάρε με τηλέφωνο ότι ώρα θες"
Τι θα ήθελα να κάνω: Να τον φιλήσω και να του πω " ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ".

5. Ο γνώστης "Ας μιλήσουμε. Ας μιλήσουμε ουσιαστικά και ευγενικά"
Σε αυτή την περίπτωση κάνω: Μεγάλη χαρά που θα ξεσκονίσω τις γνώσεις μου και θα μάθω κάτι και από τον άλλο.
Τί θα ήθελα να κάνω: All of the above.

Όπως βλέπεις ζω μια συναρπαστική περίοδο. Θα επανέλθω.


4 comments:

  1. Πως ξεχωρίζεις τον ημιμαθή από τον ξερόλα; Δεν είναι ρητορική η ερώτηση, αφού εγώ προσωπικά τουλάχιστον, δεν εντοπίζω διαφορές στη προσωπικότητα τους και τον χαρακτήρα τους και κατ' επέκταση στη συμπεριφορά τους.

    Οι ημιμαθείς και οι ξερόλες έχουν ελλειπείς και σκόρπιες επιφανειακές γνώσεις, αμφισβητούν συνεχώς τις απόψεις των άλλων και προσπαθούν επανειλημμένα να επιβάλουν τις δικές τους απόψεις γιατί θεωρούν ότι γνωρίζουν τα πάντα για τα πάντα.

    Είναι αλαζόνες και αυτοκόλακες, με μεγαλομανή και ναρκισσιστική συμπεριφορά. Εκτός και αν έχεις ένα αυταρχικό και επιβλητικό χαρακτήρα ώστε να είσαι σε θέση να μπορείς (μέχρι ενός σημείου τουλάχιστον) να τους έχεις υπό έλεγχο, είναι αδύνατο να επικοινωνήσεις μαζί τους και να έχεις έναν ας το πούμε, εποικοδομητικό διάλογο. Νιώθουν συνεχώς την ανάγκη να συγκρίνονται με άλλους (ειδικά πιο πετυχημένα άτομα από αυτούς), προκειμένου να βγαίνουν οι ίδιοι νικητές σε τίποτε άλλο από αναίτιους και ανούσιους ανταγωνισμούς που δημιουργούν οι ίδιοι μέσα στο μυαλό τους.

    Και για να είμαι ειλικρινής, τους βρίσκω άκρως αντιπαθητικούς, πολύ ενοχλητικούς και απίστευτα εκνευριστικούς και δεν γουστάρω καθόλου να συναναστρέφομαι μαζί τους. Δεν καταλαβαίνουν από ευγένειες και διαλόγους. Και τους αποφευγω όσο μπορώ γιατί είναι πολύ δύσκολα άτομα και δεν είναι καθόλου εύκολο να τους χειριστείς.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η διαφορα ειναι αυτη που γραφω. Ειναι λεπτη γραμμη, αλλα υπαρχει.
      Δεν ξερω κανενα που γουστάρει να συναναστρέφεται μαζί τους, αλλά μερικές δουλειές είναι γεμάτες από δαύτους. Και μένα η δική μου...ξεχειλίζει :)

      Delete
  2. " Δεν ξέρω τίποτα. Δεν έχει σημασία. Δεν με ενδιαφέρει ότι τα ξέρεις εσύ. Μίλα μου για λεφτά μόνο" AHAHAHAHAHAHAAAAAA

    ReplyDelete