Wednesday, January 19, 2011

Wax on, wax off


Χθες πήγα το πρώτο μου μάθημα καράτε.
Όταν το άκουσε η μάνα μου, απλά είπε ένα "Κύριε ελέησον" και έκλεισε το τηλ. Είχα επίσης και ένα άτομο που γέλασε και δήλωσε ότι το κάνω μόνο και μόνο για να φορέσω τη στολή.
Είναι να μην αποκτήσεις τη ρετσινιά του "καναπέ"....τς τς.

Τέλοσπάντων, το μάθημα μου άρεσε πολύ.
Καταρχάς, έκανα ένα είδος άσκησης. Οπότε εκείνη τη μέρα δεν ακολούθησα το γνωστό μοτίβο καρέκλα γραφείου-καρέκλα αυτοκινήτου-καναπές σπιτιού-στουλ μπαρ. Όλο αυτό το τίναγμα των χεριών, το περπάτημα πάνω-κάτω για να πάρει το σώμα τη σωστή πόζα, έκανε τη διαφορά στη μέρα.
Δεύτερο, εκτονώθηκα. Λίγο το χεις να τινάζεις με δύναμη τη γροθιά στον αέρα; Τα νεύρα που είχα ω δια μαγείας εξαφανίστηκαν. Επίσης θαύμα. Είμαι που είμαι εύθικτη αυτή την περίοδο, γίνονται και κάτι ανεγκέφαλα κουλά και τσαντίζομαι περισσότερο.
Τρίτο, εκεί που κατά τη διάρκεια της μέρας, είμαι στα τηλέφωνα, μιλώ με τον ένα, μετά καπάκι έρχεται ένας άλλος με πρόβλημα και γενικά είμαι η γυναίκα-χταπόδι, εδώ η μόνη μου έννοια ήταν να έχω ίσιο τον κορμό μου και να κάνει σωστή κλίση η γροθιά μου. Σαν διαλογισμός ένα πράγμα.

Οπότε θα το συνεχίσω και ώσπου πάει. Χίλιες φορές καλύτερα αυτό που έχει μια φιλοσοφία παρά να είμαι σε ένα διάδρομο και να πηγαίνω στο πουθενά ή να σηκώνω βαράκια και να μετράω 3 φορές το δεκαπέντε.

os!*


* Χαιρετισμός.

Υ.Γ1 Πρέπει οπωσδήποτε να δεις την ομιλία του Rick Gervais στις φετινές σφαίρες. Μπορεί και να τον έχει ήδη δολοφονήσει η CIA.
Υ.Γ2 Αναζητούνται urban βιβλία. Εισηγήσεις;

19 comments:

  1. Αχ τουλιπα μου, ευτυχώς που το έγραψες! Ήθελα πολύ εδώ και καιρό να ξεκινήσω κι εγώ μαθήματα καράτε και δε βρίσκω καμιά σχολή στη Λευκωσία που να έχει και τάξεις για ενήλικες. Πλήζ δώσε κανένα τηλέφωνο ή διεύθυνση ή ένα χιντ τέλος πάντων για να τους βρω κι εγώ. Πρίττι πλήζ.

    Να'σαι καλά και καλά μαθήματα! Μην το εγκαταλείψεις αφού σε βοηθά να ξεσκάσεις.

    Φιλιά,
    Ε

    ReplyDelete
  2. Θέλω λεπτομέρειες. Πού και πότε γίνονται τα μαθήματα. Αυτό με το "εύθικτη" μου 'κανε πολύ κλικ.

    >>ΥΓ2: Έβγαλε ένα ωραίο ο Τσιτσόπουλος (Soul, Athens Voice), δες εδώ.

    ReplyDelete
  3. Ουουουου θέλω την δω και πρέπει να πάω σπίτι!! Δεν μπορώ εδώ!

    Ποια η γνώμη σου για το Dark Swan??

    Ωραία η φάση με το καράτε. Κι εγώ βαριέμαι οικτρά τα βάρη και το μέτρημα.

    ReplyDelete
  4. μπράβο ρε κοπελιά.

    εκτός των όσων γράφεις, θα έχεις και κάποιες γνώσεις για να αμυνθείς σε περίπτωση επίθεσης.

    πολύ καλά έκανες. άντε και με μαύρη ζώνη!

    ReplyDelete
  5. @P.S.2 Ulysseus, almost anything by Paul Auster, Au Revoir και Βιβλιο Συμβάντων και Αναφορών (Γ.Ι. Μπαμπασακης), American psycho, Hangover Square, Tropic of Capricorn, London: A Biography........

    ReplyDelete
  6. Eννοώ Black Swan, σόρι!

    ReplyDelete
  7. χαχαχαχ,τουλιποκουβεντες λεει
    α ρε μιγιαγκι τι μας εκανες

    ευχαριστω,γιατι εψαχνα κι εγω για urban βιβλια

    δοκιμασε το overdose του Luke Davies και το Τοστ Ζαμπόν του Μπουκόφσκι

    ReplyDelete
  8. άντε καλή αρχή!
    όταν διάβασα τον τίτλο του ποστ νόμιζα ότι αναφερόσουν στην αποτρίχωση!


    Y.γ os Urban Li

    2oY.γ βάλε και κανα λινκ για την ομιλία του τυπά.

    ReplyDelete
  9. mazi sou! autou tou eidous ta spor einai poly kala k gia to soma k gia to pneuma. alla mhn ta paratiseis, etsi;
    ase pou syxna pezoun k wraioi gomenoi ekei. alla mh to gamaw twra. h prwth parathrhsh isxyei!

    filia.

    i/gl

    ReplyDelete
  10. Μαζί σου Tulip!!!

    With Martial Arts you get a holistic workout.. You exercise mind, body and soul.

    Εγώ για παράδειγμα...Κλείνω τα μάτια και "οραματίζομαι" ότι κάνω upper hook punch and low kick στον εργοδότη μου που μου γαμάει το νευρικό σύστημα κάθε μέρα...και αυτό, believe it or not, is what makes me get up every day to go to work..

    Now if that aint meditation I don't know what is!!! :)

    ReplyDelete
  11. σενσούκετ σενσερέι!!
    χαχαα!

    εγώ ακόμα να πιάσω τον τίτλο :|

    ReplyDelete
  12. Συμφωνώ για την ομιλία του Gervais, όπως πάντα καυστικός!!!

    ReplyDelete
  13. Καλά κάνεις! Εγώ τωρά πρέπει να πάω γυμναστήριο ήδη κάμνω μια πολεμική τέχνη και σκέφτομαι να ξεκινήσω καπορέιρα. Τα γυμναστήρια με κάνουν να νιώθω όπως τα χαμστερ σε κλουβί.

    ReplyDelete
  14. Μόλις είδα τίτλο αναρωτιόμουν που τον θυμίθηκες το Μιγιάκι :))))))
    Καλά έκανες και πήγες καράτε. Κι άσε τη μάνα σου να λέει. Αφού σε ηρεμεί να το συνεχίσεις!
    Όταν λες urban βιβλία τι εννοείς;

    ReplyDelete
  15. πάλι βουλωμένο γράμμα διαβάζεις μωγιάκι μου?? αυτό θα πει το γκαμήσι της αρκούντας!! μπράβο τουλίπα μου και εις ανώτερα!! και το πλήθος παραληρεί!! Ντούούούξ! Ντούούούξ!

    ReplyDelete
  16. hi se olus!yia logus anoteras vias kleino to paron blog mu ke metaferomai edo:
    http://oramiden-eli.blogspot.com/
    kopiaste!

    ReplyDelete
  17. tha se foviso an sou po pos mporei na min einai prosorino?
    nomizo oti giroferneis auto to sinesthima kana dio xronakia idi.
    den pistevo oti ftaiei i matia sou omos. antidras analoga me ta erethismata pou exeis giro sou.
    sou euxomai kali tixi ( pisteveis s autin?)

    ReplyDelete
  18. anonymous....γραφεις σε λάθος ποστ μαλλον....
    χμ...εγω ποτέ δεν είπα ποτέ ότι είναι προσωρινό.
    Έβγαλες και διάγνωση. Σημαίνει ότι διαβάζεις συστηματικά το τι γράφω και ξέρεις φαντάζομαι ε;
    Οχι δεν πιστευω στην τύχη.
    Δεν έχει αποδειχθεί ότι υπάρχει :)

    ReplyDelete
  19. xa! nai, se lathos post egrapsa, alla to afisa gia na sou deikso oti k mena to mialo einai mperdemeno..
    mou aresei to blog sou kai epanerxomai s auto ana diastimata.
    kamia veveotita kai kamia diagnosi apo merous mou.
    kai an katalikseis kapou, se parakalo na to moirasteis mazi mas
    sou to euxomai (elpizo na pisteveis stis euxes!)

    p.s keep blogging

    ReplyDelete