Friday, August 23, 2019

Καλοκαίρι εις τη Χώρα

Όσο εσείς γυρίζατε στις παραλίες, ποστάρατε φωτογραφίες από ΟΛΑ τα ελληνικά νησία - μέχρι και το δικό μου το μυστικό, με τρόμο είδα πως το ανακαλύψανε 6-7 παρέες - αλλά και από παραλίες με το φραπέ και την μπύρα ανά χείρας, η τουλίπα βρισκόταν εις την Λευκωσία.
Το σχέδιο για το οποίο έγραψα στο προηγούμενο ποστ, πέτυχε στο μισό.
Δυστυχώς έβλεπα social media. Μερικές φορές σκεφτόμουν " τι σκατά κανω λάθος και εγώ δουλεύω συνέχεια " αλλά μετά μου πέρναγε, γιατί βαριέμαι να έχω ανασφάλειες.
Στις διακοπές μου, εκτός από πάρα πολύ ύπνο, οργανώθηκα. Προβλέπεται άγρια χρονιά.

Από την άδεια Λευκωσία έχω να αναφέρω
- Είναι ΤΕΛΕΙΟ. Είδικα την μερα του 15γουστου που ήμουν εγώ και ακόμα 5 αυτοκίνητα.
- Η τέλεια φάση να δεις Netflix. Άρχισε και η δεύτερη σεζόν του Mindhunter
- παρκίγκ παντου.
- Μένουν λίγοι φίλοι στην πόλη, οπότε αυτό σημαίνει ότι μπορεις να κλειστείς σπίτι σου με την ησυχία σου χωρίς να νιώθεις άσχημα ότι εξαφανίστηκες. Όσοι απομένουν, έχουν τέλειες βεράντες.
- Διαβάζεις βιβλία.
- Κοιμάσαι
- Κοιμάσαι
- Τρως καλά και υγιεινά γιατί είναι όλα κλειστά οπότε μαγειρεύεις και τρως φρούτα.

Φυσικά όλα αυτά είναι απλά μια ωραία  ανάμνηση γιατί τώρα δουλεύω σαν να μην υπάρχει αύριο.
Οκ. Το χω ( παρηγοριά στον άρρωστο).

Επιστρέφω στη δουλειά,

Γυναίκα Καριέρας.



7 comments:

  1. Είμαστε ένα από τα άλλα 5 αυτοκίνητα. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ωραία που ήταν ε;

      Delete
    2. Ήταν φανταστικά.
      Σήμερα βρήκα 10 αυτοκίνητα περισσότερα και σκέφτομαι από βδομάδας που πάλι μόλις θα προλαβαίνουμε το κουδούνι.

      Delete
  2. αλόχα τουλιπάκι! χάρηκα που διάβασα νέα σου χχχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beatrix μου :)
      Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω. Θα σε επισκεφθώ στο blog σου.

      Delete
  3. γυναίκα καριέρας ή καριέρα γυναίκας... μπερδεύομαι μόνος μου Τουλίπα, ελπίζω εσύ να τα έχεις ξεκάθαρα στο κεφάλι σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλσον, δεν τα λες μπερδεμένα...ίσα ίσα :)

      Delete