Tuesday, December 31, 2019

2019

8 προορισμοί. 2 καινούριοι.
30 διαφορετικά αεροπλάνα
20+ check in
5 βδομάδες μακριά από την Κύπρο.
1,000 περισσότερες ανάσες ελευθερίας.

2 φορές η γιαγιά, μάνα της μαμάς, στην εντατική
1 φορά ήμουν σίγουρη πως δεν θα έβγαζε τη νύκτα
1,000 σκέψεις για όλες εκείνες τις φορές που έκανε την παιδική μου ηλικία πιο όμορφη

1 γιαγιά λιγότερη, η μάνα του μπαμπά
1 κηδεία
1,000 δάκρυα

1 γάμος, αγαπημένης ξαδέρφης
1 αρραβώνας αδελφής
1,000 φορές " είναι η σειρά σου'.

1 κείμενο μου παρουσιάστηκε σε κατάλογο έκθεσης
1 κείμενο μου αναγνώστηκε από επαγγελματία ηθοποιό στο Σεζόν Γυναίκες
1,000 ανάσες-φουσκώματα περηφάνιας

1 απωθημένο εμφανίστηκε
1 απωθημένο εξαφανίστηκε
1,000 στιγμές συνειδητοποίησης ότι δεν είναι ανάγκη να είναι "τράβα με, κι ας κλαίω" ο έρωτας.

25 βράδια που δούλεψα
10 βδομάδες φυσιοθεραπεία
25 συνειδητοποιήσεις ότι δεν μου φταίει ότι κουράστηκα, αλλά το ότι δεν το έκανα για δική μου δουλειά.

10 μέρες εντατικών μαθημάτων
1 εξέταση
100+ ώρες διάβασμα

1 reunion φιλίας 20 χρονών
5 μέρες μαζί στο νησί
0 μέρες ένιωσα πως πέρασαν από την τελευταία φορά που βρεθήκαμε

1 δεκαετία
10 χρόνια
...Δεν είμαι έτοιμη για την ανασκόπηση αυτή :)

Καλή χρονιά φίλη/ε. Η νέα αρχή είναι σπουδαίο πράγμα.

UT

8 comments:

  1. Καλή νέα αρχή Τουλίπα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή μας νέα αρχή Νεράϊδα :)

      Delete
  2. τουλιπακι μου μακάρι ό,τι μας πήρε η προηγούμενη χρονιά να μας το δώσει η νέα, ή τουλάχιστον να έχουμε το κουράγιο να διεκδικήσουμε όσα θέλουμε και μας αξίζουν.
    πολλά φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου αρέσει ιδιαίτερα το δεύτερο!
      Καλή χρονιά αδελφή :)

      Delete
  3. Που να σκέφτομαι τα της περασμένης δεκαετίας. Ούτε καν της χρονιάς. Μόνο το αύριο κοιτάζω πλέον. Καλή μας χρονιάαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αντε Mahler μα ειναι δυνατον να μην θυμασαι τιποτα τιποτα?
      Καλη χρονια να εχεις!

      Delete
  4. Πόσο πολύ μου άρεσε ο απολογισμός σου.

    Καλή αρχή τουλίπα μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή αρχή και καλή χρονιά Pax μου!

      Delete