Tuesday, July 04, 2006

Όλα του γάμου δύσκολα

...και η ζωή μου ακόμα δυσκολότερη. Την Κυριακή πήγα στο πρώτο γάμο του καλοκαιριού. Και επειδή με έχει φάει η ηλίαση και δεν σκέφτομαι καθαρά όχι μόνο πήγα μόνη μου αλλά πήγα και με μια έξτρα έξτρα αυτοπεποίθηση και περιποίηση ( ο Morpheus τα ξέρει όλα αφού ήταν μαζί μου - μέσω msn- step by step σε όλη τη διαδικασία ετοιμασίας, από την απολέπιση, μέχρι την πράσινη μάσκα προσώπου και βάψιμο νυχιών). Τελοσπαντων. Πηγαίνω. Μόνη (και σέξι). Και μπάινω στην ουρά για να χαιρετίσω. Υποψιάζομαι ήδη ότι κάτι θα συμβεί. Η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη (και γεμάτη πολύχρωμα χαρτάκια που βγήκαν από την τούρτα που έκοψε το "ευλογημένο" ζεύγος...κιτς). Πλησιάζω φορώντας ακόμα τα γιαλιά του ήλιου (ταίριαζε με το λουκ μου του τύπου Ιταλίδα στη Ρώμη την Άνοιξη). Βλέπω το γαμπρό, χαιρετώ, δεν με ξέρει. Ωραίο παιδάκι, αλλά νερόβραστο. Προχωρώ στη νύφη. Χαμογελώ πολύ πλατιά ( πρώτο έπρεπε να ήμουν ευγενική και δεύτερο την ξέρω από μικρό παιδί), τη φιλάω και κάνω να φύγω. Δεν μου αφήνει το χέρι. Με τραβά και μου ψιθυρίζει στο αυτί " Είναι όλα θέμα εξυπνάδας...είμαι σίγουρη ότι κάποτε θα βρεις και εσύ". Το χαμόγελο μένει, προφανώς από την "μπαμ και κάτω" ατάκα της. Προχωρώ. Εντοπίζω τη μάνα της και αναγκαστικά πάω να τη συγχαρώ. Είχαν συνεννοηθεί μάλλον με τη κόρη. " Αντέ και στα δικά σου, είναι ο καιρός σου". "Και σας", σκέφτηκα αμέσως. Αλλά το χαμόγελο παρέμεινε. Το λουκ Ιταλίδας την Άνοιξη βλέπεις το απαιτούσε. Τελοσπάντων με εξαιρετικό σχέδιο απόδρασης, απέφυγα με ελιγμούς και τρεις κατακόρυφους, τις χαιρετούρες από γνωστούς, τα παρανυμφάκια και την έκανα.
Φυσικά την άλλη μέρα με πήρε τηλ η μάνα μου για να με ρωτήσει πως μου φάνηκε ο γάμος...αλλά αυτό σε άλλο post γιατί η μάνα μου, ο γάμος και εγώ, είναι ένα τεράστιο θέμα.

22 comments:

  1. αρχισαν τα όργανα????
    άντε, καλό κουράγιο συντρόφισσα (εκτός απο συγγένισα) και αν βρεις τρόπο να καταφέρεις να σταματήσουν να σου πρηζουν τα συκώτια με την αποκατάσταση και την τεκνοποιηση πες μου κι εμένα να μάθω!
    Γκρρρρρρ

    ReplyDelete
  2. Αχχχ παιδιά...μόνο εγώ ξέρω τι τράβηξα, όσο ετοιμαζόταν η κοπελιά μας να πάει στο γάμο!Μέχρι φωτογραφία της με την πράσινη μάσκα προσώπου ήθελε να μου στείλει, αλλά εγώ αρνήθηκα κατηγορηματικά :P Βλέπω άξιζε τον κόπο όλλη η προετοιμασία :D

    ReplyDelete
  3. Χαχαχαχαχαχαχααααααααα!!!
    Σορρυ που γελάω!!! Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες!! Εγώ πάντως θα έσκαγα στα γέλια αν μου πέταγε μια τέτοια ατάκα η νύφη!!! Θα διερωτόντουσαν όλοι τι έχω πάθει!! Πόσο άσχετος είναι ο κόσμος και έβαλες και τόση ενέργεια να πας εκεί!!!

    καλημέρα :)

    ReplyDelete
  4. @Μικρή Ολλανδέζα Τα όργανα άρχισαν εδω και μερικά χρόνια. Από τότε που επέστρεψα από σπουδές. Αλλά οποτε έχω ένα γάμο, ή μαθαίνουμε για γάμους γνωστών τρώω εγώ ΟΛΟ το πακέτο. Τους πρότεινα να κάνω ένα παιδάκι χωρίς σύζυγο...τώρα τελευταία το σκέφτονται (από την απελπισία τους). Αστα πρεπει να γραψω παρα πολλά blog για τη σχέση μου με το γάμο και τη σχέση των δικών μου με μένα και το γάμο.
    @morpheus Φτηνά τη γλύτωσες! Την επόμενη φορά που θα κάνω κόκκινη μάσκα θα σου στείλω οπωσδήποτε φωτό!
    @Mary Καλα γέλα και συ...Αλλά εγώ ζω ένα δράμα με το θέμα "Γαμος".Όσο για την ατάκα...έρχονται και με βρίσκουν μονιμως οι πιο ευφανταστες ατάκες. Δεν ξερω τι συμβαίνει, τους εμπνέω;

    ReplyDelete
  5. Ε ρε μανία που έχει πιάσει τον κόσμο με τον γάμο. Τελείωσες το πανεπιστήμιο, πρέπει σώνει και καλά να στεφανωθείς. Για καριέρα, ελευθερία κτλ ούτε λόγος. Είναι η «φυσική ροή» των πραγμάτων βάσει των κοινωνικών κατεστημένων. Νομίζω αυτός είναι ένας από τους λόγους που τελευταία αυξήθηκαν τόσο πολύ οι κάτοχοι μεταπτυχιακών!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. @michaella Η "φυσική ροή" που στο πέρασμα της πνίγει...Ασε που έχουν αυξηθεί και οι κάτοχοι των ντοκτορα!Λίγο το χεις ακόμα πέντε χρόνια παράτασης της ελευθερία σου;

    ReplyDelete
  8. εγώ πάλι τους έπεισα ότι είμαι ψιλοανισόρροπη και αν δεν κάνω καμιά δεκαριά χρόνια ψυχοθεραπεία δεν σώζομαι με τίποτα και μια χαρά ήσυχη με έχουν αφήσει!!! :)

    ReplyDelete
  9. @mary δοκιμασμένο. Δεν πτοούνται!

    ReplyDelete
  10. σηκώνω τα χέρια!!!!

    ReplyDelete
  11. " Αντέ και στα δικά σου, είναι ο καιρός σου". "Και σας", σκέφτηκα αμέσως.

    αχαχαχαχαχα γι αυτο έχεις ανοίξει συζητήσεις για γάμους πουλάκι μου :) :) :)
    άντε να το βάλω το σκουλαρικι....

    ReplyDelete
  12. @gelial Με τσακώσατε! Όχι δεν είναι τυχαίο αλλά εαν δεν απατόμαι (γριά γυναίκα γεροντοκόρη), μου κάνατε πρόταση γάμου εμμέσως πλην σαφώς στο blog σας! Θα δεκτώ, όχι τιποτα άλλο για να μην πάει και η μάσκα προσώπου και το κούρεμά σας χαμένα!

    ReplyDelete
  13. Κοίτα να σου μιλήσω εκ πείρας.Ο γάμος είναι κάτι που αν τον περάσεις σε ρίχνει αλλά και όταν δεν τον περνάς πάλι σε ρίχνει.
    Μην ακούς κανένα που κρεμάστηκε,σε φθονεί..ναι ναι ναι
    Μην δίνεις βάση σε λαθεμένες,ψυχαναγκαστικές συμπεριφορές και μην πίπτεις εξ αιτίας όλων αυτών των γεγονότων
    Καλά είσαι φιλενάδα!

    ReplyDelete
  14. @candyblue ωστε με φθονούν...χμ είδες η μάσκα η πράσινη; Άρα συμφωνα με όσα λες ο γάμος υπαρχει δεν υπάρχει σε ρίχνει...ωραιότατα!

    ReplyDelete
  15. Θα έρθει η μέρα που θα σου λένε οι γηραιότεροι συγγενείς: "Άντε να παντρευτείς - μεγάλωσες πια!!!"

    Να παίρνεις ένα χαμόγελο και να τους λες "Μάλλον εσείς μεγαλώσατε πια..."

    ReplyDelete
  16. @jason Καλωσόρισες στα μέρη μου! Αχ η μέρα αυτή που λες, έχει έλθει εδώ και πολύ καιρό! :)

    ReplyDelete
  17. Τελικά, μετά από πολλά γκάλοπ. έχω καταλήξει ότι το "άντε βρε και στα δικά σου" είναι η no1 ανεπιθύμητη ευχή...

    ReplyDelete
  18. @sandiago nasar και η δεύτερη πιο ανεπιθύμητη είναι "άντε και και καλός πολίτης" ( όχι πως πήγα φαντάρος δηλαδή)!

    ReplyDelete
  19. Πάντως, υπάρχει μια παλιά, καλή και δοκιμασμένη συνταγή. Όταν στους γάμους αρχίζουν να σε πρίζουν στο "Άντε και στα δικά σου" ή στο "Πότε θα έρθει κι η σειρά σου", άρχισε να τους λες τα ίδια στις κήδείες. Δουλεύει!!!

    ReplyDelete
  20. Γεια σου ανώνυμε! Μα δεν θέλω να πηγαίνω στις κηδείες....ειμαι και ευαίσθητη! ( και άγαρμπη όταν κλαίω)

    ReplyDelete
  21. Σούπερ κείμενο - τραγικά αληθινό.

    Τους έχω κόψει τους γάμους... Σπάνια καταλαβαίνουν αν δεν πας. Βοηθάει και το ότι είμαι αόρατη, οπότε...

    ReplyDelete
  22. @attalanti Α χαιρομαι που σου αρεσε το κειμενο. Δεν ειναι πολυ προβλεψιμες οι αντιδρασεις τους; Δεν νομιζω να εισαι αόρατη εκτος και αν το θες....:)

    ReplyDelete