Monday, October 27, 2014

Πάρε βαθια αναπνοή

Δεν τελειώνει αυτός ο Οκτώβρης. Μέχρι την τελευταία στιγμή, θα μου βγάλει τη ψυχή.
Να δεις που τελικά όλο αυτό σε κάποια φάση θα βγει σε καλό.
Ένα καλό που προς το παρόν μου φαντάζει απίθανο να συμβεί. 
Μου τέλειωσε και η πίστη αυτές τις μέρες...

Μια αλλαγή. Αυτό θέλω. Αλλά σε όλα.
Στη δουλεια, στην καθημερινοτητα, στις σχεσεις. Σε όλα. Να γινει η σελιδα μου λευκη.
Να διαλεξω το στυλο που θελω να γραψω. Να ειμαι σιγουρη για το καθε φωνηεν και το καθε συμφωνο που θα γράψω.

Πάντως το μάθημα μου το έμαθα. Όταν δεν είσαι καλά κάπου, κάνεις το άλμα. Δεν φεύγεις επειδή δειλιάζεις ή σκέφτεσαι τις επιπτώσεις. Φεύγεις. Παίρνεις μια βαθιά αναπνοή και βουτάς. Ακόμα και αν δεν προλάβεις να βάλεις μάσκα. Δεν πειράζει. Εδώ πνίγεσαι καθημερινά, τη μια φορά, τη μεγάλη να κινδυνέψεις λίγο, δεν χάθηκε ο κόσμος.

Δειλία. Ναι υπήρξα δειλή τη φετινή χρονιά. Σε όλα. Και να πεις, δεν είχα τα σημάδια;
Μα τα έβλεπα, τα αντίκρυζα κιόλας. Αλλά τα αγνοούσα. Φοβόμουν την αλλαγή.
Και ξέρεις τι τελικά έγινε;
Ήλθε η αλλαγή μόνη της και με βρήκε πολύ απροετοίμαστη. Νιώθω ότι τιμωρήθηκα γι αυτό.
Γι' αυτό σου λέω. 
Πάρε μια βαθιά, γενναία αναπνοή και βούτα.

8 comments:

  1. όλοι μας έχουμε υπάρξει δειλοί κατά καιρούς είναι η αλήθεια. Τώρα πάντως που έβγαλες το κεφάλι από το νερό ελπίζω να κολυμπήσεις σε καλύτερα νερά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και γω το ελπίζω. Όχι μόνο να κολυμπήσω σε καλύτερα νερά, αλλά όντως να έχω βγάλει το κεφάλι από το νερό.
      Μεγάλη καταστροφή η δειλιά. Και τιμωρείσαι γι αυτό.

      Delete
  2. Χειμερινοί κολυμβητές...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ποτέ δεν με φαντάστηκα να το κάνω. Και τώρα πρέπει.

      Delete
  3. λατρεύω τις αλλαγές. κάθε είδους. όταν σκέφτομαι ακόμα και την πιθανότητα όσο με φοβίζει άλλο τ΄σοο με γεμίζει με χαρά. ναι στις αλλαγές όχι στη στασιμότητα, στα ίδια και τα ίδια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οχι και κάθε είδους Daisy μου...

      Delete
  4. Βασικά αυτό που χρειάζεται, είναι μια προσπάθεια σου να κάνεις κάτι, να αποδόσει.Και αυτό γιατί έτσι χτίζεις αυτοπεποίθηση και αρχίζεις να κερδίζεις και άλλα. Ίσως η πιο εύκολη-και δύσκολη ταυτόχρονα, είναι η δίααιτα. Έχω κάνα-δύο φίλους που μετά από δίαιτα από παρίες κατέληξαν να γυναικοκατακτητές (και πολλά άλλα) γιατί ξαφνικά απέκτησαν αυτοπεποίθηση.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλα ρε συ, αν ημουν ξερη και 40 κιλα τι διαιτα να έκανα; :P
      Ασε, αυτη την περιοδο, τρώω όποτε θυμάμαι . Εχασα 1 κιλό σε μια βδομάδα.
      Αυτό με την αυτοπεποίθηση το πιάνω ομως, απόλυτα σωστό.

      Delete