Wednesday, July 24, 2019

Μια και μοναδική ανάσα

Πριν από τρεις βδομάδες σκέφτηκα οτι αφού κάνουν όλοι τατουάζ στην Κύπρο μήπως να κάνω και εγώ ένα. Έστω και σε "αυτή την ηλικία". Σκεφτόμουν και τελικά κατέληξα ότι θα ήθελα να κάνω...εμένα. Μια μαύρη τουλίπα. Αύτο το οποίο για τόσα χρόνια ήταν μέρος της ζωής μου. Και μετά σκέφτηκα πως "αν το δει κάποιος και καρφωθώ; Δεν γουστάρω". Τελικά αποφάσισα να μην κάνω. Όχι για αυτό τον λόγο, αλλά γιατί σκέφτηκα να κάνω ένα άλλο τατουαζ: Να ξαναρχίσω να γράφω εδώ, μετά από ένα χρόνο.

Δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα τον τελευταίο χρόνο. Τουλάχιστον τα επιφανειακά, αυτά που βλέπει ο κόσμος. Δεν έχω αλλάξει, δεν έχω κάνει κοσμογονικές αλλαγές, δεν έχω παιδιά, δεν έχω παντρευτεί, δεν άλλαξα χώρα.
Όμως το μέσα μου άλλαξε πάρα πολύ. Μπορεί να είναι το "40". Αυτή η αλλαγή στην ηλικία.
Μπορεί να ζυμώνονταν όλα τόσο καιρό και τώρα να βλέπω εγώ τις αλλαγές.
Το ένιωσες ποτέ σε κομβικό ηλικιακό σημείο;

Βλέπω πιο ήρεμα πολλά πράγματα. Έχω αποδεχθεί πολλά και κυρίως βαρέθηκα να πολεμάω με ανεμόμυλους. Κυρίως αυτό.
Έχω κερδίσει μάχες; Τον τελευταίο καιρό και ναι και όχι. Κατά βάση όμως δεν πολεμώ, τουλάχιστον σε κάποιους τομείς, άρα πως να χάσω; Ή πως να κερδίσω;

Αυτό το καλοκαίρι, που δεν θα κάνω μεγάλες και γκράντε διακοπές στο εξωτερικό, προσπαθώ να θυμηθώ παλιά καλοκαίρι, που ήμουν πιο ελαφριά στο μυαλό.
Διαβάζω λογοτεχνία.
Ακούω μουσική - πολλές φορές ξαπλώνω στο κρεβάτι, ανοίγω παράθυρα και ακούω τα νέα του Spotify.
Επικοινωνώ με φίλους, ρωτώ τα νέα τους. Έχω σταματήσει τους μονολόγους. Δεν έχω κάτι να πω. Ή μάλλον έχω, αλλά από τη στιγμή που ψάχνω λύσεις και δεν βρίσκω, δεν θέλω να μιλάω. Αλλά ακούω. Μου αρέσει.
Γνωρίζω νέο κόσμο. Εκείνοι που με ενδιαφέρουν, μιλάμε. Άπειρα. Τι υπέροχο πράγμα.
Ψάχνω τον έρωτα; Δεν ξέρω. Καμιά φορά σκέφτομαι πως ότι ειναι να ΄ρθει με ένα μαγικό τρόπο θα συμβεί. Ρομαντικιά ή ηλίθια;
Από την άλλη μπήκα και γω στο tinder. Αχ παναγιά μου - βιβλίο θα γράψω γι αυτό. Ένα μεγάλο όχι, και ας μια φίλη βρήκε έναν σούπερ σύντροφο έτσι.
Είναι και αυτός ο χρόνος που περνάει και ο ρομαντισμός κινδυνεύει να γίνει "πρακτική ανάγκη". Αλλά αυτό μια άλλη φορά.

Πεθύμησα να ζήσω αμπιάνς σαν την ταινεία "Ήσυχες Μέρες του Αυγούστου".
Αν καταφέρω να το ζήσω, θα επιστρέψω στην τουλίπα όπως ήταν 10 χρόνια πριν.
Που ήταν νέα, ωραία, ατυχής αλλά...

UT.

Υ.Γ Το κείμενο αυτό γράφτηκε με μια και μοναδική ανάσα.


10 comments:

  1. Χαρηκα οταν ειδα αναρτηση σου μετα απο πολυυυυ καιρο.Ευχομαι να εισαι καλα και καλο υπολοιπο καλοκαιριου να περασεις.Σου γραφω καποιες φορες στο facebook και σε βαζω σε tag αλλα ισως δεν μπαινεις

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Jk! Ειμαι καλα, εσυ πως εισαι;
      Οχι δεν ασχολουμαι με το FB. Εδώ :)

      Delete
  2. κι η αδελφή ου γνώρισε ένα καταπλητικό για κείνη τύπο από το tinder. που ήταν πάντα απόλυτα εναντίον των γνωριμιών μέσω ιντερνετ. φαντάζομαι μεγαλώνοντας αναθεώρησε..
    χαίρομαι πάρα πολύ που γύρισες. δεν μπαίνω συχνά γιατί έχω πάθει εθισμό με το τουιτερ αλλά θα σε διαβάζω και πάλι :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ για σενα αδελφη! Ευχομαι να εισαι καλα με τον τυπο. Δεν ειμαι εναντιον, αλλα δεν εγινε κατι για να ειμαι υπερ. Ολο σε κουλους πεφτω.
      Να με διαβαζεις, εχω πραμα να πω.

      Delete
  3. Χαιρομαι που απαντησες.Καλα ειμαι και εγω Ετοιμάζομαι για διακοπες.Θα τα ξαναπουμε Να εισαι καλα.

    ReplyDelete
  4. Welcome back!

    Κι εγώ τον γνώρισα από το tinder. Έχοντας συναντήσει πριν περιπτωσάρες!
    Δεν πρέπει να δίνεις ιδιαίτερη σημασία. Μιλάς, βγαίνεις μια φορά (Αν βγεις,γιατί το 90% το έχεις απορρίψει πριν καν βγεις), αν σου κάνει ξαναβγαινεις, αν όχι το αφήνεις χωρίς πολλά πολλά. Δυστυχώς κυκλοφορούν διαφορα φρούτα εκεί. Αν είσαι αποφασισμένη και προετοιμασμένη γι'αυτό δεν θα σε νοιάζει.

    Δεν ξέρω αν έρχεται ακαλεστος ο έρωτας. Δεν υπάρχει μια κοινή απάντηση για όλους. Οι περισσότεροι που ξέρω εγώ το κυνήγησαν με κάποιο τρόπο, το "προκάλεσαν". Σε κάποιους λίγους ήρθε τυχαία.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξερω και γω πια...

      χαιρομαι για σενα :)

      Delete
  5. Επροσπαθούσα να εξηγήσω σε μεγαλύτερους, παντρεμένους με οικογένεια που ζουν χρόνια στο εξωτερικό, ή ξένους την κατάσταση με το τίντερ και γενικότερ με το dating στην Κύπρο, και τους εφάνηκε υπερβολη μου. Χαίρομαι που βλέπω κι άλλους να δυσκολεύκουνται με την κατάσταση και να έχουν παρόμοιες στατιστικές (σχόλιο pax). Missed you, welcome back!
    Moonlight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Moonlight και καλώς σε ξαναβρήκα!
      Το tinder μου προκαλεί θλίψη πια. Τόσο μικρό νησί και να ψάχνεις λογική μέσα σε τόσο λίγο αριθμό ανδρών. Χμ..δυσκολάκι.

      Delete