Wednesday, October 18, 2006

Back to Basics

Ναι, τελικά πήρα το αεροπλάνο και ήλθα. Και όχι δεν ξέχασα το αγαπημένο μου blog και εσάς. Όταν επέστρεψα ΚΑΙ από το Παρίσι, κάθισα να γράψω το πρώτο από τα 10 post για την Νέα Υόρκη και να προσθέσω φωτογραφίες. Γιατί ότι και να πω, αγαπημένοι μου, αυτό που έζησα τις δέκα μέρες στο Μεγάλο Μήλο, δεν περιγράφεται τόσο καλά με λέξεις. Θέλω να σας δείξω όλα όσα είδαν τα ματάκια μου.
Αλλά τελικά τα σχέδια μου ανατράπηκαν γιατί ο αγαπητός blogger δεν μου τις ανεβάζει. Οπότε θα συνεχίσω να επιμένω. Αλλά αν ξέρει κάποιος/α από έσας πως να λύσω αυτό το προβληματάκι θα είμαι ευγνώμων.
Μιας και άρχισα να μιλώ όμως, ας πω λίγα πράγματα.
Καταρχάς υπάρχουν δύο ειδών ταξίδια: τα τουριστικά και τα πιο "υποψιασμένα". Η Νέα Υόρκη ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Με αυτό το ταξίδι αναβαθμίζεις το image bank σου. Είδα τόσα ψηλά κτίρια, τόσα loft, τόσα πάρκα, ποικιλία κόσμου, αρχιτεκτονικής, urban lifestyle που δεν είχα δει στα τόσα ταξίδια μου στην Ευρώπη.
Κατά δεύτερον, αν και ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα στη Νέα Υόρκη, ένιωθα με κάποιο τρόπο ότι δεν ήταν η πρώτη. Αυτές τις εικόνες, τις έχω δει, ακριβώς τις ίδιες, στις ταινίες πολλές φορές. Οι περισσότεροι μεγαλώσαμε με άυτές τις αναφορές. Και πιστέψτε με, ότι βλέπαμε στα φιλμ, ε ακριβώς το ίδιο και καλύτερο!
Δεν θα συνεχίσω γιατί νιώθω ότι θα "χαλάσω" τη μαγεία των φωτογραφιών που κάποτε ευελπιστώ να σας δείξω.
Αλλά θα πω κάτι τελευταίο:
Ι (Heart) NY!

3 comments:

  1. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ τουλιπάκι :)

    αντε! ανέβαζε φωτος και ποστς, να δούμε και κάποιοι ανυποψίαστοι όπως εμένα τι χάνουμε επιτέλους που δεν πάμε ΝΥ!!

    φιλιά :)

    ReplyDelete
  2. Baby, you're back! Καλωσόρισες! Περιμένω με μεγάλη αγωνία φωτό και στιγμές - είμαι σίγουρη ότι ήταν πολλές και ενδιαφέρουσες...

    Υ.Γ. Στο upload, δοκίμασε την επιλογή none (στα αριστερά) για τη στοίχηση των φωτό, όπως και ένα μικρότερο μέγεθος (π.χ. small αντί για large. Άαααντε, βάλε medium πρώτα)! Καλωσόρισες και πάλι!

    ReplyDelete
  3. Καλημερα και καλως σας βρήκα.
    Χάρη στην πολύτιμη βοήθεια της att (κλαπ κλαπ) θα ανεβάσω σήμερα το πρώτο post!

    ReplyDelete