Monday, January 17, 2022

Περί ασκών Αιόλου

 Χθες το βράδυ είδα ένα παράξενο όνειρο. Ανάμεσα στις πολλές εικόνες, ήμουν σε έναν τόπο, στην παλιά Λευκωσία, απέναντι από το ταχυδρομείο εκεί στο παλιό Δημαρχείο. Ήμουν με κόσμο και σε κάποια φάση καποιος φώναξε και με αποκάλεσε urban tulip. Ένιωσα πολύ άσχημα για το "outing". Ένιωθα ότι δεν ήταν στο χέρι μου να το σταματήσω.

Αυτό το αίσθημα ότι κάποιος θα πει κάτι για μένα που δεν θα ήθελα και δεν θα μπορώ να το εμποδίσω από το να συμβεί είναι κάτι που σκεφτόμουν λίγες ώρες πριν κοιμηθώ. Καταραμένα social media.

Τους τελευταίους μήνες βλέπω πάρα πολλά όνειρα. Κάθε βράδυ σχεδόν και αντανακλούν κάθε φορά τις σκέψεις που κάνω κατά τη διάρκεια της μέρας. Το 2021 μου ήταν πολύ ενδιαφέρον, με την έννοια ότι χωρίς να καταλάβω το γιατί ή τι το προκάλεσε, το μέσα μου άρχισε να σκέφτεται αλλιώς. Προς το καλύτερο είμαι σιγουρη. Όταν λέω καλύτερο, άρχισαν να μπαίνουν κάποια πράγματα σε πιο σωστές διαστάσεις. Έχω δρόμο ακόμα φυσικά. 

Δεν ξέρω αν το περνά όλος ο κόσμος αυτό το στάδιο. Είναι από τη μια λυτρωτικό, από την άλλη πάρα πολύ βασανιστικό γιατί όταν ανοίξεις τους ασκούς του Αιόλου, δεν κλείνουν ούτε σύντομα, ούτε εύκολα.

Ταλαιπωρείται πολύ ο νους μου εδώ και μήνες. Ευτυχώς έχω γύρω μου κάποιους φίλους που με ηρεμούν. Τα βάζουμε κάτω, τα συζητούμε και κάπως καταλαγιάζει η κατάσταση. Μέχρι την επόμενη φορά και μετά τούμπαλιν. Ξέρω πως αυτη η διαδικασία είναι καλή και είναι απαραίτητη. Απλά πολλές φορές σκέφτομαι πότε θα τελειώσει. Από την άλλη, δεν με ανάγκασε κανείς να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Θα μπρούσα να ζω όπως ζουν πάρα πολλοί συμπολίτες μου. Απλά, χωρίς πολλά πολλά. Θα το άντεχα; Δεν ξέρω. Μπορεί όχι. 

Καθώς έγραφα αυτό το post πετάκτηκε μπροστά μου αυτό το positivity quote, ξερεις από εκείνα που είναι λίγο cheesy αλλά σου κάνουν ένα κλικ στον εγκέφαλο, έστω προσωρινά. Έγραφε: You are not selfish for wanting the same energy and love you give.

Λες και το σύμπαν (ή ο αλγόριθμος του Μαρκ) άκουσε την κουβέντα που έκανα το πρωί με την κολλητή μου. Ισχύει. Αυτό ίσως το αναλύσω σε άλλο ποστ.


12 comments:

  1. αρχή διατήρησης της ενέργειας, θεμελιώδης συμπαντικός νόμος, γιατί σου κάνει τόση έκπληξη;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με ενδιαφερει αυτο που είπες. Για ανέλυσε μου το λιγο ομως.

      Delete
    2. Περίεργα στροφάρεις Τουλίπα αλλά τέτοια ήσουν πάντα, και εγω που πίστευα πως είπα κάτι συμπληρωματικό και αυτονόητο στο κείμενο σου. Τα είπες μόνη σου: "...You are not selfish for wanting the same energy and love you give...."

      Αυτό περιέγραψα σαν αρχή διατήρησης της ενέργειας, αν θελεις να είναι βιώσιμο και για σένα δηλαδή. Εκτός αν έχεις βρεί τον τροπο να τρέφεσαι ενεργειακά μόνη σου (χωρίς να σημαίνει πως δεν είσαι και αυτόφωτη).

      Υ.Γ.1: Εύχομαι να μην σε μπέρδεψα περισσότερο. :)
      Υ.Γ.2: Χρωστάς και ένα μέιλ επικοινωνίας...μπορείς να με βρείς εσύ αν δεν βρηκες το password του espresso317 ή τον χρόνο να φτιάξεις ένα Gmail

      Delete
    3. Δεν με μπέρδεψες μην ανησυχεις :) Ενδιαφέρον. Αν δεν θρεφόμαστε μόνοι μας...πως θα δούμε το φως στον άλλο; Λέω εγώ τώρα υποθέσεις θεωρητικές ;)
      Y.Γ2 δεν βρήκα ποτέ το password. Αν κάνω άλλο gmail τουλιπένιο θα μου στείλεις το email τότε; Δεν το ξέχασα!

      Delete
    4. θα σου κάνω fwd το μέιλ που σου έστειλα πριν από δυό χρόνια... στο υπόσχομαι

      Delete
  2. Δίνεις ενέργεια και σαφώς την χρειάζεσαι πίσω από τους ανθρώπους, αυτό σημαίνει καλή σχέση νομίζω με τον εαυτό σου πρωτίστως.
    Έχει τη μαγεία του το να ψάχνεις σε βάθος και να βρίσκεις. Βασικά όσο ψάχνεις τόσο βρίσκεις. Είναι σα να ανακαλύπτεις τον κόσμο από την αρχή.
    Αλλά ζηλεύω και την ''μακαριότητα'' όσων αρκούνται στα επιφανειακά.
    Νομίζω για πολλούς από μας ήταν ενδιαφέρον το 2021.
    Πρώτα πρώτα επιβιώσαμε.
    Αυτό και μόνο έδωσε νόημα σε όλα τα υπόλοιπα. Και σπρώξιμο υποθέτω για δράση. Ότι είδους δράση βόλευε στον καθένα μας.
    Μπροστά μας είναι τα καλύτερα θέλω να ελπίζω..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ισχυει το οτι δινεις και αναμενεις ( χωρις να την ζητας) ειναι και ενα είδος σεβασμού προς τον εαυτού σου.
      Ευχομαι το 2022 οντως να ειναι καλυτερο...

      Delete
    2. Αυτό το "αναμένεις" κινείται συχνά στα επικίνδυνα μονοπάτια της προσδοκίας και της απογοήτευσης και δεν θα το συμβούλευα.

      Κόβω λάσπη και αν ακούστηκε πατρονάρισμα το παραπάνω, συγνώμη.

      Delete
    3. Το "αναμένεις" το έγραψα μετά από σκέψη μηνών αγαπητέ. Πίστεψε με αυτό το blog μόνο αυταπάτες δεν θρέφει.
      Αναμένεις ομως ναι. Ειναι αλισβερίσι και ο έρωτας και η φιλία, τι να κάνουμε. Και ευτυχώς που είναι γιατί αλλιώς είσαι απλά ο παλαβός της υπόθεσης, να το θέσω πιο σκληρά αλλά και ρεαλιστικά.

      Delete
    4. Αλλο το αν είναι αλισβερίσι ο έρωτας και η φιλία (με την σειρά που τα έθεσες), άλλο το αν "αναμένεις"... Ζήτησα προκαταβολικά συγνώμη και έκοψα λάσπη.

      Δεν ηταν δείγμα κριτικής ματιας το προηγούμενο σχόλιο αλλά, παρατήρησης απο προσωπικές εμπειρίες

      Delete
    5. Επιμενω στο '¨αναμενεις" ως συνωνυμο σε αυτη τη περιπτωση για το αλισβερισι.

      urbantulip@protonmail.com Αναμένω εκείνο το Mail.

      Delete
    6. Το σκέφτηκα καλά, δεν αναμένω, εμπιστεύομαι.... ετσι μου είναι πιό εύπεπτες οι δράσεις των άλλων. Καιρό έχεις να φανείς Τουλίπα αλλά δεν ανησυχώ, No news is good news και είναι καλά να έχεις άλλες προτεραιότητες από αυτό εδώ το Blog.

      τα φιλιά μας.

      Delete