Tuesday, December 29, 2015

2016, έλα είμαι έτοιμη


Απολογισμό του 2015, δεν θα κάνω αυτή τη φορά.
Έχω διηγηθεί σε τόσο πολύ κόσμο, όλα όσα έγιναν που με οδήγησαν στο να παραιτηθώ και να γίνω freelancer και μετά έχω πει τόσες πολλές φορές, πως είναι η ζωή του freelancer, που νιώθω ότι έκανα δεκάδες απολογισμούς κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Θα βάλω όμως στόχους. Πέρσι και πρόπερσι, νομίζω πως δεν έβαλα. Γιατί θα βάλω φέτος; Γιατί βαρέθηκα που είμαι παντού αλλά ταυτοχρόνως πουθενά. Είμαι χαμένη.
Θα μου πεις, ζω ένα μεταβατικό στάδιο. Σαφώς. Έχω πάρει τον κουβά της ζωής μου και τον αναποδογύρισα φέτος. 

Όμως, πεθυμώ πια, πράματα πιο χειροπιαστά.
Πεθυμώ έναν ωραίο, γεμάτο και ουσιαστικό έρωτα. Όχι επιφανειακό, όχι αυτές τις βλακείες που έκανα τα τελευταία χρόνια.  Έναν άνθρωπο που να θαυμάζω, που να είμαι περήφανη που είμαι δίπλα του. Αυτό πεθυμώ.
Άρα στόχος του 2016; Αισιοδοξία στον έρωτα; Μάλλον χαλαρότητα  και θετικότητα. 

Θέλω επίσης στα επαγγελματικά, να κάνω εκείνα που είχα στο μυαλό όταν παραιτήθηκα. Τα πιο δημιουργικά. Που θα με πάρουν ταξίδια, που θα γνωρίσω νέο κόσμο, που θα μπορώ να αναπτύσσομαι.Workaholic με λένε οι φίλοι μου, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι αυτό μόνο.

Το 2016 θέλω να είμαι πιο κοντά στους φίλους μου. Το 2015 ήταν όμορφα σε αυτό τον τομέα, γιατί πραγματικά ήμουν τυχερή. Φίλοι στα μπαλκόνια, φίλοι στα εύκολα, φίλοι στα δύσκολα, όμορφες κουβέντες.

Το 2016, θέλω να πετάξω από πάνω μου όλα τα κολλήματα που έχω. Δεν θέλω πια να κάθομαι στο μπαρ και η γλώσσα του σώματος μου να είναι κουμπωμένη. Χθες το βράδι ήμουν έξω και από αμηχανία, κάθισα κάπως. Διαπίστωσα πως ήμουν σαν σταυρόκομπος. Χωρίς υπερβολή. Δεν θέλω κόμπους, θέλω σχοινιά λυμένα και ελεύθερα.

Το 2016 θέλω εμένα, όπως είμαι χωρίς τα περιττά.

Καλή χρονιά :)
xx

15 comments:

  1. Καλά να μας μπει και καλά να μας βγεί... το 2016.

    ReplyDelete
  2. Αχ! Τι όμορφος τίτλος!
    Λυμένος!
    Κάτω οι κόμποι και τα σχοινιά!
    Σου συστήνω και τον μασέρ μου άμα θες :-)
    Σου εύχομαι να ερωτευτείς και σου ρίχνω 5 κουβάδες νεραϊδόσκονη!
    ( Εν να μεν κολλήσει κανένας πάνω του;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι τηλ μασερ οπωσδηποτε! Μου στέλνεις το τηλ του στο espresso317@hotmail.com?

      χα χα ευχαριστώ για την σκόνη - μακάρι να κολλήσει! Ουφ

      Καλή χρονιά :)

      Delete
  3. τις ευχές μου σου στέλνω τουλίπα!
    καλό λυμένο 2016!

    κ θυμήσου, ότι δεν λύνεται κόβεται, χεχε

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σκέψου να κόψω χέρια πόδια :)
      Αλλά ναι, ότι δεν λύνεται, κόβεται επι τόπου!
      Καλή χρονιά Μπεατρίξ μου χχχ

      Delete
  4. Χαλαρότητα, θα βοηθήσει! Καλή νέα χρονιά τζαι να σου φέρει όσα ποθείς!! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαλαρότητα και ταυτόχρονα, συγκέντρωση σε στόχους.
      για να δούμε!
      Καλή χρονιά χχ

      Delete
  5. Καλή χρονιά Τουλιπάκι!
    Δοκίμασε και το Pilates για χαλαρότητα και ευεξία.
    Κάνει θαύματα (καρατσεκαρισμένο)!!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έκανα 1,5 χρονο - η καλύτερη γυμναστική ever! Θα το ξαναρχίσω μάλλον :)
      Καλή χρονιά ruth_less !

      Delete
  6. Καλή και ουσιαστική χρονιά εύχομαι :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου άρεσε το 'ουσιαστική' :)
      Επίσης!

      Delete
  7. Ενόμισα ήσουν με μια καπαρτίνα τζιαι που κάτω τιτσίρα! Nevermind...... Καλή χρονιά, με υγεία, καινούρια και όμορφα πράγματα και ανθρώπους γυρόν σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η αλήθεια είναι πως θα προτιμούσα να ήμουν με μια καπαρντίνα τζιαι τιτσίρα! Δεν θα κώλωνα τουλάχιστον!
      Καλή χρονιά Triolouin!

      Delete