Tuesday, November 01, 2011

Show me the way to the next whiskey bar


Βγήκα από τη μαύρη τρύπα.
Είμαι καλά - καλύτερα από τις προηγούμενες μέρες.
Χωρίς να γίνει κάτι το συνταρακτικό, απλά αφέθηκα στο ιδανικότερο φάρμακο: ατέλειωτες ποσότητες με αλκοόλ και πολλές πολλές ώρες με φίλους. Έτσι ήταν το τριήμερο μου.
Το σπίτι μου δεν με είδε καθόλου, μόνο εκείνες τις χάλια στιγμές του hangover που καθόμουν σαν βρεγμένη γάτα στον καναπέ παρέα με ένα τεράστιο φλιτζάνι μαύρο καφέ και την ημικρανία να κάνει πάρτι στο κεφάλι μου.
Έχει πολύ καιρό να αφεθώ τόσο. Και δεν ήταν μόνο λόγω του ποτού.
Απλά, ξεκόλλησα από τη μαυρίλα που με περιέβαλλε από τις αρχές του Σεπτέμβρη.
Εννοείται πως παραμένω αλλού γι αλλού - όπως φρόντισε να μου υπενθυμίσει ο κολλητός μου τις προάλλες.
Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι΄ αυτό. Ούτε μπορώ να το εξηγήσω. Είμαι απλά αλλού.
Δεν με χαλάει. Απλά τώρα, σήμερα, νιώθω πιο focused σε πράγματα της δουλειάς. Θα αλλάξω ότι μπορώ. Θα δω αν μου κάνει και μετά θα γκρινιάξω. Και μετά θα αλλάξω.


Κάνω υπομονή.
Μια φράση που με εκνεύριζε ώσπου μια φίλη μου μου την εξήγησε.
"Κάνω υπομονή" σημαίνει πως έχω πίστη.
Πίστη πως τα πράγματα μου θα πάρουν το δρόμο τους.

Στην υγειά σου! χικ

14 comments:

  1. os parakato kale.. den tha pethanoyme kiolassss!!!!

    ReplyDelete
  2. misirlou, ναι μωρέ! Απλά βόδια να μην γίνουμε :)

    ReplyDelete
  3. Στη υγειά σου... ένα ποτηρούδιν πίνω το τζαι εγω, ένα όμως :p

    Καλό μήνα! :)

    ReplyDelete
  4. Ούφου με αυτήν την υπομονή και την πίστη.Ελείψαν.

    ReplyDelete
  5. Ιθακη-man, ένα ;;; μόνο;;; άντε καλέ :P
    Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  6. homo, εχεις εναλλακτική πρόταση;

    ReplyDelete
  7. ωραία η φίλη...

    εν μεγάλο πράμα να αφήνεσαι εθελοντικά στο θέλημα κάποιου Άλλου...

    ReplyDelete
  8. sike, ναι δεν ειανι πολυ ωραιο αισθημα; Αισθανεσαι ασφαλεια και ξερεις πως αυτό σου κάνει καλό!

    ReplyDelete
  9. bottoms up... άμα έυρεις και ΤΟ ποτό σου θα σταματήσει και το aftermath (πονοκεφάλοι, ημικρανίες και λοιπαί δημοκρατικαί δυνάμεις)... μέχρι τότε... βάλλε πίεση της υπομονής!!

    ReplyDelete
  10. Το ποτό μου είναι το gin n tonic. το θεμα ειναι οτι εκεινη τη μερα ηπιαμε τα ΠΑΝΤΑ στους πιο λαθους συνδυασμους!

    ΥΠομονηηη....ωωωωμμμμμμμμμμμμ

    ReplyDelete
  11. στην υγεία σου βρε τουλιπούλα :)))
    το χικ μου θύμισε μίκυ μάους! ;)

    xx

    ReplyDelete
  12. DaisyCrazy, cheers!!

    αυτο το σουκου θα κανω detox ομως!

    ReplyDelete