Monday, July 29, 2013

Summer Days


 (φωτό: ένα ζεστό απόγευμα του Ιούλη στη Λεμεσό, έπεσα μπροστά σε αυτη την τόσο αυθόρμητη και όμορφη φράση)


Το blog θα μπει σε silent μέχρι την αρχή της νέας σχολικής σεζόν.

Ως τότε θα:

Τρέχω να προλάβω τις δουλειές μου για να καταφέρω να πάρω άδεια 3 ολόκληρες βδομαδες.

Βλέπω Orange is the new black. Long live NETFLIX!

Προσπαθώ να αποφεύγω τα πλήθη. Έχω αποκτήσεις δυσανεξία στις τιγκαρισμένες με κόσμο παραλίες. Και ναι, ειδικά Κύπριους. Με παιδάκια ή χωρίς, με 10 παγωνιέρες, με ξαπλώστρες, καρέκλες και τσάντες Jumbo γεμάτες παιχνίδια.  Και γω Κύπρια είμαι αλλά δεν τσιρίζω στην παραλία και δεν απλώνω το βιος μου σε ακτίνα 2 μέτρων από την ξαπλώστρα μου.

Ζω στη βεράντα μου. Με κουράζει τελικά ο κόσμος όπου και να ναι. Μήπως να το ψάξω;

Διαβάζω βιβλία. Θα προσπαθήσω να μην τα διαβάζω από το ipad αλλά να είναι χάρτινα. Άλλη η χάρη του χάρτινου.

Βρω τους φίλους μου. Θα κάνω κουβέντες αν και δεν είμαι για αμπελοφιλοσοφίες. 

Πίνω κοκτέιλ, μπίρες και κρασιά. Ώσπου να ξανασυνηθίσω να πίνω - έλεος γίνομαι ξενέρωτη.

Κάνω υπομονή. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζει σε τέτοιες συνθήκες εργασίας. Δεν ξέρω ωσπου θα πάει αυτό. 

Αποφεύγω να διαβάζω εφημερίδες και να βλέπω ειδήσεις. Οτι μαλακία πει ο κάθε πολιτικός πρέπει να την λουστούμε;

Μείνω μακριά από το facebook. Έχει καταντήσει μια αηδία, ένα λαϊκό δικαστήριο. Το γράφω αυτό και είμαι στο τσακ να ποστάρω στάτους " οποιος ξαναβαλει λινκ για το γατάκι που σκότωσαν στην ταβέρνα, θα τον διαγράψω". Το πολυ πολυ να μου μεινουν 5 φίλοι. Καλύτερα. Οτι κακά έχει ο Κύπριος, είναι φάτσα κάρτα καθημερινά μπροστά μου μέσα από τον καφενέ του facebook.

 ----- - - --

Σε 2 μέρες είναι τα γενέθλια μου. Άλλες χρονιές έκανα απολογισμό. Φέτος δεν μου βγαίνει. Η χρονιά είχε τις πολύ καλές στιγμές της, ένιωσα ασφάλεια σε πολλούς τομείς, έκανα και πολύ ωραία ταξίδια. Αλλά όλο αυτό που συμβαίνει στην Κύπρο και που έχει επηρεάσει τη δουλειά μου και τη ζωή μου δεν είναι κάτι που μπορώ απλά να αφήσω πίσω και να πω " ε θα περάσουμε". Σιχαίνομαι αυτή τη φράση. 

Άρα θα βάλω μια ευχή.
Πράξη. Ρίσκο.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού παίδες!

Υ.Γ Σήμερα βγήκε στον ιντερνετικό αέρα το blog της πολύ καλής φίλης, δημοσιογράφου και συγγραφέως Ελένης Ξένου. Είναι το www.elenixenou.com. Μπες μέσα για έμπνευση , ωραίες εικόνες και ταξιδιάρικες ιστορίες.

14 comments:

  1. Το καλλύττερο που θα κάμεις. Καλό καλοκαίρι, χαβ φαν ιν έβρι γουέι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και συ καλα να περασεις triolouin και να βαζεις αντιηλιακο!

      Delete
  2. Προκαταβολικά Χρόνια πολλά και καλά να περνάς!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σμιλί μου! Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριου και σε σένα :)

      Delete
  3. Πράξη! Ρίσκο!

    Χρόνια πολλά από σήμερα τουλιπάκι :)))

    (το blog της Ελένης όντως υπέροχο!)

    καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Mary μου!
      Να περάσεις ένα καλοκαίρι όπως ακριβώς το θες!

      Delete
  4. Για 20χρονη έχεις καμπόσους προβληματισμούς.

    Πλάκα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι σκεπτόμενο νιάτο Εύρο , αμ τι νόμισες; :)

      Delete
  5. Χρόνια πολλά και χαρούμενα εύχομαι καθυστερημένα.. αλλά "η καλή γιορτή κρατά 40 μέρες".. :)
    Πριν μεγαλώσω την εικόνα διάβασα: «πάμε να μεθύσουμε ματάκια μου πριν.. εξαερωθώ» !!!
    καλό υπόλοιπο καλοκαιριού :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. χα χα Ροδιααα!! Που εισαι βρε κοριτσι;

      Delete
    2. κάπου μακράν και βορείως.. Ελπιζω να προλαβω λιγουλακι ελληνικο καλοκαιράκι!

      Delete
    3. Αν δεν το προλάβεις εκεί, έλα Κύπρο. Καλοκαίρι μέχρι τέλη Οκτωβρίου!

      Delete
  6. ta ida ola kai tora perimeno season 2 t Orange is the New Black! telia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξερεις οτι ακόμα να δω το τελευταίο επεισόδιο; Tragic!

      Delete