Sunday, May 02, 2010

Wet Dreams - Η συνέχεια ( για να σκάσουν μερικοί)

Όχι πια ρομάντζο, μόνο σεξ


Μια φορά έβλεπα ότι ήμουν σε ένα δωμάτιο όπου υπήρχε μόνο ένα τεράστιο κρεβάτι και κάτι καθρέφτες. Τίποτε άλλο.
Πάνω στο κρεβάτι ξάπλωνε ένας άντρας που το μόνο που θυμάμαι από την φάτσα του είναι ότι ήταν καστανός με μαλλιά μέχρι τους ώμους κι ότι από πάνω δεν φορούσε τίποτα. Είχε ωραίους κοιλιακούς!
Πήγα εγώ κοντά του, ξάπλωσα δίπλα του κι αυτός ανέβηκε από πάνω μου, με φιλούσε στον λαιμό που είναι η αδυναμία μου και με χαΐδευε γύρω γύρω παντού χωρίς όμως να αγγίζει συγκεκριμένα σημεία (αυτό με τρελλαίνει!) και με έγδυνε σιγά σιγά.
Και μετά με βλέπω εντελώς γυμνή να κάθομαι από πάνω του στην εξής στάση:
Αυτός ξαπλωμένος ανάσκελα στο κρεβάτι αλλά τα πόδια του είναι εντελώς κλειστά και πατούν στο πάτωμα. Ήταν στην άκρη του κρεβατιού και τα πόδια του από τα γόνατα και κάτω κρέμμονταν και άγγιζαν τα πέλματα στο πάτωμα. Εγώ πατούσα στο πάτωμα με τα πόδια του ανάμεσα στα δικά μου, του είχα γυρισμένη την πλάτη, έγερνα ελαφρώς μπροστά και καθόμουν πάνω του (η κίνηση είναι όπως κάθεσαι σε μια καρέκλα). Δηλαδή έκανα εγώ όλη την κίνηση στην αρχή. Μετά θυμάμαι ότι με κρατούσε από την μέση και με σήκωνε ο ίδιος και μετά έσκυψα εγώ ολόκληρη μπροστά προς τα κάτω και τον κρατούσα από τα πόδια χαμηλά και έκανα εγώ την κίνηση πάλι. Εκεί ήταν που αυτός τρελλάθηκε.
Λεπτομέρεια: Μας έβλεπα στον καθρέφτη απέναντι μου όλη την ώρα.
Δεν είχε τέλος το όνειρο.
Ξύπνησα και ένιωθα τέτοια αναστάτωση λες και έκανα στα αλήθεια σεξ χωρίς τέλος για ώρες...!

Άγνωστη Χ.

Τουλιποανάλυση
  • Αυτό το κείμενο προσγειώθηκε στο mail μου καθώς ήμουν στη δουλειά. Διαβάζοντας το, έμεινα με το στόμα ανοικτό. Τέτοια φαντασία... Άσε που αναστατώθηκε το μέσα μου ( δεν μιλώ για τον εσωτερικό μου κόσμο).
  • "...μόνο ένα τεράστιο κρεβάτι και κάτι καθρέφτες". Το υπνοδωμάτιο των ονείρων μου. Ειδικά άμα ο καθρέφτης είναι πάνω από το κρεβάτι.
  • "με χαΐδευε γύρω γύρω παντού χωρίς όμως να αγγίζει συγκεκριμένα σημεία". Σαν να λέμε, σφαιρική αντιμετώπιση.
  • " και μετά έσκυψα εγώ ολόκληρη μπροστά προς τα κάτω και τον κρατούσα από τα πόδια χαμηλά και έκανα εγώ την κίνηση πάλι". Αν ως αυτή την φράση, έχεις καταλάβει τη στάση, σημαίνει ότι έχεις σπουδαία φαντασία! Πάντως, φίλη blogger σου βγάζω το καπέλο. Οι συγγραφείς του Kama Sutra μπροστά σου είναι νήπια!
  • "Δεν είχε τέλος το όνειρο." Ούτε και το σεξ πρέπει να έχει τέλος. Άχ.

3 comments:

  1. Μας άναψες πάλι!!!

    ReplyDelete
  2. zappa εύχομαι να μην το διαβάζεις σε χώρο εργασίας ;)

    Rain Tears, όχι εγώ, η άγνωστη Χ

    ReplyDelete